23 yaşındayım çevremde yeni tanışacak insan yok ama ben bir ilişki istiyorum nasıl olacak ya?

Daha önce hiç ilişkim olmadı doğru zaman doğru insan diye düşündüm şimdi de okul bitti işim var doğru insanı nasıl bulacağım. Sosyal medyada gezmek beni resmen depresyona sokuyor. Herkes seviliyor da bir ben sevilmiyorum gibi hissediyorum.

23 yaşındayım çevremde yeni tanışacak insan yok ama ben bir ilişki istiyorum nasıl olacak ya?
Cevapla