Yeni ortamlarda arkadaş edinmekte zornalıyorum ne yapa bilirim?

Merhaba. Utangaç bir insanım. Normal durumlarda bile kendimi çok kasa biliyorum. Yeni bi işe girdim. Belki sizdede oluyor işde girdiğinde bakıyosun ki herkes arkadaş işte çok rahatlar falan. Bense insanlarla ilişki kurmakta çok zayıfım. Sırf aram iyi olsun diyede samimiyyetsi bi izlenim vermek istemiyorum sizce ne yapayım
Yeni ortamlarda arkadaş edinmekte zornalıyorum ne yapa bilirim?
Cevapla