AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Sen kaç yaşındasın şimdi ponçik yaş Aralığın doğru değil belli de
Valla bende bilmiyorum kuzum.. Şeytan tüğü var galiba
Flört sevgililik konusunda şanssız oluduğum doğrudur
Çokmu zor beğeniyosun veya kendinimi beğenmiyosun , sorun ne peki?
Fckbodylerim oldu
Sevgili olaylarını sevmiyorum
Kafama göre birini bulsaydım
Önce evlenir sonrada bu ortamdan giderdim😎
Çok mu ihtiyacın sevgiliye
Gel bulalım o zaman sana Bir tane
Aramayı bırak, bunu kendine dert edinmeyi bırak seni bulacak.
Bende 34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım flörtüm sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti
Bende doğdum doğalı bekarım, hiç sevgilim olmadı 😔
Bunu düzgün bir şekilde öğrenmek kolay sen konuşacak bişey bulamıyorsun
Gel benimle çık benimde 7 senedir sevgilim yok fjdbfbfb
Her şeyin vakti zamanı ve hayırlısı diyelim o zaman
Arkadaşlarından yardım alabilirsin, onlara söyle ortamlarda tanisirsin zaten
Ekonomik şartlardan dolayı erkekler evlenmek istemiyor kadınlar zaten evlilik konusunda erkekleri sık boğaz ediyor. Evlilik oranları düştü o yüzden hep Bi evliliğe özendirme var.
Genelleme yapmak istemiyorum ama bence o kişilerin kriter aralığı çok geniş çünkü çok kriteri olan biri veya kusursuz derecede iyi olan biri bir baskaşını zor beğenir. O kişilerde ortalama oldukları için bir kriter aramıyorlar önüne gelenle oluyorlar
Yaşın daha 20 kudurdun mu sen...
Senin yaşında yapanlar da hepsi hani filmlerdeki mutlu mesut değiller
Bende sevgili olmuyorum cünkü temas ve bisryler olur diyorlar en basta gezcez takılcaz diye boyle bir seyi kabul edemem
Bende aynı durumdayım ve yaşımız da aynı bu arada. Bazen bir şeyi çok istersin olmaz hayırlı olmayabilir senin için. İlerisi için umutlu bakıp hayatını yaşamaya devam etmeni öneririm. Beklemediğin anda oluverir bazı şeyler. 😊
İnce eleyip sık dokunduğun için olabilir Ben de öyleyim, benim de olmadı. Ciddi olsun istiyorum ama ciddi adam bulmak çölde su bulmaktan daha zor. Karsima çıkan ciddi düşünen adamlardan da ben hoşlanmıyorum.
Valla 10 senedir yanlızım insan yanlızlığa alışınca günde on tane erkekle konuşan tiplerle olmaktansa böyle olsun diyorsun ama biyerde bozmak gerekiyor artık
Bu arada 10 demişim ama o en az 20 dir yanlış olmuş 😄
Konusmakta bisey yok tanımadan bilinmez, daha ileriye gidenler var
İşte onlar olduğu için güven yok kimseye ve buna alışmış olan insanlar bırakamıyor iki ay dayanıyor sonra aldatmaya başlıyor
Arkadaşının arkadaşları, okulundan üniversitenden, çocukluğundan konuştuğun hiç mi kimse yok?
buradan bir tanesini kesin bulursun bu sorudan sonra :)
Kiz olman bile yeterli erkek olsan neyse dicem
Aha benim eşgal nerde yaşıyosun kız buluşalım
benimde 6 yıldır yok 23 yaşındayım ilk göz ağrım evlendi ondan sonra kimseyi sevemedim
Sana öz kardeşim diyebilir miyim. 😂 yok ya bende güzel biriyim ama şansım yok herkes relax diye her beğendiğim erkek yatalım muhabbetine giriyor benim de kaç senedir sevgilim yok
Hmmm işte erkeklerin boş beyinleri saçları kısa akıllarında kısa
Her erkek bir değil yatalım diyen bakma kafaya atıp tutuyor yoksa reelde bişey olduğundan değil hani havlayan köpek ısırmaz misali düşün bunu sen :)))
Devir artik değişti o dediğin erkekler kalmadi o yüzden kizlardan atak bekleyen bir nesil oldu bizim erkekler herşeyi karşi cinsten beklemek te bu gibi sonuçlara sebep oluyor
Nedense dertleşesim geldi seninle. Aynı durumdayım
İnsanlarla tanışman vs yeter bide feminen davran kısmetin de varsa olur
İlginç, özellikle bir kızın sevgilisinin olmama ihtimali yok gibi bir şey
Türkiye'de bir kadın için sevgili bulmaktan kolay ne var? Çok kolay bence. Amaa diyorsan ki kriterlerim var, illa bu kriterlere uygun olanı bulacağım o zor işte.
Kolaysa niye bu kadar egoistsiniz peki ? Erkekler bacak meme popo için istiyor kızları
İstanbuldaysan fırsat verirsen tanışalım ben de bakir ölmekten korkuyom yaş 30 küsür
Haahah uzak durun böylesinden yalancı oluyorlar tecrübeyle sabit bunlar karadul gibidir
Benim 24 yıldır olmadı sen yine iyisin🥺 tüm arkadaşlarım evlendi doğuranlar bile var lise arkadaşlarımdan
son 2-3 senedir bende de tık yok tahammülüm de sabrımda güvenimde kalmadı
Seni bulacaktır dogru insan. flört konusunda da biraz acık olursa. Olur bu iş☺️
Benimde olmadı ki kendimi övmek gibi olmasın ama gerçekte görseniz yakışıklı türden diyeceğiniz bi erkeğim ama keşişler gibi yalnız kalmaya alışığım birini bulmak için bence bu kadar debelenmeye gerek yok
Onlar illa olsun olsun diyorlar sonunda hep ayrılık çünkü gerçekten secmiyorlar sevgili bulmak ne var ki
Sevgiliyi boşversene kariyer ne durumda ona bak
Bide daha 20 yaşındasın genç yeni birey yetişkin bundan önce çocukken olsa nolcak
Haluk Tatar izle özgüvenini geliştir kitap oku mizah seviyeni geliştir o hayvan herifler kendileri gelir
20 sene de 40 sevgilisi olan biri olarak taktik verebilirim
Verebilir misinn lütfen 🥺
Bence ayak uydur tatlım, devamı gelir zaten.
Öyle yapicam artık teşekkür ederim canım ❤️
28 yaşım var hiç olmadı evlenmek istemiyorsam neden olsun.
Müslima diye bir site var oraya üye olup oradan birini bulabilirsin ben öyle yaptım
asıl sen nasıl bulamadın?
Bulamadık işte anlamadım niye öyle oluyor.
valla hocam bizdede durumlar aynı ama aranmıyoruz, aranırsan doğru kişiyi bulamazsın
yorumları okumadım yeminlen ama hepsinin erkek olup kıza yavşadıkları eminim
Sevgili bulmuyo birçoğu flört buluyo erko tabiriyle takılmalık
Allahtan gizliden sormuşsun kanki yoksa Dm kutun abazalarla dolardı
Benim 30 senedir hiç olmadı
Demek ki dış görünüşün kötü. Çekiciliğin yok.
20 senedir sevgilin olmadığı yalnızlığı sevdiğindendir demek ki isteseydin olurdu
Olup bir süre tanımaya başlarsın sonra hoop o en başta sana hayaller kurduran kişi bambaşka biri olmuş. O yüzden hiç olmasın daha iyi kafam rahat olur
Ayni ben valla tipimde yerinde konusmamda iyi cokda hos biriyim... olmuyor yeminle
Tanisabilirmiyiz
Abazarlar toplanır ben sana söylin en az 10 taneye yakın manitan olur bu sorudan sonraa haahahahah
Apt alsın çünkü ondan erkekler cesur kızları kırın kırın edenler olmaz
Türkçeyi bi öğren ondan sonra laf yap 😉
Gel ben sana öneririm ya Cann. engn12 Instagram ekle
Güvenebileceğin birini bulamamışsın demek ki. Saha bir şans vere bilirim. :)
26 yıldır benimde yok
Ah bizim halimiz ne olucak 🤒
Nasıl be ilkokul çocuğunun bile sevgilisi vaar
Valla var cidden
Kavgada söylenmez 😀
Cok ağır oldu ama bu ya
Özür dilerimmmmm 🙄
Olsun olsun haklısın zaten 😂😂
aynen kimisine de kısmet olmuyor işte.
Aynen öyle
bakkalda satılsa gidip alalım bi kız diyordu annem:D öyle bir bakkal lazım
Hahaha keşke kfskkfs
Kısmetleri açık
Öyle mi dersin. Napsak açılır
Sevsen açılır yok mu yakınında istediğin gibi bir cengaver gencimiz
Yok ya hiç yok, hoslansam bir ihtimal adım atmaya çalışırım ama kafama göre biri yok maalesef
Kafamda nasıl biri var buna uygun bulamaması sebebi mükemmel birini arıyor olmayasın. Nasıl birini istiyorsun hayatında
Nazik, kafa dengi, ön yargılı olmayan, medeni bir insan çok da zor değil yani bence bulmak.
Çok da bir özellik istemiyorsun hep odununa kalasına mi denk geldin nedir ya da seni çekemeyen biri kısmetsizlik büyüsü yapmış
Olabilir ya bir bakicam büyü mü var bende acaba ne var
Nazar var nazar seni çekemeyen kızlar nazar edip yoluna taş koymuşlar
Umarim aradığın tarzda bir yakışıklı bulursun