Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kronometre tutmadım. Keyfi bilir.
İsterse hiç cevap vermeyebilir. Gereksiz mesaj atmayacağımı bildiği için ışık hızı ile dönmeye gayret ederler genelde.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlık konuşmalarda bir kaç dakikayı aşıyorasa, diğer konuşmalardada yarım saati geçiriyorsa Mesaj gönderimini iptal etmem, fakat ona bir daha yazmam, veya aynalama metodunu kullanırım. Bunlar tesir etmezse eğer son hamle olarak engellerim. Çünkü bu tarz mimsiz insanların karşısındaki kişiye saygısı yoktur, saygısı olmayanın sevgisi olması imkansız içinde imkansızdır.
13 Yorumla- +1 yıl
Evet işi olabilir.. anlarim. ama şu an evdesin mesela.. yemek yeme disinda ne isin olabilir.. kaldiki sürekli yaz demem... ama attığım mesaja 10 saat sonra dönüküyorsa sebebini sormam... ama tavrımı alırım.. aşırı saygısızca bir sey bu.
Cevap sahibi+1 yılHiç bir iş sürekli değildir, her iş eninde sonunda biter ve son bulur.
Yazmak ve konuşmak isteyen zindanda da olsa yazar konuşur, konuşmak ve yazmak istemeyen sarayda da yazmaz, konuşmaz. Bu örnek o kişinin sana karşı saygı ve sevgisi olmadığını iki kere iki dört eder kesinliğinde ispat ediyor.- +1 yıl
Çok haklısın.. ulaşmanin en kolay olduğu çağda yaşıyoruz... bir mesaj atmak kac sn yerini alabilir.. bazi seyleri gözüme soka soka görmek lazim.. görüyorum Çok şükür. bende ona gore yolumu alıyorum.
+1 yılSohbetin sürekli akışında aksiyon bekleyeceğim 5 dakikadır fakat ben mesaj atmışsam örneğin sabah öğlen akşam neyse onu ne zaman gördüğünün bir önemi yoktur ama zır pırt sohbeti bölen insan da çok sevmiyorum
19 Yorumla- +1 yıl
Karşılıklı olur sohbet.. iki de bir mesajlarin aralari dakikalar aliyolarsa hatta saatler insanin hevesi kaçar.
- +1 yıl
İşte diyorum yani sohbetin akış anında tuvalete gidecek sen dersin ki hayatım ben beş dakka bir tuvalete gideceğim dersin anlarız ama bir yanda sohbet kesilip sen neredeydin tuvalete gittim dersen orada ben şey oluyorum yani kopuyorum
- +1 yıl
Hayır tuvalet ne alakaysa başka bir şey aklıma gelmedi sanki :)))
- +1 yıl
Jsjsjsjs😀olsun
- +1 yıl
Mesela ben kadının biriyle yazışıyoruz daha yeni tanışmışz sanki böyle bir an kendimi kötü hissettim kadının etrafında pervane oluyorum sanki böyle yalvarıyorum yazdıklarıma cevap versin falan diye bir gün tepemin tası attı dedim ki ya ben dedim sana dedim 40 tane mesaj atmışım dedim o hayrolsun falan ya işte müsait olamıyorum bilmem ne müsait değilim yazmak da mı dedim aklına gelmiyor ya abartılacak bir şey yok dedim ki evet bence dedim yok bu saatten sonra yazdıktan dedim hiçbir önemi de yok dedim hadi dedim sana hoşçakal
- +1 yıl
biz akrep burcuz ezdirmez kendimizi :))
- +1 yıl
Yok ya yazmam kimseye bana yazılırsada istemiyorum derim olur biter.. kimse kimseye deli divane misali yazıp durmasin...
- +1 yıl
Olsun insan karşısındakine değer verdiğini hissettirmeli göstermeli bence karşıdaki insan müsveddesi de ona verilen değerin kıymetini bilmeli karşılığını verebilmeli
- +1 yıl
Eskiden komşuya bir tas yemek ikram edilirdi komşu datası geri çevirmemek için içine başka bir şey koyup tabağa öyle iade ederdi
İptal etmem. İşten yorgun argın gelen biri kafa dinlemek istiyordur. Sevgiliden gelen her mesajı cevaplamak zorunda değil. Bunu mesele haline getirmemek gerekir, karşı tarafı uzun zamandır tanıyan biriysen.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Böyle bir şey yok, beklerim, işi olabilir, müsait olmayabilir, başına bir şey gelmiş de olabilir! 😅36 Yorumla- +1 yıl
İşim var desin🙄halden anliyoruz şükür
- +1 yıl
Diyecek durumu yoktur belki duş alıyordur 😅
- +1 yıl
Sürekli Surekli sıkıcı oluyor... istemiyorum desin anlarim
- +1 yıl
İnsanlık hali bence de duşa girmeden söylemeli ya da işi varsa haberdar etmeli ama ben yine de beklerim her daim
- +1 yıl
Bekliyoruz bakalim
- +1 yıl
Bekleyelim 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yıl3 saniye falan. O da sabırsız olduğumu düşünmesin diye asdfjd
13 Yorumla- +1 yıl
Oysa atmadan malum olup yazması lazimdi 😅
- +1 yıl
Altıncı hissi zayıf sevgiliye napam de mi aldskfjf
- +1 yıl
Hiç 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBen iptal etmem hiç bir şekilde yani kim olursa olsun arkadaşıma bile yazdıysam o mesaj kalır yani sözlerimin arkasında olurum tükürdüğümü yalamam. cevap vermiyorsa karşımda ki kişinin kararı bir daha yazmam. ama söz konusu sevgilimse beklerim tabi ki de bilerek neden yazmamazlık yapsın ki işleri vardır meşguldür görmemiştir.. sorun etmem
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yıl1 veya 2 saat cevap vermezse eğer bende yazdığım mesajı tekrar geri alırım. Hiç sevmem ben ya öyle ilgisizlik bir insanı. O mesaja hemen bakılması lazım yani bu şekilde ilgisiz biri ise zaten onunla birdaha ne konuşur ne de ona birdaha mesaj atarım. İlgisiz birini hiçbir şekilde çekemem ben ya.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Ben gün içinde telefona bakmam işim varsa. Bu yüzden onun da işi varsa cevap geç yazarsa sorun etmem. Herkesin biraz kişisel alana ihtiyacı olmalı. Her zaman müsait olamayabilir ve gününde olmayabilirsin. Bazen insan sükunete ihtiyaç duyabilir
10 Yorumla
+1 yılİptal etmem O an müsait olmayabilir. 3-4 saat gibi uzun bir süre cevap vermezse sonrasında rahatsız olduğumu dile getirir bir daha böyle bir şey yapmamasını rica ederim.
13 Yorumla- +1 yıl
Kac kere rica etdim sayisini unuttum sürekli ayni.. bana güzel gitmek yakışır.
- +1 yıl
Tekrarlaması çok sinir bozucu bir durum. Böyle devam ederse ilişkiyi biterecegimi dile getiririm hâlâ devam ederse zaten umrunda değilimdir.
- +1 yıl
Aynen öyle kaybetmek isteyen çaba göstermez
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılEn sinir olduğum şeyler biri bu. Cevap geç geliyor diye mesajı geri almak. Hele hele tribe bak ajxjwhw
11 Yorumla- +1 yıl
Jsjsjsjjdx
İli gücü vardır yani. Mesaj uçmuyor ya bekler ve cevap verir. Gördüğün de atmıyorsa sıkıntı vardır. 😃
11 Yorumla- +1 yıl
Kıyamet koparmaya 3 kalanksksjuss
+1 yılBöyle şeylere takılmıyorum. İşi çıkmıştır veya başka bir mazereti vardır. Bilerek yazmıyorsa zorla konuşturacak değilim. Ben de konuşmam.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen, bekleriz baktık olmuyor yol aliriz
Ruh halime bağlı 1 saat vermezse bile silebilirim sildiğim de oldu
23 Yorumla- +1 yıl
Sık sık yapıyorsa... atmam mesaj o atarsa silerim 🙄
- +1 yıl
Görüldü atmadan silerim
1 gün içinde cevap vermezse bitiririm zaten ilişkiyi
11 Yorumla- +1 yıl
Ooo kiz naptin dur
+1 yılGörüldü atmadığı sürece sıkıntı olmaz görüldü atıp 5 dk kadar yazmazsa iptal ederim.
15 Yorumla- +1 yıl
Görüldü atmadan silen var🤦♀️yanlışlıkla okundu olmasij diye bak onlar en tehlikesi jsksjsj
- +1 yıl
Yılllllaaaaaann🐍🐍🐍
- +1 yıl
Köpekkkk😅
- +1 yıl
Arizonaaaaaa
- +1 yıl
😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s +1 yılİptal etmem merak ederim daha çok mesaj atar, ararım 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ah canim benim ne kadar bensin😅
- +1 yıl
😂 😂 😂
+1 yılLisedeyken 10 dakikaydı ama sonra bıraktım o huyumu 😄
115 Yorumla- +1 yıl
Benim rekorum 1 ay... ben öldü sandım
- +1 yıl
1 ay cevap vermemek nedir yahuuu napmış gidip başkasıyla mı evlenmiş 😄
- +1 yıl
Evlenmiş banada haber vermeyi unutmuş
- +1 yıl
Bişiy derdim de hemen güzel kardeşime çevirir sistem. Böyle işte erkolar, Allah %99'unu bildiği gibi yapsın
- +1 yıl
Amin😅
- +1 yıl
Haber etseydi ceyrek takardim kaçırdı çeyreği.. bir çeyrek olmus 2 bin jsjsjsjs
- +1 yıl
Yani insan bi haber verir dimi vatan haini desene 😂
- +1 yıl
Neyse bebege takarız jsjsjs
- +1 yıl
Aman öyle adamların bebeğine de bişiy takılmaz 😂
- +1 yıl
😅 takaruk
- +1 yıl
Benden de bi yarım o zaman 😂
- +1 yıl
Teyze mi hala mi olduk anlamsdim jsjsjs
- +1 yıl
Kız tarafıyla bi tanışıklığımız yok o yüzden hala oluyoruz galiba jxkdmdmd
- +1 yıl
Püüüü
- +1 yıl
Jdjdjdkdmdjx
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Normalde hızlı cevap alamazsam çok sinir oluyorum bu duruma yapacak bir şey yok o esnada başka bir işi vardır müsait olmaya bilir diye düşünüyorum da ben onunla konuşunca elimde ne varsa bırakıp sanadece ona odaklanıyorum yine olaya iyi yönden bakmaya çalışıyorum tabi
10 Yorumla
+1 yılİsterse 1 ay sonra cevap versin hiç önemli değil bende 1 ay 1 dakika sonra cevap veririm ahajxja mesajımı da geri çekmem empati duygusumu kabarttırırım ben onun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılKasti bir şey hissetmediğim sürece geç yazabilir bunu sorun etmem Ancak çevrim içi olup da yazmış olduğum mesajı görmeyip canı istediği zaman yazarsa hiç yazmasına gerek kalmaz
10 Yorumla
+1 yılİşi varsa söylemesi gerekir normal olan budur. Ha yazmıyor mu veya daha kötüsü saatler sonra dönüyorsa mantıklı açıklaması da yoksa biter. Çünkü bu da bir saygısızlıktır bana.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilim doktor olduğu için çok geç yazıyor bana. 4 yıldır alışamadım
11 Yorumla- +1 yıl
Ayy😀kıyamam
İşi varsa neyle meşgul olduğunu biliyorsam geç yazmasını sorun etmem. Yazdığımı da iptal etmem
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Yerine göre geç cevap verebilir
İnsanlık hali işi çıkabilir WC ye gidebilir
O an düşüp bayılabilir
her şey olur
10 Yorumla
+1 yılÖyle takıntım yok merak ederim bana açıklama yapar kapatır gideriz, haa baktım devamlı yapıyorsa sorumsuzluk olarak görürüm.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Mesaj gönderimi iptal etmem. Geç dönmesinde geçerli bir sebebi olduğu sürece böyle şeylere takılmam. Ha geçerli sebebi yoksa ikinci mesajı da atmam.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılNiye iptal edeyim ki ne zaman müsaitse o zaman görür
10 Yorumla
+1 yılValla Nurten o işler öyle şeyleri takmıyorum nabza göre şerbet
10 Yorumla
+1 yılÇok umurumda olmaz. Ben yazarım o okur ya da okumaz. Derdine düşmem.
10 YorumlanE? Niye iptal edeyim işi falan vardır dönebildiği zaman döner yaa, ki zaten ortada bi ilgisizlik falan varsa ben anlarım ve mesajın gönderimini değil komple her şeyi iptal ederim ciciş
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılİşi yoksa beş dakika bile fazla 😂
16 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle adam gibi dursun. Sohbet ediyoruz kesik kesik olunca ne diyeceğini unutuyor insan jsjsjs
- +1 yıl
Keseriz adamı 😂😂 ilgilensin ne o öyle sallamalar falan hayır yani kim o 😂
- +1 yıl
😃sakin tamam jsksosi
- +1 yıl
Fazla mı gaza geldim tamam 😂
- +1 yıl
Bir tık 😃
- +1 yıl
Kendimdeyim sakinim tamam 😂
+1 yılDirek cevap vermeli yoksa engellerim 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Oo sende hemen sildin
- +1 yıl
😅😅
- +1 yıl
Şaka bir yana da bir anda konuşurken bakmazsa merak ederim başına bir şey mi geldi diye yoksa direk cevap vermese de olur
+1 yıl8 saat beklemiştim 😂😂
111 Yorumla- +1 yıl
Rekor hâlâ bende 😅
- +1 yıl
Aaaaaa hayirrrrrrrr
- +1 yıl
Hayır hatirladim
- +1 yıl
2 gün bekledim knk 🙉
- +1 yıl
Allah kahretmesinnnnn
- +1 yıl
😅 canim benim 30 gun bekledim bekleyen var mı daha bilmiyorum jsjsjs
- +1 yıl
Valla bu da benim rekorumdu kendimce 😂😂. Fazla bekledim mi diye düşünürken aklıma geldi de 30 nedir kız delirdin mi aaaa
- +1 yıl
Beklemek benim en iyi yaptığım spor jdjshd simdi ysrim saat beklemem 😅o zamanlar oyleydi
- +1 yıl
Ben umursamıyorum valla. Geç yazana geç yazarım
- +1 yıl
😒bende beceririm inşallah onu
- +1 yıl
Aaa olmadı bu. Kısasa kısas artık
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimki 4-5 saate bi yazıyo iptal etmiyorum ama komple engellememe çok az kaldı.
115 Yorumla- +1 yıl
Ah iste yavas yavas tükenmek ... sonrasi felaket
Cevap sahibi+1 yılEvet sabrım taşmaya başladı gerçekten yalnızlık dünyanın en güzel şeyi bence
- +1 yıl
Bağlanmamaya bak
Cevap sahibi+1 yılÖyle yapıyorjm
Cevap sahibi+1 yıl@black_ww farkındayım
Cevap sahibi+1 yıl@black_ww sevmiyo ama ben seviyorum yinede ayrılayım mı
- +1 yıl
Daha da kör kütük olmadan bitir❣
Cevap sahibi+1 yıl@black_ww bademcikleri ağrımış acile gitmiş yazamadım ameliyata alacaklar dedi
- +1 yıl
Geçmiş olsun yaz kısa kes
Cevap sahibi+1 yılYazdım. Haber vercem demişti. Whatshapp girmiş yazmadı yine cidden saldım artık ne yaparsa yapsın
- +1 yıl
zamanına yazık yol ver
Cevap sahibi+1 yılEvet öyle yapacağım :/
+1 yılgönerim iptal etmek nedir anlamadım bilgim yok
mesajı gönderirim silmem vs yapmam ergen ergen triplere girmem
00 YorumlaBir ay boyunca neyse kabul etmek gerekirse
Güney aydın sanirim değmiyor enisi pes etmek artık iyi günler00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle takıntılarım yok. Mesaj atıp telefon falan başında beklemem.
Acil bir şey ise zaten arar konuşurum00 Yorumla
+1 yılO mesaj okunacak bitti.. O kadar hic kimse mesgul degil numara yapmasin
22 Yorumla- +1 yıl
@G58kisorma sude tamm ilgilenmiyorum bunca zamanın hatırın yokdu demek ki peki ozaman
- +1 yıl
Mesaja bakmayan baglari koparmaya niyetli oluyor genelde.
+1 yılİptal etmem, beklettiği süre kadar bekletirim 😀
26 Yorumla- +1 yıl
Ahh inanılmaz kindar 😛
- +1 yıl
Olması gerektiği gibi 😀
- +1 yıl
İşi vardır belki belki müsait değildir. Ön yargı öldürür 😛
- +1 yıl
@Loşçokoloş ön yargılar öldürmez, bilinçli yapılan olaylar öldürür 😀
- +1 yıl
Bilinçli olup olmadığını anlayamazsinnn
- +1 yıl
@Loşçokoloş 6. Hissime ortağım 🤭
+1 yılSevgili yok partner olur mu
10 Yorumla
+1 yıl10 dakikadan sonra cevap vermezse mesajı silerim hevesim de gider zaten
00 YorumlaGönderimi iptal etmek bu ergenlikte , uyarırım baktım bir yapıyor iki yapıyor hemen yoluma bakarım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım hiç iptal etmedim.
10 Yorumla
+1 yılMesaj gönderimi iptali yapmam çocuk muyum ben
10 Yorumla
+1 yılRahat takilin yav 1 hafta sonra donsede geri almam
10 Yorumla
+1 yılO anki psikolojime göre değişir
10 Yorumla
+1 yılsevgilim yok :D
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılmesaj gönderimini iptal etmem,
10 Yorumla
+1 yılHayır müsait olmayabilir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu önemsemem akşama kadar cevap vermediği oluyo benim de işime geliyo 7 24 vıcık vıcık ne öyle çok ilgiyi sevmem sonra bıkıyo ilgiden
00 Yorumlaİptal etmem niye edeyim
10 YorumlaIptal etmem
10 Yorumla
+1 yılBir saat
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Yarim saat
10 Yorumla
+1 yıletmezler herhalde çünkü illaki görecek dir
10 Yorumla
+1 yıliptal etmiyorum
10 Yorumla
+1 yılHic iptal etmem
10 Yorumla
+1 yılGörüldü atmadığı sürece sıkıntı yok
10 Yorumla
+1 yıl24 saat
10 YorumlaYarım saati var
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yıldirek arayıp saydırırım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı. Açıp bakmam bile vakit kaybı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılİptal etmem bende ona aynısını davranırım
00 Yorumla - Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 