Soruma Hoş Geldiniz,
Mesela sevgiliniz hakkında herkes kötü şeyler söylüyor, ama doğru ama yanlış. Yakıştırmıyorlar, sizi uygun bulmuyorlar hatta ayrı dünyaların insanı olduğunuzu söylüyorlar...

Ne yapardınız?
Soruma Hoş Geldiniz,
Mesela sevgiliniz hakkında herkes kötü şeyler söylüyor, ama doğru ama yanlış. Yakıştırmıyorlar, sizi uygun bulmuyorlar hatta ayrı dünyaların insanı olduğunuzu söylüyorlar...

Ne yapardınız?
Hayır ben dikkat alamam hiç bir şekilde yani benim için zaten benim düşüncelerim ve sevgilimin sözleri düşünceli önemli yani banane diğer insanlardan. ben sadece kendime bakıyorum her zaman için. zaten ilişkimiz de kimseyi ilgilendirmez yaşadığımız sorunlar bizim ilişkimizin içinde kalır bunu dışarı yansıtmayız ayrıca olumsuz yönde kim eleştirirse eleştirsin kendi hayatlarına baksınlar sadece bence onlara cevap bile vermem ciddiye alıp ayrıca eşim veya sevgilimle de konuşuruz çözeriz her şeyi yeter ki aşk olsun hayatımızda.
Oo fenomenlik gelmiş tebrikler :D gerçi daha önce kutlamış olabilirim hafızam iyi değil :D
Teşekkürler Barış evet daha önce etmiştin 😅canın sağolsun 😅
Yakışır kardeşim alma kimseyi dikkate biz kör müyüz yani aklımız yok mu biz göremiyor muyuz onların kalp gözü mu açık da konuşuyor 😅
Alayının canı cehenneme 😅
Çözeriz her türlü 😅 Gönlünce olsun 😅
Aynen öyle abi teşekkür ederim sabahları zor geliyorum da kendime :D :D
Ben de zor geliyorum kardeşim iki tane Nescafe içtim yeni yeni açılıyorum 😅 Ricalar ve teşekkürler 😅
Düşüncelerine önem verdiğim insanlarsa dikkate alırım sonuçta benim bilmediğim bir şeyi onlar biliyor olabilir. Dikkate alırım dediysem dediklerini dinler sevdiğimi bırakırım demek istemiyorum ama izlemeye alırım takipte kalırım 😄
Hımm 😅Ya nasıl desem ben düşüncelerine önem verdiğim kişiler de olsa 😅Aşkım kadar hiç kimseye önem vermem 😅 Dünyalar bir yana aşkım bir yana olur benim için en değerlim özelim önemlim filan 😅Ailemi bile satarım aşkım için 🤣
Heee dikkat ederim diyorsun 😅 İnce eler sık dokurum gibi tabi dikkatli olmalı 😅Hem siz bir hanfendisiniz ben erkeğim normaldir olabilir dikkatli olmak lazım 😅Bana bir şey olmaz 😅Ben her türlü şey ederim daima ileri sjsjdjd
Erkek kadın belli olmuyor o işler. Mesela bir yakının geldi aşkını önceden tanıyormuş ve bazı şeylerde dikkatli ol dedi ve bunu söyleyen sevdiğin biri. Onun dediğine önem vermez misin? Dikkatli olmak her zaman iyidir 😊
Bilmem ki 😅Hani kadınlar naiftir kırılgan hassas hem yaratılıştan erkek fiziken daha güçlüdür kuvvetli ona istinaden şey ettim 😅
Ben vermem valla 😅Hatta onu oracıkta severim 😅Sen kimsin de benim aşkıma öyle böyle diyorsun derim 😅Öyle ya da böyle sana ne ulan derim 😅ciddiyim derim yani 😅
Alayının canı cehenneme aşkım yeter bana 😅
Evet iyidir de ben sevince bir başka oluyor 😅 Hayatım hayatımın anlamı merkezi dünyam her şeyim 😅
Bile bile yandı yüreğim 😅 yakarım yani kendimi ben yanmaya da varım 😅
Alev alev alev 😅
m.youtube.com/watch
https://m.youtube.com/shorts/REt9NNKO8Po
Kadınlar şeytandır 😅 üzen çok olur böyle yapma bak sen beni dinle 😂
Evet öyledir bak 😅Şeytan ile kadının bir hikayesi vardı. Şişenin içinde şeytan varmış kadında merak etmiş açmış şeytan dışarı çıkmış 😅Sonra demiş mi şeytana sen bu şişeden mi çıktın inanmam 😅bir daha gir de göreyim 😅 Sonra kapatmış 😅 Şeytani bile alt etmiş kadın 😅Ah ah çok oldu zaten üzen en çok üzüldüm hatta hep üzüldüm ama olsun 😅 Canımız sağolsun 😅
Sen beni dinle 😅Sen üzülme ben hallederim başımın çaresine bakarım ben 😅
Aynen öyle hikaye doğruluk içeriyo kesinlikle😅 ben hep dikkatliyim zaten kolay güvenen biri değilim ve çok kolay güvenim sarsılabilir
Bence de içeriyor 😅Ne güzel yakışır 😅Bende hep öyleydim 😅Benim ki de sarsılıyor 😅Ama ben yine de 😅
Azdan az çoktan çok gider 😅Ben az'ım
Herkes söylüyorsa dikkate alırım. Ama yakışmıyorsunuz tarzı şeyleri değil, onun hakkında olumsuz şeyler varsa onları dikkate alırım. Gözlem yaparım ve haklı olduklarını anlarrrsam şutu çekerim 😕
Alman lazım zaten 😅Anladım ben tabi ki 😅Al al al 😅Vur gitsin 😅 Yapıştır 😅 Attığın gol olsun😅
m.youtube.com/watch
Oo şarkı süper teşekkürler ')
Sevindim 🌸 Mutlu günler diliyorum 😅 Hoşçakal..
Dur bende sana günümüzün anlam ve önemine uyan bir parça ile veda edeyim
https://youtu.be/CUj2AWEJnwQ
Diğer soruya kadar bye bye 😄
Heheeh 😅 Teşekkürler 😅 Hareketliymiş süper 😅 Anlamasam da hoşuma gitti gidiyor 😅İçim kıpır kıpır 😅Bay bay 😅See you later 😅
Cevap
18Cevap
İlişkim ve özel hayatım hakkında kimsenin konuşmasına izin vermem.. Birinin başına eğer bu tarz olaylar geliyorsa vaktiyle sınırlarını iyi çizememiş demektir.
Müthiş düşünüyorsun kesinlikle katılıyorum 😅 Al benden de o kadar 😅
Gönlünce olsun 😅
İlişkim üzerine söylemlerde bulunmak kimsenin haddine değildir..
Hımm 😅
Mantıklı, yakışır 😅
Gönlünce olsun abi 😅
Hayır, bildiğimi yaparım.
Yakışır 😅
Mutlu günler diliyorum 😅
Yoo, kimene, onlara ne.
O kıldan ince bir ip olsun ben yinede üzerinde yürümekten vazgeçemem ki düşersem de düşeyim. Bırakın ben tecrübe edineyim. Düşersem de kimseye de ağlamam kendim ettim kendim buldum derim.. ama onunla düşmek de güzel ben bunu da görüyorum ne demiş adamin biri;
Şarampole yuvarlandık ama yola seninle çıkmak güzeldi.
Bende yooo 😅
Haklısın valla 😅
Of of of ben de her türlü kıldan ince kılıçtan keskin sırat köprüsü geldi aklıma 🤣
Çok güzel düşünüyorsun tecrübe etmek lazım
Şeyi anlamıyorum biz kör müyüz yani biz göremiyor muyuz anlayamıyor muyuz bizim aklımız yok mu 😅
Hımm müthiş 😅 katılıyorum bence de ben zaten her şeye varım 😅o kadar
Aşık olunca göremiyoruz ever. Ama gormek istemiyorum sizene
Kendi adına konuş 😅Ben görüyorum kim demiş göremiyorum diye 😅 Şahin gibi gözlerim var benim 😅Ben görsem de şey etmem iyisiyle kötüsüyle günahıyla sevabıyla her türlü 😅
Görmek istemiyorum 🙄yani aptalı oynamak güzel
Bende görmek istemiyorum 😅Sevilen güzel gelir sevene filtreli 😅Kusur görmez de İnci sen gör bence ne olur ne olmaz dikkatli ol 😅Tedbirli olmak iyidir ben erkeğim bana bir şey olmaz 😅
Yakışmıyorsunuz tarzında değil de mesela karakteristik özellikleri olarak ya da bir yanlışını gördülerse bazı özellikleri bana uymayan cinstense işte hani onun şöyle özelliği var O böyle bir insan derse birçok kişi ki yaşamışlığım var şöyle bir durur düşünürüm zaten insan ilişkinin içindeyken fark edemiyor başkalarının sayesinde fark etmeye başlıyorsun
Çok güzel yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne ve parmacıklarına sağlık 😅
Ama katılmıyorum 😅
Hem öyle olsa bile ben iyisiyle kötüsüyle günahıyla sevabıyla her şeyiyle severim her türlü 😅
Aşkımızın gücü budur ölmek vardır dönmek yoktur o kadar 😅
https://m.youtube.com/watch?v=9fMQKXOCzUM
m.youtube.com/watch
Ölmek vardır dönmek yoktur nedir ya öyle ilerlemiyorsa bırakacaksın abi bir şeyler yanlış ki insanlar Seni uyarıyor demek ki
Ben bırakmam aşkım bırakırsa bırakabilir ben hep yanında olurum aşkımın her halükarda her koşulda her türlü 😅
Bizde bırakıp gitmek yok 😅
Ben kör değilim yani kalp gözleri mı açık sanki malûm mu olmuş şahin gibi gözlerim vardır benim 😅
Ne münasebet 😅
Uyarı istemem herkes kendisine baksın 😅
Ben her şeye katlanırım 😅
Benim düşüncelerim, benim değerlerim, benim kararım, benim ne dediğim ve ne karşılık bulduğum önemli olan benim için. Ama kimden ne duyduğum da önemli. Hangi insanlar? Ailem, sevdiklerimi değer verdiklerimi dikkate alabilirim.
Çok güzel yazmışsın emeğine sağlık Walker 😅
Ben hiçbirini umursamam 😅Ailem de olsa 😅 Sevdiklerim de olsa 😅
Gönlünce olsun 😅
Ateşe doğru yürüyorsam dikkate alırım, kıskançlık varsa umrumda olmaz.
Hımm 😅Al al 😅Ateşle oynama ateşle oynama sonunda ellerin bir yerin yanacak 🤣
Çok güzel düet Sıla ve Erol Evgin
https://m.youtube.com/watch?v=bglg8rlrTo8
Benim hiçbir şey umrumda olmaz 😅
Bile bile yakarım kendimi her türlü 😅
https://m.youtube.com/shorts/UA_Qii0aTOA
😅
Sıla’yı görünce aklıma Ahmet geliyor ya sjsj
Benim aklıma gelmiyor it herif 😅Peslik 😅Canı cehenneme niye aklıma getirdin ki durup dururken ayar oldum sinir oldum 😅
Yalnız Sıla haksız çıktı davada
Adalet yok ki normaldir daha da sinir oldum şimdi 😅
Dikkate alırım ama güzellik yakışıklılık vss değil işiyle , kişiliğiyle, özel hayatiyla ilgili olumsuz bir şey duyarsam mutlaka gözlem yapar araştırıp sorustururum doğruluk derecesine göre de iliskime yön veririm
Yap yap mantıklı ince eleyip sık dokumalı 😅 gönlünce olsun 😅
Tmmm pikiii 😊
EyvAllah, mutlu akşamlar diliyorum 🌸 Hoşçakal
🙋🙋🙋
Asla dikkate almam. Karşımdaki kişiyi ben seçerim ve ben beğenirim. Benim ilişkim ve partnerim kimseyi ilgilendirmez kimse bu konuda söz sahibi de olamaz. Bir şey söyleseler bile hiçbir şekilde umrumda olmaz zaten.
Oy oy 😅 Yakışır afferim 😅Bende bende her türlü 😅Of of of 😅 Canları cehenneme o zaman 😅 Müthişsin 😅
Çok teşekkür ederiimm 😅🙃🙃
Ricalar ve teşekkürler 😅 Mutlu günler diliyorum
Rica ederimm ben de mutlu günler diliyorum 😇😇
EyvAllah 😅🌸🌹
Dikkate almam eğerki aklıma çok takılan sevgilimle ilgili bir bilgi varsa o bilgi üstünde dururum onun dışında insanların bizim ilişkimiz hakkında yaptığı yorum umrumda bile değil
Bende almam hemde hiç 😅
Benim de değil 😅
Hatta canları cehenneme lanet olası pislikler 😅 kıskanç köpekler filan 😅
Bencede alma😅lanet olası bizansın köpekleri😅🤭
Heheeh 😅🤣Kaşmerler 🤣😅 Almayız hiç alamadım ki 😅🤣alamam yani 🤣😅huyum kurusun aşkım harici yok gözümde 😅🤣
Kaşmer mi😂 huyun kurumasın be sadık bir insansın bence huyun sulansın😅
Tövbe tövbe sulansın ne oluyor ne olcak ki o zaman 😅 benimki bulaşıcı değil ama bana özel 😅Bence de kurumasın doğru yahu 😅🤣
Hayır yani yanlış anlama o manada demedim😅yani şimdi huyun sulansın derken daha fazla böyle huyun olsun anlamında dedim ben😂
Heee anladım 😅 bende neler var neler aklın hayalin şaşar filan 😅
Yok yok bende 😅
Biliyorsun benden her bok olur her yola gelirim aşkım istesin yeter ki😅
Kendimi robot gibi hissediyorum 😅
Aşkım komutlasın beni ne isterse 😅
Aşkımla her şeye varım ben 😂
https://m.youtube.com/watch?v=3AK_Gx146ZY
Sen ne kadar fenasın he 😅çıldırmışsın yaw🤣🤣
Ooo 😅deli dolu çocuksu çılgın her türlüyüm ben çok türlü😅çok pis çılgın çıldırır çıldırtırım filan 😅😂🤣
Ayak üstü hoş ederim 😅
Bayım bayım bayılır 😅🤣😂 kendine gelemez😂🤣😅
Öyle bir severim ki kendini unutur beni yaşar 😅🤣😂
Ne kadarda masum düşünüyosun öyle 😅🤣Ben mi çok fesatçıyım yoksa sen mi çok masumsun ben karar veremedim açıkcası😅
Teşekkürler senin güzelliğin 😅 çocuk gibi saf ve masum sever adam gibi de korur kollar sahip çıkarım ama daha fazlası da var yok yok 😅😂
Bazen fesat da olmalı hep masum olmaz 😂😅
Allah Allah 😅 bu gözler bunlarıdamı görecekti😅 masum dedik herkezden fena çıktın 😅
Allah Allah ya 😅 Tövbe tövbe o ne demek şimdi 😅
Hiç alakası yok ama olabilir de 😅
Cinsellik Allah'ın emri helalinle ve her türlü dokunuş sevaptır İslam'a göre olan dokunuşlar
Sabah akşam gece gündüz havada karada denizde ve her yerde her zaman ve her türlü patır kütür çatır çutur çat çat çat fışşşk, sevap işlemek isterim! 😅
Aşkım istemezse istemem tabi 😅
Yine önceliğim aşkımdır 😅
Ben her türlü tatmin olurum önce o olmalı sonra ben ya da birlikte 😅aynı anda daima 😅
Töbestağfurulah ya😅günah günah bunları buraya yazma ayıp ayıp😂sen ne çıktın be😅
Ne günahı sevap yahu dini bilgim iyidir benim talebelerim vardı Esmaül Hüsna 50 hadis dini bilgiler dualar süreler 😅
Ne günahı 😅dedim ya bende yok yok 😅dahası da var 😅
Töbe yarabbi 😂 çok açık sözlüsün he😅
Öyleyimdir valla 😅 utanacak bir şey yok 😅 Herkesin bildiği şeyler 😅 Bilebilceği şeyler 😅
Nasıl utanıcak bişey yok ben utançtan yerin dibine gircem😅herkesin bildiği şeyler değil ben bir kaç şey biliyorum dahada bilmek istemiyorum😂🥲sendeki açık sözlülük bende olsaydı oo ooo😅
Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir 😅
Sen sensin bende ben normaldir 😅
Oooo 😅açık sözlüyümdür kişilik ve karakter meselesi 😅
İçimde tutmam 😅
Salıyorruz filan 😅
Patır kütür cart curt😅
Zart zurt 😅
Pefff pöhh
https://m.youtube.com/watch?v=x87zWN9CHdQ
Allah seni napmassın recep ivedik mi😂😂
Evet evet 😅zart zurt 😅😂pırt bart baaaart zaaaatt 😂😅
😅😅
Sjsjsjs
Jsjsjsjsj (ben bitircem yazma pikachu)
Olurrrr 😅🌸
Tamamdır bende 🌸😅
Kişisine göre. Eğer beni uzun zamandır tanıyan icinde kiskanclik olmadigini bildigim bi arkadasimsa ve benim iyiligimi istedigi icin goremedigim seyleri bana soylemek istemişse tavsiyelerini dinlerim. ama oyle herkesin fikrine kafa yorucak degilim. ozellikle ben anlatmiyorsam kendisi durduk yere elestirmeye baslamissa orada bi fesatlik canlari caliyordur zaten 😂
Kişilerin de canı cehenneme 😅
Benim tanıdıklarım genel olarak kıskançlar 😅
Kendilerinde yok ya yaşamıyorlar ya 😅
Hiç iyi düşünemem ben aşkım için iyi düşünürüm 😅önce aşkım sonra aşkım varsa yoksa aşkım ille de aşkım ille de aşkım 😅
Benim iyiliğimi istemesin kimse uzak dursun ben iyiyim 😅
Evet evet kesinlikle katılıyorum 😅
Ben mesela başıma gelse karışmam arkadaşım ne yapsa yapsın kendisi görsün saygısızlık yahu resmen sen körsün malsın anlamazsın beyinsizsin demek gibi bir şey bu 😅
Olamaz olamaz sjdjdd
Ben karışmam 😅Sonra araları iyi olur ben kötü olurum 😅Aşk insana her şeyi yaptırır ben yaparım😅
He ya cehenneme 😅Karım da karım yokken bile savunurum ben karımı 😅Bu kimin karısı buuuuu 😅
https://m.youtube.com/shorts/euz_Awa1Liw
He valla ya 😅bunu bulabildim ben daha güzel söylerim vallahi 😃
Bu konuda dikkate alacaklarim önem verdiğim kişilerin soyledikleridir. Hepsi de olumsuz bir sey soyluyorsa demekki orada bi yanlis giden bir durum var 😀
Hımm diyorsun öğretmenim 😅Allah Allah 😅Dünya tersine dönse yüz kişiden 99 u kötü dese 100. Ü iyi dese yine de hiçbirini umursamam ben 😅Elimde değil aşkımı tutarım her daim 😅 Yanlış giden bir şey illaki olabilir
Ama ben günahıyla sevabıyla iyisiyle kötüsüyle her türlü severim 😅Yanında olurum sevdiğimin 😅
Savaşmayı sebiyorum yahu deşarj oluyorum 😅
Tamam tamam bir şey demedik sen yaşa aşkini sjhgj 😂
Diyebilirsin öğretmenim ne güzel istişare ediyorduk 😅Hemen bitirdin 😅Kaç aldım 😅Kaç veriyorsun 😅 İngizlizce sınavında yüz almıştım ama hocam sağolsun yanlışlarımı düzeltmiş öyle yüz vermişti 😅
Oo iyi bakalim gözun aydin ingiliz prof.😀
Ben puan vermiyorum jhj 😀
Vermezsen verme 😅Bize milletimiz yeterrrrrrr😅🤣
Hocam aşıktım da 🤣😅Onun için İngizlizce koraya katıldım hâlâ aklımda İngizlizce skeç tiyatro marş 😅En aktif öğrenciydim hatta kursuna giderdim sırf görmek için 😅Hep dua ederim güzel insandı 😅
Hatta onun için arkadaşımla kavga etmiştim ben öpebilir miyim demiştim ve öpmüştüm arkadaşım da istedi dedim ona öptürmeyin hocam 😅🤣 Birbirimize girmiştik 🤣😅
Bir durur düşünürüm neden bu kadar insan olumsuz konuşuyor belki de benim göremediğim bir şeyi görüyorlar diye. Ama ilişkimden eminsem önemli değildir.
Ben şöyle düşünürüm ben kör müyüm onların kalp gözü filan mı açık filan 😅
Alayının canı cehenneme 😅
Emin olmak önemlidir 😅
Mutlu günler diliyorum 😅
Aynısını yaşadık be knk ben ilk kulak asmadım dinlemek istemedim çevrem gene haklı gene haklı çıktı çok şükür zararın neresinden dönersen dön
Evet evet zararın neresinden dönersek kâr olur 🌸
Gönlünüzce olsun benim için önemi yok alayının canı cehenneme 😅
Her türlü severim aşkımın yanında olurum 😅
Ooo inş bu dediğinde pişman olmaman dileğiyle knk djdjx
Hehehe çok pişman oldum da huyum kurusun ben böyle severim 😅
İçimden gelmiyor aksi 😅ya ben kör müyüm kalp gözleri filan mı açık onların benim beynim yok mu aklım yok mu bana hakaret gibi geliyor
Sen göremezsin körsün zekan düşük anlamazsın filan 😅
Kim kime iş koyuyor yani 😅
Çok güzel sevmen ama çevreninde sana değer verdikleri için senin üzülmenden için uyarmalarıda güzel bir şey
Teşekkürler senin güzelliğin 😊Kim bilir belki de öyledir ama ben mutsuzluğa da varım. Hani hep yanımda olacaksa varım yani sürekli sürekli hep mutlu olursam mutluluğun ne anlamı kalır ki arada üzülmek de lazım ki mutluluğun kıymeti olsun 😊
Ama ben erkeğim ya baş edebilirim göğüs gelebilirim her şeye siz naif kırılgan hassassınız dikkate almalısın 😅
Ben kendimi hiç düşünmedim battı balık yan gider 🌸
Bildiğimi yaparım ben galiba ama çevremde ben seven insanların yorumuna dikkat ederim. Ama çok yakınım olanları
Bende hep bildiğimi içimden geleni yaparım daima 😅
Hiç kimseyi de umursamam aklıma fikrime beynime güveniyorum yani nasıl desem kör değilim ya da onların kalp gözü açık değil 😅
İnsanlar genelde mutlu olmamızı istemez arkadaşlar bile 😅
En yakınım aşkım olur 😅
Gönlünce olsun 😅
ilişkimi sorgulayıp eleştirmek, yetişkin bir birey olarak benim işim. Kimsenin üzerine vazife değil.
Çok güzel düşünüyorsun 😅
Al benden de o kadar 😅
Gönlünce olsun 😅 Mutlu günler dilerim
Kendi aklım bana yetiyor. Guvenmezsem, bana uyduğunu düşünmezsem zaten bir ilişkiye başlamam sonra da kim ne diyorsa desin.
Yakışır 😅Al benden de o kadar ya 😅 Canları cehenneme 😅
Ben kör müyüm anasını satiym 😅Hani kalp gözleri filan mı açık da göremediklerimi görecekler 😅
Şahin gibidir gözlerim çok pis görürüm 😅
Hahs kalp gözleri açıksa kendi işlerini halletsinler😅
Ben arada yanılıyorum insan hususunda ama arkadaş başka aşk başka:)
Çok güzel düşünüyorsun bence de kendi şeylerini halletsinler benimkinin açık olmadığını nereden uyduruyorlar 😂
İnsan hususunda hiç yanılmadım var ya 😅
Ama işte hep şans şans düzelir değişir yok aynı ya 😅
En baştaki düşüncem de kalıyor 😅
Yok ya benim en başta bir insana içim ısınmadiysa şans falsn veremiyorum ama nerdeyse hiç yanılmadim hep Bir şey çıktı
Benim içim ısınıyor da hataları var işte tolerans lazım kötü huyları var fedakarlık lazım filan 😅
Ne güzel verme ben verdim hep benden gitti 😅
Bu konuda daha dikkatliyim yeni insanlara şans vermiyorum 😅
İsterse melek olsun 😅 yemezler 😅
Benim ki şey çıktı 😅
Eğer biz güzel bir ilişki yürütebiliyorsak çevrenin dışarıdan görüşü , yakıştırmaması umrumda olmazdı.
Hımm 😅Nefisss bence de 😅 Canları cehenneme valla 😅
Gönlünce olsun 😅
kimseye ilişkimi anlatmam bu da yoruma açık olmadığını gösterir. benim özel hayatım ben müsade etmedikçe kimeyi alakadar etmez etmemeli de bence
İlişkinizi anlatsan da anlatmasan da bilebilirler illa anlatmana gerek yok ki
Evet bence de senin hayatın sizin hayatınız hiç kimse karışamaz 😅
Kesinlikle
Gerçekten kaaleye almam, çok ileri gidilirse öcümü alırım.
Hımm güzelmiş 😅 Yakışır valla bende her türlü 😅
Gönlünce olsun 😅
eleştirisinde haklı olduğunu düşünsem bile başkasının yanında sevgilimi veya eşimi kötülemem
Hımmm 😅Çok güzel düşünüyorsun mantıklı 😅
Peki ya sonra biz bize kalınca 😅
Ben haklı olduklarını düşünsem bile canları cehenneme 😅
Ki düşünmem düşünemem aşkıma toz konduramam 😅
Eğer haklılık payları varsa ve iyi niyet barındırıyorsa elbette ki dikkate alırım
Hımm, mantıklı bence de almalısınız 😅
Gönlünüzce olsun mutlu akşamlar dilerim 🌸
Kıskanıyorlar dır ya tanıdıysam karsimdaki insanı guvendiysem sıkıntı yoktur boş yapmasın tenekeler
Ben de öyle düşünüyorum aksi bile olsa kime ne onlara ne Ben kör müyüm yani resmen bana hakaret ediyorlar Sen göremezsin ben görüyorum Biz görürüz falan filan 😂
He valla canları cehenneme 😅 Gönlünce olsun 😅
Kişisine göre ve yorumuna göre değişir bu. İnsan çok severken bazı gerçekleri göremeyebiliyor çünkü
Katılmıyorum katılmıyorum yani 😅
Ben kör değilim Her şeyi görürüm şahin gibi gözlerim var benim Şahin 😅
Benim için hiç kimsenin önemi yok aşkım harici varsa yoksa aşkım 😅
Alayının canı cehenneme 😅
Ben zaten iyisiyle kötüsüyle günahıyla sevabıyla her şeyiyle severim her türlü 😅
Ben sadece aşkımı düşünür onu tartarım 😅
Hiç önemi yok Ben her şeye varım 😅
Azdan az çoktan çok gider 😅
Tabii ki ben bilirim Hatta ben bilmem aşkım bilir 🤣 Önce aşkım diyorum yahu 😂
Teşekkürler senin güzelliğin 😅 Napıyoruz bitiriyor muyuz 😅 Dağılıyor muyuz 😅Mutlu akşamlar dileyim mi 😅
Ricalar ve teşekkürler 😅
Mutlu akşamlar diliyorum 😅
Olur görüşelim 😅yorumlaşalım😅emojileşelim 😅Hoş kal 😅🌸
Almazdım hemde herkes söylemesine rağmen.. artık alacağım 😄😂
Hımmm 😅 neden ki kötü şeyler mi oldu 😅Ben hiç almadım hâlâ da almam ömür boyu almamm ama ben erkeğim hallederim baş ederim de siz kadınlar almalısınız bence 😅hassas narin naif kırılgan 😅Biz erkekler yaratılış olarak fiziken güçlüyüz 😅
Hem ben iyisiyle kötüsüyle günahıyla sevabıyla her şeyiyle her türlü severim severim 😅
Mantığımı kullanarak hareket etmedim hiç o yüzden. En güçlü sizsiniz ok.
Bende hiç mantığımı kullanmıyorum. Kalbimi dinliyorum.
En güçlü değil ama erkek kadından güçlüdür kadın sporcu ise o başka 😅
Mantığınızı dinlemek daha az üzülmenize sebep olur 🌸
Beden gücünden bahsediyor iseniz evet öteki anlamda kadınlar çok daha iyi kaldırıyor her şeyi.. Bundan sonra evet mantıklı davranma yolundayım😂
Evet beden gücü yahu fiziken işte 😅
Onu bilemem o kişilik ve karakter meselesi bence 😅
Ben neler neler kaldırdım yaşadım bu genç yaşımda😅
Ne güzel sevindim senin adına 😅
Ben yapamıyorum olmuyor içimden gelmiyor mantık 😅
Bile bile yakarım kendimi of of of
https://m.youtube.com/shorts/UA_Qii0aTOA
Aman hepimize bir şey illa ki olacak..
Haklısın orası da var 😅
Hayırlısı bakalım gönlünce olsun 😅
İnce eleyip sık dokumalı dikkatli olmalı 😅
Amin inşallah
Sevgilim yok. olsaydi insanları dedikleri umrumda olmaz
Ne güzel benim de 😅 canları cehenneme 😅 Gönlünce olsun
Objektif değilse zerre umursamam çünkü bilirim ki onda bir ard niyet vardır.
Ben objektif de olsa umursamam 😅Bana ne bana ne 😅Kime ne yani 😅
Kesinlikle art niyet vardır 😅
Biz kör müyüz sanki 😅
https://m.youtube.com/watch?v=OL9SO0byhLY
Mutlu günler dilerim 😅
EyvAllah 😅 Keyifli dinlemeler 😅Aklıma geldi yazarken gelince atıyorum böyle 😅Çok değil üç dört sene evvel her şey daha güzeldi 😅 günümüze göre
EyvAllah sende sağol ve sağ ol. Hayırlısı bakalım umut fakirin ekmeği bir gün güneş doğacak ve hiç batmayacak inanıyorum 😅
Amin tabi ki hayırlısı, İslam elbette nurunu tamamlayacak lakin şöyle bişey var şeytana da mühlet verildiği için onun uşakları da bir yere kadar birşeyleri başaracaklar ki başarıyorlar da onca insana faz aşaması tamamlanmamış sıvıları enjekte ettiler dikta ettiler, maske takmaya zorlayarak biz sizin alacağınız oksijene bile karar verenleriz mesajını verdiler bunu da korku pompalayarak yaptılar. şimdi de sözde iklim krizi, karbon salınımı diyerek, herşeyi kısıtlamaya, fiyatları arttırmaya devam ediyorlar en sonunda gıdadan tut ulaşıma kadar, insanlara kadar herşeyi tek tip yapacaklar düşünmeyen akletmeyen emredileni yapan bir toplum yapacaklar.. daha anlatsam çook uzar ama işin özeti budur. deccaliyet sistemidir..
Amin inşaAllah. maalesef öyle valla çok güzel açıklamışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık katılıyorum..
Elimden geleni yapıyorum yapacağım battı balık yan gider ben aykırı bir insanım gelecek gençlerindir 😅yapabiliriz inanalım
EyvAllah sende sağol ve sağ ol 🫡
Evet biliyorum ama pes etmek yok Umut ümit Allah'tan ümitsizlik şeytandandır 😊
Bana da zamanında söylendi ama ciddiye almadım. Hayatımı yaşadım. Yine aynısını yaparım.
Yakışır kankim alayının canı cehenneme 😅 Yapıştır gitsin Bana da çok oldu vallahi
Şarkı için teşekkürler kanki severim Carlos ile Yaren i 😅
Yanarım yanarım 😅
Tarzımsın tarzımsın😅
Ben hep sallıyorum yahu 😅
https://m.youtube.com/watch?v=g_blQfiUSuo
Sevelim kanka sevmek güzeldir 😅Çok pis severim yani 😅
Evet evet her türlü kanka 😅 gönlünce olsun mutlu akşamlar diliyorum 😅
Tenk yu moruk 😅
Yani söyleyen kişiyi ne kadar önemsediğime ve değer verdiğime bağlı bir şey bu
Hımm 😅Ben hiç umursamam ne olursa olsun ama bir bayan için kadın için normal olduğunu düşünüyorum 😅 Çünkü ben erkeğim güçlüyüm yapabilirim her türlü göğüs gelebilirim fakat kadınlar naiftir ince zarif kırılgan hassas
Gözümden kaçan çok önemli küçük detaylar yoksa kimsenin ne dediğini önemsemem.
Küçük detayların canı cehenneme 😅Bende önemsemem hiçbir türlü 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Amin cemi cümlemizin inşallah.
Amin inşaAllah abi 🫡Mutlu günler diliyorum 😅
Eyvallah dostum bilmukabele
EyvAllah abim 😅
Kıskançlıktan kudursunlar 😀 onları hiç ciddiye alamam
Oyy 😅 Çok güzel düşünüyorsun al benden de o kadar 😅 Alayının canı cehenneme valla 😅 Kıskanç küpekler 😅
Hayatımda değer verdiğim kişiler bu konu da bir şeyler söylerlerse dikkate alırım. Diğer insanların ne dedikleri önemsiz.
Hımm 😅Bir kıza göre normal olduğunu düşünüyorum 😅Erkek olduğum için umursamıyorum 😅 Kadınlar naiftir kırılgan hassas normaldir 😅
Ben kim olursa olsun zerre şey etmem 😅
Et et etmelisin de 😅Kırılma incinme 😅Yoksun uzun zamandır napıyorsun nasılsın 😅
Allah iyilik versin 😅 sevindim iyi olmana bende iyiyim iş güç devam koşturmaca 😅Havalar düzeldi serinledi İstanbul'da kapalı miş gibi mis hatta polar giydim motorda soğuk oluyor diye 😅
Rabb'im kolaylık versin 🌸
Serinler serinler yakındır 😅Ricalar ve teşekkürler 😅Mutlu günler diliyorum 🌸
İlişkinizi sizden başkası bilmiyor araya başkalarını sokmayın
Çok güzel düşünüyorsun katılıyorum 😅
Gönlünce olsun 😅
ben ve kocam harici kimsenin ne düşündüğü onemli degil
Yeni fark ettim 😅Çok güzel düşünüyorsun 😅Benim için de öyle 😅
Mutlu günler diliyorum 😅
hdnshx teşekkürler iyi gunler sana da
Heheeh 😅🤣 Ricalar ve teşekkürler 😅Yine beklerim diğer sorularıma da beklerim 😅 Hoşçakal 😅
Bir ilişkide 3. Bir kişi ( isterse anne-baba olsun ) girerse o ilişki asla ama asla yürümez
Katılıyorum bence de 😅 Gönlünüzce olsun
Ben alırım çünkü onlar benim görmediklerimi görüyor olabilir
Hımm 😅Ben hiç öyle düşünmüyorum 😅
Hani kör değilim onların kalp gözü mu açık acaba malûm mu oluyor öyle şey mi olur 😅
Siz bilirsiniz gönlünüzce olsun 😅
Kim bilir belki de 😅 Olabilir ama olmaya da bilir 😅Belki miyop vardır filan 😅Körü körüne sevmemek lazım ama ben severim 🤣
He gülün daim olsun 😅 Gözlerin görmemesi iyidir aslında ben hep aşkımın yanında olurum uzağı görmesine gerek yok yanında yanıbaşında olurum 😅Birbirimizi görelim sadece filan 😅
Mutlu günler diliyorum hoşçakal'ın 🌸
Hayır. Bu ilişki beni ve onu ilgilendirir ne onun ne de benim hayatımdaki kimse karışmaz.
Çok güzel düşünüyorsunuz kesinlikle katılıyorum 😅
Gönlünüzce olsun 😅
m.youtube.com/watch
Haha teşekkürler cok zaman olmuştu dinlemeyeli iyi oldu.
Hehehe 😅 Ricalarımı ve teşekkürler 😅 Sevindim 😅Diğer sorularıma da bekler, huzurlu ve mutlu günler dilerim 😅 Hoşçakal'ın 🌸
İyi günler.
EyvAllah 🫡
Hayir dikkate almam ben sevdigim insandan baskasina inanmam egerki bir durum varsa sevdigim insandan dinlemek isterim sonucta insanlarin agzi torba degilki büzesinn herkes istediginj söyler zaten
kimler neler söyledi zerre umrumda olmadı olmaz
Ne güzel abla al benden de o kadar 😅
Gönlünce olsun 😅
onları ilgilendirmez benim erkek arkadaşım
Çok güzel düşünüyorsunuz 😅
Gönlünüzce olsun mutlu geceler dilerim 🫡
teşekkürler sizin de
Ricalar ve teşekkürler 🌸 Hoşçakalın
Ne kadar dikkate almasamda moralimi düşürür
Hımm 😅Benim de azıcık moralim bozulur ama azıcık 😅 Bozmamak lazım yahu canları cehenneme 😅
Hihi 😅İşte bu😅
Gönlünce olsun mutlu akşamlar dilerim 🌸
Eleştiren kişiye göre değişir.
Hımm 😅Benim için zerre önemi yok kim olursa olsun 😅
Mutlu günler dilerim 😅
Dışardan söylenenlere kulak asmam.
Bende bende 😅
Gönlünce olsun 😅
Almam
Ne güzel 😅
Bende 😅
Köpek havluyordu boswer
He valla 😅
Hoştungen 😅
Umursamam zati 😅
Mutlu günler dilerim 😅
Umursamam. Önemli olan benim nasıl bildiğim:)
Bende bende 😅 Kesinlikle katılıyorum 😅
Mutlu günler diliyorum 😅
Mutlu günler 😅
Teşekkürler 😅
hayatımda tutmam öylelelerini
Ne güzel abi 😅Bende tutmam 😅
Gönlünce olsun 😅
adamsın adam : )
Sağolasın abim senin güzelliğin 😅Sende öylesin 😅Mutlu günler diliyorum 🫡
kimseyi takmam dinlemem de
Ne güzel 😅Bende
Gönlünüzce olsun 😅
Söylemeye cesaret edemezler o hakkı onlara vermem
Güzelmiş 😅 mantıklı 😅
Gönlünüzce olsun 😅
🌸🌹🌸
İlişkim hakkında kimse konuşamaz 🙃
Yakışır ne güzel 😅Benim için de her türlü 😅
Gönlünce olsun 😅
Teşekkür ederim, senin de🌸
Ricalar ve teşekkürler 😅 EyvAllah 🌸
Soruma gelmeyen takip ettiklerimi takipten çıktım, çıkıyorum 🌸
Ben denk geldikçe geliyorum😅
Denk gelmek elimizde 😅 Bakıyorum mesela görüş atmış ama benim soruma gelmemiş ya da ben yorum yapmışım görüş atıyor ama yorumuma geri dönüş yapmamış 😅 Hoşuma gitmiyor bozuluyorum
Ahahah sen=ben😅 dünya hassas kalpler için cehennem
He valla al benden de o kadar 😅 Emeğe saygı geri dönüşler mutlu ediyor şu an yaptığın gibi 😅
Tüm emeklerin karşılığını almamız dileğiyle🌸
Amin amin inşaAllah 🌸Mutlu geceler diliyorum 🌸 Hoşçakal
Yok öyle herkesin kurduğu ilişkiye salça olmak.
Bence de 😅 Canları cehenneme yani 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Afkursunlar. Dikkate almam
Of of of 😅kankim benim bende bende 😅 Canları cehenneme 😅 Napıyon nasılsın 😅Bugün İstanbul serin Miss gibi 😅
God damn it 😂😂
Müthiş. Güneş yok. Sis var. Yağdı yağacak. Sen nasılsın? 😂
Yes yes camon her türlü kanka 🤣 İyiyim valla biraz yoğun başladı iş😅Ama sıcaklar gitti çok mutluyum 😅Hatta polar giydim motorda soğuk oluyor 😅🤣
Sıcak olmadıktan sonra işe tahammül edilir 😂
Aynen öyle kanki yağmurda yağmaya başladı ya yağmuru sevmiyorum işte çalışırken zor oluyor 😅
Düşme motordan 😂
Allah kolaylık verisn
Alışığım kanka yıllardır düşmeyi öğrendim 🤣 Çok güzel düşerim 😅 Hiçbir şey olmaz 😅Dükkan da kaygan ha bire kayıp düşüyorum şak diye ama refleks balon gibi düşerim 😅Yumuşacık🤣
Cümlemize kankim her türlü 😅
youtube.com/shorts/jZR19TTVN3o?feature=share 😂😂
Dikkat et kendine
Sonraki soruda görüşürüz
Süperdi kanki güldük arkadaşla 🤣
Sende dikkat et 😅
GörüşürüzZzzZzzzzzz 😅
onlar g*tümüzü yesin boş ver yakıştık derim
Yesinler valla 😅 lanet olası pislikler 😅 canları cehenneme kahrolasıcalar
takmam kimseyi elini tuttuğumla anlaşabildimmi ona bakarım
Bende öyle düşünüyorum ki 😅 dünya umrumda değil olmaz 😅
Aşkım olur dünyam, hayatım hayatımın anlamı 😅ama kimi koysam bok etti 😅
Ne aile ne bir başkası hiç kimseyi dinlemem gözüm görmez 😅
Bende öyle yaparım herkesin canı cehenneme aşkım haricî 😅
yorulduk sevmeye gayret kaldımı ki hevesler gidiyor yitiyor ilişkiler tuaf bilmiyorum kimse dengini bulamadan kalbi kararıyor
Yoruldum yorulduk valla heves kalmıyor istek kalmıyor insanın içinden hiçbir şey gelmiyor bir zaman sonra
İnsanlar yalancı olmasa olduğu gibi olsa kimse üzülmezdi sanırım
Herkes net olsa 😅
Ben ilk gelişte ne melekler gördüm gökten düşmüş melek gibi tanıdıkça şeytandan beterdiler 😅
Çoğunu bir kaç günde anladım fark ettim sonra ulan dedim herkes aynı galiba şans verdim işte her insan hata eder telafi eder falan filan ama yok
netizde ne oluyor tuaflar sevmeyimi biliyorlar uykum geldi ben kaçar hayırlı geceler
İyi geceler dilerim görüşmek üzere hoşça kal bence bilmiyorlar lanet olsun pislikler 😅
bilmesinler çokta tın sağol sanada🌹
EyvAllah 😅 salladım gitti 😅salla salla yer yerinden oynasın salla 😅
delilik var 😄 severizzzzz
Hemde nasıl çok pis çok çok 😂deli dolu çocuksu 😅
negüzel işte 😇
EyvAllah senin güzelliğin 😅
Asla almam
Yakışır 😅
Gönlünce olsun kanki 😅
Dinlemedim..
Yakışır 😅
Mutlu günler dilerim 😅
Hayır
Ne güzel 😅
Mutlu günler dilerim 🫡
önemli olan o insanlardan uzak durmak zaten
Katılıyorum 😅 Gönlünüzce olsun 😅
Hayır.
EyvAllah 😅
Gönlünce olsun 😅
Kimseyi takmam
Hımm yakışır 😅 Takma zati 😅Bende takmam
Gönlünce olsun 😅
Teşekkürler 😊🌸🤍
Aynı şekilde senin de gönlünce olsun her şey ✨
Ricalar ve teşekkürler 😅Amin inşaAllah 🌸Mutlu günler diliyorum 🫡
Mutlu günler 🌸✨
EyvAllah 🌸
Onlar kıskanç
Katılıyorum abi 😅 Canları cehenneme 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?