Sürekli eski ilişkilerimi hatırlayıp pişman oluyorum nasıl geçer?

Bazen çok utanıyorum neden onunla sevgili oldum başkası yok muydu diye bazen de o çocuk iyiydi ya keşke olsaydık diye kendime acı çektiriyorum ve bıktım artık tavsiyesi olan var mı
Sürekli eski ilişkilerimi hatırlayıp pişman oluyorum nasıl geçer?
Cevapla