Kendimi çok yanlız hissediyorum belli bir yaştan sonrada yeni birileriyle tanışmak adım atmak çok zor oluyor sizce ne yapmalıyım?

Kendimi çok yanlız hissediyorum belli bir yaştan sonrada yeni birileriyle tanışmak adım atmak çok zor oluyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla