Kendimi eşime saklamak istiyorum diye hep frenledim. Bundan sonra artık beklemek istemiyorum, birisinide bulamıorum. Ne yapacağım?

Konuştuğum kızlar genelde uzakta oluyor ya da konuşurken dozu ayarlayamayıp kanka oluyorum. 🤣 Bu işler nasıl yürür, nasıl konuya girilir falan pek bilmiyorum. Karşımdaki kadının öyle çok arsız olmasını da istemiyorum. Benim gibi sabırlı davranmış birisini bulmam mümkün değil sanırım. Taktik ve önerilerinizi bekliyorum. Hâlâ evlenirsin belki başkasına bakma diyorum ama içimde evlilik isteğinin tozu dâhi kalmadı. Napiyim ben? ☹️

Kendimi eşime saklamak istiyorum diye hep frenledim. Bundan sonra artık beklemek istemiyorum, birisinide bulamıorum. Ne yapacağım?
Kendimi eşime saklamak istiyorum diye hep frenledim. Bundan sonra artık beklemek istemiyorum, birisinide bulamıorum. Ne yapacağım?
Cevapla