Hayattan soğuduysanız geçmiş ilişkiler için bazen kendinizi suçluyorsanız kendinizi toplamak için nasıl bir yol izlersiniz?

Hani olur ya bazen insan tükenmiştir ve hayatın hiç bir yerinden tat alamamaya başlar ve tamamen geçmişe saplı kalıp pişmanlıklar acabalar ve kendini suçlamalar ile ağır bir depresyon geçirir sürekli uyuma isteği kimse ile konuşmama isteği olur yaşama sevincin yoktur adeta… İşte bu durumdan nasıl çekip çıkarabilirsin kendini?

Hayattan soğuduysanız geçmiş ilişkiler için bazen kendinizi suçluyorsanız kendinizi toplamak için nasıl bir yol izlersiniz?
Cevapla