Eski eşim ayrıldıktan sonra istemiyorum deyip sonradan peşime düşüyor, sizce nasıl davranmalıyım?

Merhabalar size bisey sormak istiyorum ben eşimden daha önce ayrıldım ama boşanma değil sadece ailemin evine geldim seni istemiyorum deyip çünkü çok şiddetli kavga ettik kendisi çocuk akıllı tabiri caizse kendi aramızda ki en ufak kavga bile ailelere yansıtır kavgadan sonra ben bisey demedim beni annemlere bırakıp mesaj attım seni istemiyorum dedi aradan bir hafta geçti pişman olmaya başladı iş buldum o sırada takip etmiş beni neyse görüşüp konuştum tekrar deneyebilir miyiz diye kendisini çok seviyordum aşk insanım gözünü gerçekten kör edermiş gittiğim de daha beter bi hal aldı aldattı şiddet uyguladı en şom namusuna iftira atacak kadar adilesti bende kesin olarak ayrıldım bir hafta oldu beni engelleyip engeli kaldırıyor en son babamı arayıp hakaret etti eşyaları çöpe atıyorum gelin alın diye benimle iletişime geçmiyor hep karı kiz eklemis bir ayda yüzlerce lafı uzattım baya bu sonradan tekrar benim peşime düşer mi zarar verir mi bilmiyorum canlı yayınları bazı tanımadığı kişilerden izletiyorum içip içip ayrılık acısı çekiyormuş gibi şarkılar dinliyor sizce bu yeniden bana ulaşmaya çalışır mı

Eski eşim ayrıldıktan sonra istemiyorum deyip sonradan peşime düşüyor, sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla