28 yaşındayım ve yeni insanlarla tanışmakta zorlanıyorum, kendimi nasıl aşabilirim?

İnsanın bir arkadaş çevresi olmadığı zaman ne kadar da zor oluyormuş yeni biti ile tanışmak. Bir kaç farklı arkadaşlık uygulaması indirdim ama neredeyse hiç eşleşme alamadım. Eslestigim kişilerle de 2 cümle dahi yazmaya mecali yokmuş gibi davranınca tuhafıma gitti. Flört edebileceğim kadınlarla tanışmak için ne yapmalıyım?

28 yaşındayım ve yeni insanlarla tanışmakta zorlanıyorum, kendimi nasıl aşabilirim?
Cevapla