Konuştuğum kızlar genelde uzakta oluyor ya da konuşurken dozu ayarlayamayıp kanka oluyorum. 🤣 Bu işler nasıl yürür, nasıl konuya girilir falan pek bilmiyorum. Karşımdaki kadının öyle çok arsız olmasını da istemiyorum. Benim gibi sabırlı davranmış birisini bulmam mümkün değil sanırım. Taktik ve önerilerinizi bekliyorum. Hâlâ evlenirsin belki başkasına bakma diyorum ama içimde evlilik isteğinin tozu dâhi kalmadı. Napiyim ben? ☹️

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Artik ortalikta namuslu kiz kalmadi buldugun temiz olmayacak sana kalmıs bir sey istiyorsan yap seni de tutan yok zaten bu ortamina bagli ortam lazim ona ortam yoksa olmaz zaten
Ortam pek yok da işte internetten falan arkadaş edinebilir miyim? Normal bir şekilde evet edinebiliyoruz ancak bu tarz işler için verimli olur mu mesela? Yani evet pek namuslu insan kalmadı günümüzde haklısınız.
Bu isler artik kolaylaştı da nasil oluyor ben de bilmiyorum iste daha yapmadigim icin
Vay arkadaş ahdhshs
Valla öyle galiba. Yorumunu ben sildim de abi gizlemesinler
Bir sey olmaz bunu her yere yaziyorum zaten yalan bir sey yok ortada hersey ortadayken neyin yalani olacak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!