Ayrılıktan sonra sevgilinize mesaj attınız mesajınıza cevap vermezse daha mı çok üstelersiniz yoksa pes mi edersiniz?

Yazdınız karşınızdaki size cevap vermedi. Bu durumda daha mı çok merak eder sonra tekrar mı yazarsınız yoksa soğur musunuz?

Erkekler siz bu durumda ne hissedersiniz ve ne yaparsınız?

Bayanlar peki siz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Ayrılıktan sonra sevgilinize mesaj attınız mesajınıza cevap vermezse daha mı çok üstelersiniz yoksa pes mi edersiniz?
Cevapla