
Güno, müno, tünoo herkesee 🥳☕

Güno, müno, tünoo herkesee 🥳☕
Ben duruma göre karar veririm yani işi olduğunu biliyorsam müsait değilse istediği zaman dönebilir ki bunu da bana önceden söyler zaten.. ama bunların dışında keyfine göre yazmıyorsa orada sorun var demektir zaten
Cevap gelmemesi değil de mesajım cevaplanmamışken başka yerlerde fink atıyorsa eyvah neye yarar ah neye yarar demiş İbrahim Tatlıses.. 😄
Neyseki bulunduğum yerde köprü yok.. Rahatım o yüzden.. 😄
Köprü olmaması çok iyi güvendesin akskskdkdkflclglfl
Kendini 10. Kattan aşağı bıçakla demediği sürece evet.. 😄
Hqhahahahahaja sesli güldüm 😂😂
😂😂
Cevap
19Cevap
Bu ne bu kadar darlamak olmaz ki belki işi var adamın kendi hayatı var
Psikopatlık ajakskdkdldldlflflf
Çileden çıkmam, bir kaç günü geçerse bir daha yazmazsa daha iyi olur diye düşünürüm
Sana da bahane lazımmış akskskdldlflf
Normali de bu değil mi zaten, bir günü geçtiğinde bırakan insanlar var, ben işteyse bir kaç gün zaman da tanıyorum :))
Takdire şayan bi sakinlik sinir bozucu hatta ajsjskxkdkd
Sakinliği anlarım ama sinir bozuculuğu kendime yakıştıramadım
Sinir bozucu dediysem yanlış anlaşılmasın benim asla başaramayacağım derecede bir sakinlik ondan mütevellit dedim yahu
✌🏻
Makul bir açıklaması olduğu sürece sorun yok...
Yoksa köprüden atsın kendini akskdkdkdkdkflflf
Ya seven insan zaten bekletmez, gördüğünde hemen cevap yazar. Eğer bilerek geç cevap yazıyorsa zaten sıkıntı vardır...
Tamam işte atsın kendini köprüden yılaaaan qjskskdkdldldşfşflfşfş
Yüzme biliyorsa sıkıntı, o yüzden direkt toprağın altına girsin 😂
Anında dönerse benimdir, dönmezse hiç benim olmamıştır...😄
Köprüden atsın o zaman 15 dk yazmadığı taktirde akskxkskxkdkdldldlflflflg
Bana bir iyilik yapmış olur. 😄
😂😂😂😂😂 erkolar kapatılsın ajskdkdkflflfl
Yani işi gücü yoksa 1 dakikası var yoksa yer azarı😂😂
Dürüst biri şükür. Millet hep artiz olmuş yok darlanmışlar da, ergenlikmiş de yalan masal akskskdkdflfllfg
Ya bıraksınlar bu işleri 😂 görüyoruz her olayda neler olduğunu 😂
Ben Sevdiğime güveniyorum o yüzden geç bile yazsa vardır bir sebebi o yüzden dert etmem sadece merak ederim onu
Duruma göre değişir. Fazla sıkıştırmam. Bir sebebi olabilir
gün içinde programını bildiğim ve o da hep haber verdiği için çleden çıkma durumu yok bizde
Günaydın.
Hemen yazsın o da ne var yani.
O nekadar sürede dönerse okadar süre içerisinde dönen tarafım
Mesajla çıkmam. Mesaja cevap vermeyip aramaya da cevap vermiyorsa birşeylerin bayağı bir ters gitmiş olması gerekir.
ona odaklanmışken cevap gelırse köprülere köprü eklerim ((: düşmesin
Hiç beklemeyem :D dur yazayım ne zaman yazacak sjhs
Koşullara ve sıklığına göre değişir.
Bir gezginin bakış açısı tabii.
Ya çok yoğun çalışan bir insandır kendisi.
Çift telefon kullanıyordur (biri
İş)
Sana müsaitim demiştir ama mesajın en tatlı yerinde şirket telefonu çalmıştır önemli bir mevzu vardır çözmesi gereken…..
Bla
Bla
Bla
Ama işsiz güçsüzün biri ise ya da boş gezen tayfasındansa ve süreli geç veriyorsa cevabı, al onu penaltı noktasına. Çak gitsin doksana.
😀
:)))
Bunun daha bir çok varyasyonu var.
O yüzden “koşullara ve sıklığına göre değişir” dedim da
😀
Dakikasında dönerse daha iyi anlaşırız.
Yani işte bu kadar basit akskskdkdkflf
böyle manyakça bir mesaj olamaz yalnız.
Olmuş iştee
olmu işte, onu göreceğime ben zaten köprüden atlarım bu nedir ıyy darlandım.
taş çatlasın 5 10 dak diğer türlü cinayet sebebi
Olayları abartma seviyem
söverim
⭐En fazla on dakika ⭐
En geç 15 dk içinde
Mesaj atmıyoruz, arayıp konuşuyoruz
Hiç çileden çıkmıyorum
1 sene
Ölse mezarında kemikleri çürür 1 senede ajskdkdkdkflflflglglglg
JSNSJSJSNSNS cehenneme kadar yolu var namussuzun
Çileden çıkmıyorum tarzım değil …
Çıkmam. Yazmaya devam ederim.
Saçma ve ergenlik
Toksik
okuyunca daraldım
2,5 saat
Beş saniye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?