30 yaşındsyım bu zamana kadar tanıdığım erkekler hep ihanet etti , defalarca aldatıldım en son uzun ilişkim vardı aldattı 3 ay sonra başka biriyle tanıştım ona şans verdim. Fakat o hepsinden beter çıktı. Hayatımda işitmediğim hakaretleri , en ağır sözleri onda işittim benim de bi kalbim olabileceğini bilmeden söyledi herşryi. O dönem çok üzüldüm ama şu an umrumda değil , o kadar umursamazım ki artık umrumda olmaz. Sanırım güçlendim ama aynı zamanda çok yoruldum. yeni birini tanımak kendini anlatmak , onu dinlemek çok zor geliyor artık.. niye ben doğru insanla karşılaşmadım , niye insanlar 2, 3. Denemede buluyo da ben her seferinde daha çok kırılıyorumn? Artık yalnızlığı benimsedim bazen heo böyle mi olcak diye oturup ağlıyorum saatlerce , bazen birine nolur sev beni , nolur kalbimi kırma diye yalvarmak istiyorum. Bi aile kurmak istedim , , , hadi bunu geçtim bari anne olma isteği alınmasın elimden çok yoruldum çok canım yanıyo artık …Neden olmuyo , neden bu kadar zor?
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılKendi ilgi alanlarınızı, hedeflerinizi ve tutkularınızı keşfetmek için zaman ayırın. Kendinize odaklanmak, özgüveninizi artırabilir ve yaşamınıza anlam katabilir. Yeni bir romantik ilişki aramak yerine, mevcut dostluklarınızı ve sosyal ilişkilerinizi güçlendirmeyi düşünebilirsiniz. Yakın çevrenizdeki insanlarla daha fazla vakit geçirmek, sizin için anlamlı olabilir. Duygusal ve psikolojik olarak iyi olmanız önemlidir. Duygusal yaraları iyileştirmek, kendi içsel denge ve mutluluğunuzu bulmanıza yardımcı olabilir. Belirli bir duygusal durumun içinde olmak normaldir. Herkesin ilişki ve aşkla ilgili farklı dönemleri olabilir. Kendinize bu dönemde zaman tanımak önemlidir. Duygusal zorluklarla başa çıkmak için bir terapist veya danışman ile görüşmeyi düşünebilirsiniz. Profesyonel destek, duygusal sağlığınızı güçlendirmenize yardımcı olabilir. Aşkı sadece romantik ilişkilerde değil, aynı zamanda aile, arkadaşlar ve kendinizle kurduğunuz ilişkilerde de bulabilirsiniz. Aşkın farklı formlarını keşfetmek duygusal tatmin sağlayabilir. Eğer bu duygusal durumunuz sizi rahatsız ediyorsa, yakın çevrenizdeki insanlarla açık iletişim kurarak hislerinizi paylaşabilirsiniz. Destek almak, duygusal sağlığınızı destekleyebilir.
Unutmayın ki her bireyin duygusal süreçleri farklıdır. Eğer bu durum sizi aşırı derecede etkiliyorsa ve yaşam kalitenizi olumsuz etkiliyorsa, profesyonel yardım almayı düşünmek önemlidir.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sanırım yetiştirme tarzı, bu dünyanın gerçekleriyle uyuşmadığı için uyum sorunu yaşanıyor. İnsanlar sizlere anlatıldığı gibi iyi, ahlaklı ve güzel değil. Tabii bu gerçek, sizlere anlatılan masallarla uyuşmuyor. Bu nedenle çabuk inanıp güveniyorsunuz ve hüsrana uğruyorsunuz. Tehlikeli bir dünyada yaşıyoruz. Herkesin birbirini kullanmaya çalıştığı cahil bir devrin içindeyiz. Hayatı böyle kabul edip adımları temkinli atsaydınız sanırım şu andaki ruh hâlinizi yaşamayacaktınız. Etrafına bir bak! En ciddi konularda güvenebileceğin bir arkadaş listesi çıkar. ve bana listede kaç kişi olduğunu söyle...
00 Yorumla
+1 yılabla bu dünyanın düzeni böyle maalesef doğru insan doğru insana denk gelmiyor yanlış insana denk geliyor bende hep böyle seven değer veren biriyim fakat çok kez ihanete uğradım terk edildim dünyanın düzeni böyle doğru insanlar hep yanlış insanlara denk gelir
03 Yorumla
Soran+1 yılYoo , çok güzel sevip sevilen insanlar da var
- +1 yıl
işte onlarda bize denk gelmiyor keşke denk gelse de hayatımızı yaşasak şöyle güzel güzel
- +1 yıl
mesela bi keresinde çok seviyorum çok ilgi gösteriyorum diye terk edilmiştim ne kadar da saçma
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende de öyle oldu duygusuz birisiydi bir sürü hakaretler ediyordu kendime güvenimi kaybettirdi bana sonra birisiyle tanıştım o da onun tam tersiydi beni çok güzel sevmişti ama bu sefer ben onu sevemedim yine hakaret etti yani işin sonu oraya gidiyor
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
m +1 yılGerçekten boşvermen gerek. Allahı taktir ettiği hayatı kabullenmelisin itikadın varsa. Tabi ki bu kolay değil. Hepsini yaşadım. Ama inan bana o kadar güzel bir döneme geliyorsun ki, akşam yatarken yalnız yatmak huzur veriyor. Ya elalemin adamı yanımda belkide çirkin ve sarkmış yağlarıyla bana sarılmaya çalışacaktı iğrenç ya deyip mutlu oluyorsun. Bu bir kendini avutma da olabilir. Yani sırım gibi delikanlılarda var o yaşta. Ama bize rastlamak ihtimali yok. Çok tartışılacak bir mevzu bu. Elindeki ile mutlu olma yaşların yakın kısaca. İnan bana kalitemize yakın birini bulamadıktan sonra böyle daha mükemmel bu hayat
14 Yorumla- +1 yıl
Bu arada evde kalmış olabiliriz. Kimsenin sözünü takma. Bize evde kaldın diyenler her gün eşinden kan kusup kızılcık şerbeti içtim diyor. Hahahhaha mutluluk g^tlerine girmiş 😂
Soran+1 yılBirisi öyle yorum yapmış , ona ithafen mi dedin 😃😃😂😂
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılÇok iyi olmuş 😂😂
Ben sevmeyi, aşkı aramayı 2010'da bıraktım. Artık aşkı aramak, genelevde bakire aramaya benzer. Öyle bir düzen oluştu ki, bu düzenin altında ezilip canı yanan çok insan öldü. Benim kalbim, duygularım çoktan yok oldu gitti. Kimse ne beni ne benim sevgimi hak ediyor. Bu işler, Tv'de aşk dizileri izleyip, hayal kurmaya benzemez. İnsanı fena üzerler. O yüzden benim kafam çok rahat Ha bende sevdim, bende aşıktım, bende hatalar yaptım. Sonra bunun için neden kendimi yıpratıyorum? Neden zamana bırakmıyorum? Neden kendimi üzüyorum? Gibi sorular sorarak o defterleri kapattım. Doğru zaman ve doğru insan gelecek elbet. Evet insan zamanla güçleniyor. Ama üzülerek, ama tecrübe ederek. Bu da böyle bir şey
11 Yorumla
Soran+1 yılSevilmek istedim sadece , insanlar ne kadar güzel seviliyo neden ben hiç yaşamadım bunu.. bu dediklerin herkes için zor değil. Doğru insanı tanımak için de güvenmek gerekiyo işte bu çok zor geliyo bana artık.
+1 yıl“30 yaşındayım yeni birini tanımaya hevesim kalmadı” sorusu için 60 yaşında kadın görseli seçen site adminlerini tebrik ediyorum çok ince davranış (!) 👏🏼
12 Yorumla
Soran+1 yılYeni fark ettim😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılYanlız değilsin aynı durumları yaşadım kendime güvenim kalmadı sevgi ve aşkla dolu kalbimi kırdılar aldatıldım sana tavsiyem kimseye hak ettiğinden fazla değer verme pes etmek yok önce kendinle sonra herkesle bu hayatta değerli kıymetli olan tek şey sensin kendinsin bir erkeğin seni üzmesine hayatını cehenneme çevirmesine asla izin verme sakın hepsi geçecek daha mutlu ve güzel günler gelecek buna inan
20 Yorumla
+1 yılCanım sen arama onlar seni bulsunlar normal rutin hayatına bak sen telefon numaranı değiştirmekle başla önce ve geçmişte ne yaşadıysan hepsini beyninden sil amaki deneyimlerini unutma eğerki biri seni severse adımlarını sen değil o atsın unutma sen ona geçmişini anlatma onun adımlarına bak ki sana nasıl davranıyor ve senden ne umut bekliyor bunun analizini sen yap acil karar verme her istediğini yapma biraz nazlan umarım sevdiğini bulursun.
00 Yorumla
+1 yılSevgililik böyle bir şey değil ki sevdiğin insan bir kere karşına çıkar öyle herkesle sevgili olamazsın öyle olursan herkes kalbini kırar üzer seni yapman gereken çok basit kişi ansızın karşına çıkacak hiç kimseyi suçlama herkesi affet en çok da kendini affet seni bu duruma düşürmelerine izin verdiğin için kendini affet
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHer seferinde aldatılmak da nasıl iştir... Bence biraz yalnızlığınızla iyi geçinin, ardından arkadaş veya bir büyüğünüzün tavsiye ettiği biriyle buluşun ki en azından birilerinin güveninden geçmiş biri olmuş olsun bu kez. Böylesi daha iyi sonuç veriyor genelde
00 Yorumla bak güzel arkadaşım senin yaşından bende geçtim inan aynı düşünüyordum ama olmuyorsa elbet bir hayır vardır. belki olsa daha kötü şeyler olacaktı. 35'e geldim inan bende senin gibi insanları tanımaya çalışmakla uğraşmak istemiyorum. biraz zamana bırak kendine vakit ayır elbet birisi çıkar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. İnsan bir kaç defa ihanete uğrayınca herkese ihanet edecekmiş gözüyle bakmaya başlıyor.. ama ortam leş pşyasa bozuk.. ilişkilerde emek kalmamış direk yemek derdindeler yemek yiyincede doyuyorlar ve bir daha aynı yemeği yemek istemiyorlar... sorumluluk almaktan kaçan erkeklerde cabası.. nasıl olsa sorumluluk olmadan yapacağımı yapıyorum diyip evlilik olayına girmiyor bir çoğu.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılHerkese günaydınlar...
Bu Kadını çabuk tutuklayın 😠
Resmen benim özel hayatımı deşifre etmiş 😢
Şaka Bi yana dicem ama Şaka değil gerçekten aynı durumdayız ve ben daha beterini yaşadım...
İmtihan Dünyası ndayız vardır bir hikmeti bizimde sınavımız diyorum yoksa isyankar olacam / olmak istemiyorum 😞
Sabır... Allah ne eylerse güzel eyler... Allah hakkımızda hayırlısını versin çok Amin :)00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende senin gibiyim. Tek fark ben insanlardan genel olarak soğudum (en güvendiğim insanlardan büyük darbeler yedim). Evlilik zaten dertsiz başa dert açmak ama sanırım ilerde evlenmezsem çocuğum yok diye üzülürüm. Şunu hiç düşündün mu, acaba yanlış erkeklere mi şans veriyorsun?
00 Yorumla
+1 yılSenin niyet evlilik değilmiş. Insan evlenilecek efendi erkeklerle olur. Sen boş yere serseri peşinde aşk yerine heyecan aramışsın ve sonuç evde kaldın.
12 Yorumla
Soran+1 yılEn efendi görünen insan aldattı
- +1 yıl
Evlilik niyetinde olanla görüşseydin 3 gün sonra babandan istemeye gelirdi. Sen karaktersizleri toplamışsın. Neyse geçmiş olsun hadi
+1 yılHayatta şöyle bir şey var sen gereken dersi çıkarana kadar sınav devam eder. Demek ki ders çıkarman ve kendindeki yanlışı bulman gerekiyor. Bunun için yalnızlıkla tanışmalısın bir müddet kalbini nadasa bırak ve iyileş
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÜzülme evlendim boşandım Beni çok sevdigini söyleyen eski eşim evlendi cocuk yaptı B. ktan evli cocuklu stresli bi hayatın olacagına bekar olman senin için yine hayırlısı Bende ilişkilerim ve evllkten sonra soğudum Kimseye acmadım kendimi Çünkü güvenim kırıldı ve sevgiye inancım kalmadı ama inan yanlış bir ilişkide yara almaktansa aslanlar gibi yalnız yaşarım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Denk gelebilmek meselesi ki bu... Ayrıca şu da var bizim yaşlarda o eski enerji olmuyor yani birine kendini tanıt onu tanı falan gözünde büyüyor insanın
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben de bundan bahsediyorum
+1 yılGüvenirsem Tanışmalara bayılırım. İnsanların Hayat hikayelerini dinlemeyi de severim. Çözüm falan da sunarım. Ama Her gün her gün görüşmek isterlerse 1. Haftadan sonra bayıyor🤦🏽 uzaklaşıyorum. Her şey dozunda güzel
00 YorumlaBekar ol en iyisi
Kimse belki kolay kabul etmez
Ama kısa ilişki yap takıl gez
Ciddi olmayacak yalnız olmaktan iyidir
Bunu kötü sanan var da
Bu kötü bir şey değil
Anlaşmalı evlilik oluyorda
İlişki mi olmayacak00 Yorumla30 yaşındaysan maddi durumun iyise yani anne olmak istersen evlat edinebilirsin illa evli olman gerekmez kendini cocuguna adarsın onun için yaşarsın onu mutlu etmek senide mutlu eder vs vs
10 Yorumlakriterlerinizi gözden geçirmeden sonuç alamayacağınız kesin.
Aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar beklemek ahmaklıktır.
03 Yorumla
Soran+1 yılNe yapabilirim ki
- +1 yıl
al eline kağıt kalem 1.2.3... hepsini neden seçtiğini dürüstçe yaz. Merak etme sadece sen göreceksin. Sonra bu yazdıklarında ortak noktalar nedir bunu belirle ve eğer yaşamsal önemi olan bir konu değilse bu kriteri neden olması gerektiği hakkında düşün olmasa ne olur diye değerlendir. üstüne 1-2 gece uyudun mu ilgili kriteri değiştirebilirsin.
Soran+1 yılMantıklı , denicem bunu
+1 yılKabullenmek zor, ihanete ugradığında hızlıca uzaklaş kabullen. Verdigin şans kendine aslında baskasına değil.
Belliki sanslı birisin. Her şey gönlünce olsun.00 Yorumla
+1 yılBence ara vermelisin, biraz kendinle başbaşa kalıp, kendine gelmelisin. Hobiler edin severek yaptığın işler meşguliyetler bulmalısın. Yoksa deneyerek keşfedebilirsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence senin seçimlerin ile alakalı bir durum bu.
O tip insanlara kendini farkında olmadan yönelmiş mi buluyorsun, yoksa onlar, yalvar yakar ilişki mi başlatmaya çalışıyorlar?
00 Yorumla selam hanfendi mncejikle gecmiş olsun ama şunu deyim zaten erkeklerin yüzde 75 aynı sizin şansına kötüleri denk gelmiş işallah karşınıza şimdi lerde iyi biri cıkar kalbinize girer mutlu olursunuz ne diyeyim başka HAYIRLI GÜZEL GÜNLER TEMENNİ EDERİM HANFENDİ SUSTUM
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Yeni tanışacağın insanları derinlemesine tanımadan evvel ona güvenebileceğine inanmalısın. Güvenini kazanmayan birisi hep sorun çıkarır.
00 Yorumla
+1 yılYazdıklarını bir dönem bende yaşadım ve seni çok iyi anlıyorum ama lütfen acele etme kendine baska uğraşlar bul sonrası kendiliğinden gelir
00 YorumlaAşk 30 dan sonra Yaşanır bacim😀
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Aramıza hoş geldin. Ne yapsan da olmuyor, o hissizlik ve bıkkınlık ve hevessizlik daha da artıyor.
00 Yorumla
+1 yılYaş ilerledikçe bu işler daha da zor bir hal alıyor galiba
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. 30 yaşındasın site 70 yaşında bir kadın resmi eklemiş 🙄
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılAynı sorunlar güven porblemleri ve yalnızlık sonuç
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSeçimlerin yanlış olabilir Hatalı olabilirsin beklentilerin çok yüksek belki Bu açıdan düşün
00 Yorumla
+1 yılsen kariyerine odaklan yani karşın düzgün kişiler çıkmaz bu saaten sonra
00 Yorumla
+1 yıl35 yaşına geldiğinde tanış belki nasip olur ne biliyim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılbelki de karşındakini tam tanımadan şans veriyorsun ondan oluyor
00 Yorumla Genlerimizde var abla yapacak bisi yok yaradan öyle yaratmis
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle olur kendini yeniden birilerine anlatmaya çalışmak başa sarmak zor işler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDemek ki karakterden cok tipe vuruluyosun veya yeterince tanimadan hemen adina sevgililik diyosunuz iliskinizin.
01 Yorumla
Soran+1 yılTipe vurulmuyorum
+1 yılTercihlerinde kararlı davranırsan huzurlu bir ilişkin olur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı. Yalnızlığa alışınca böyle şeyler oluyor. Yaşadım. Umarım buluruz
00 Yorumlaboş ver patlat bi şarkı ordan hadi güzelim şeker ezelimmmm bu sene deee bekar gezelimmmm
01 YorumlaBu yaşlarda normal benim de 28 şimdiden aşkın evliliğin her şeyin boş olduğunu düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılAbla hayat zor herkesin bir derdi var fazla üzme kendini hayatına devam et
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılAynen sıkıliyor insan artık ben biriyle tanisirsak evlilik olur ilerisi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHadi gelde evlenek yhaaa düğünümde ayağıma basar mısın?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇabalamayı bırak. Nasibin seni mağarada bile olsan bulur
11 Yorumla- +1 yıl
O kadar doğru kiii
+1 yılBiraz yalnız kalıp kafayı topla derim hayatı akışına bırak özgüvenini sakın düşürme İnan birgün senin olan seni bulacak
02 Yorumla
Soran+1 yılBu saatten sonra olur mu ki
- +1 yıl
Nasip vaktine esirdir olur neden olmasın olumsuz düşünme hakkında hayırlısı
belkide hayatınızın hatası olacak durumlardan kurtulmuşunuzdur. son satırlarda yazdıklarınızla kendinize cevap aslında karşınızdakini olduğundan farklı bir yere koymayın
00 Yorumlaİnsanlar çok zor kadını erkeği kalmadı , herkes o kadar çok şey talep ediyo ki , artık bikiyosun walla en güzeli yalnızlık gerek yok
03 Yorumla
Soran+1 yılSanki susamak gibi bişey bu benim için
Soran+1 yılöylesi daha kötü gibi ama illa evlilik olmasa da sevilme hissini yaşamadan ölmek istemiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılKilolu musun?
Çirkin misin?
İtici misin?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSende hayatında az erkeğe şans verseydin 20-30 tane
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüzgün birini istiyosan ben varım bana şans vermek istiyosan buyur. ama 36 yım
00 Yorumla
+1 yılIsya n etme ben evlendim bosandim 35 yaşındayım şimdi cogu 35 ten önce evlenmiyor iş bul
10 Yorumla
+1 yılabla valla 20 yaşındayım ama benim de hiçbir şeye hevesim kalmadı hahaha
00 Yorumla
+1 yıltanıma yanı evlenmek zorunda degılsın bırak o senı bulsun
00 Yorumla
+1 yılMilf swvwrim ben alırım seni
02 Yorumla
Soran+1 yılNe
- +1 yıl
Milf seviyorum, olurum senle yani :)
Erkeklerden uzak durabilir sin
04 Yorumla
Soran+1 yılSevilmek istedim sadece
Soran+1 yılEn iyisi görücü usulü 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılSeni o kadar iyi anlıyorum ki...
02 Yorumla
Soran+1 yılSen de mi aynısını yaşadın?
- +1 yıl
maalesef Aynı yollardan geçmişiz insanlara güvenmeye takatim kalmadı
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yeni birini tanıyacaksın başka yolu yok
00 Yorumla
+1 yılÖn yargılı olma hayat devam ediyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Belkide sende bi problem. olabilir
00 Yorumla- Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer