30 yaşındayım, yeni birini tanımaya hevesim kalmadı, ne yapacağım?

30 yaşındsyım bu zamana kadar tanıdığım erkekler hep ihanet etti , defalarca aldatıldım en son uzun ilişkim vardı aldattı 3 ay sonra başka biriyle tanıştım ona şans verdim. Fakat o hepsinden beter çıktı. Hayatımda işitmediğim hakaretleri , en ağır sözleri onda işittim benim de bi kalbim olabileceğini bilmeden söyledi herşryi. O dönem çok üzüldüm ama şu an umrumda değil , o kadar umursamazım ki artık umrumda olmaz. Sanırım güçlendim ama aynı zamanda çok yoruldum. yeni birini tanımak kendini anlatmak , onu dinlemek çok zor geliyor artık.. niye ben doğru insanla karşılaşmadım , niye insanlar 2, 3. Denemede buluyo da ben her seferinde daha çok kırılıyorumn? Artık yalnızlığı benimsedim bazen heo böyle mi olcak diye oturup ağlıyorum saatlerce , bazen birine nolur sev beni , nolur kalbimi kırma diye yalvarmak istiyorum. Bi aile kurmak istedim , , , hadi bunu geçtim bari anne olma isteği alınmasın elimden çok yoruldum çok canım yanıyo artık …Neden olmuyo , neden bu kadar zor?

30 yaşındayım, yeni birini tanımaya hevesim kalmadı, ne yapacağım?
Cevapla