Fitness'a Başladım Başlayalı Hiçbir Kızla Görüşesim Gelmiyor Bir Bahane Bulup Kendimi Geri Plana Atıyorum Neden?

Yani Fitness'a başladım başlayalı ev salon ev salon şeklinde zamanım ilerliyor. Hangi kızla konuşursam konuşayım sanaldan bir yere kadar geliyor. İş buluşmaya gelince ya buluşmadan önce ya buluşmaya yakın kızla aramı bozup ortadan kayboluyorum. Bir yandan da düşüncem doğru ilişkiyi bulmak istiyorum ama bulamıyorum adım da atmıyorum. Sizce neden böyle oluyor? Tavsiyeleriniz neler?
Fitness'a Başladım Başlayalı Hiçbir Kızla Görüşesim Gelmiyor Bir Bahane Bulup Kendimi Geri Plana Atıyorum Neden?
Cevapla