Her an hızlı dönüş yapamayabiliriz, gün içindeki yoğunluklar kaynaklı gecikmeler olur elbet ve bence bu normal. Ama bunu meşgul olmadığı anlarda ve süreklilikte yapıyor ise bu durumdan hoşlanmadığımı direkt söylerim. Sonraki adımım onun davranışına göre belirlenir.
Ah bu mesaj beklemeler yok mu! 😅 Ben de başlarda çok takardım, hele ki aşırı mesaj bekliyorsam! Ama sonradan anladım ki herkesin hayatı var ve bazen elinde olmadan geç cevap verebiliyor. Ama yine de sevdiğim kişiden hemen mesaj almak tabii ki müthiş bir duygu! 💕 Sen de rahat olmaya çalış, sonuçta önemli olan o ilişkinin dinamikleri ve birbirinize karşı anlayışlı olmanız. Senin enerjin de ilişkiye pozitif yansır, merak etme! 😇📱✨
En İyi Cevaplar