İlişkilerinizi eleştiren insanlara karşı tavrınız ne olur?

Ben çok gereksiz eleştiriler görüyorum.

İki tane insan evleniyor ama hemen başlıyorlar sorgulamaya.

İki doktor evlense asgarî ücretli biriyle niye evlenmemişler diyorlar.

Yabancı biriyle evlenen birini görseler Turkle niye evlenmemiş diyorlar.

Uzun boylu damat görseler kısa olsaydı kız evlenir miydi diyorlar

Güzel ve fit kadınla evlenen erkek görseler şişman kızların sevilmeye hakkı yok mu diyorlar.

Sonuçta kadınlar da erkekler de fırsatçı seviyor bu bir gerçek. Karşı tarafin avantajı olmadığı zaman kimse kimsenin ilgisini çekmez.

Millet bunlara mi soracak kiminle evleneceğini?

İlişkilerinizi eleştiren insanlara karşı tavrınız ne olur?
Cevapla