Ben yazmadığım sürece o yazmıyor, ne yapmam gerek?

Hep ben yazıyorum ve ona neden yazmıyorsun diyince ben böyleyim rahatsız etmek istemiyorum kafamda çok düşünüyorum falan diyor. Ondan hoşlandığımı söyledim aslında o da benden hoşlanıyor bunu baya baya ima etti ama açılmadı ama yine de ilişkilerle alakalı sorular sordu. Benimle konuşmak istemiyorsan söyle falan diyorum ama o seninle konuşmak istemesem böyle uzun mesajlar atmam falan diyor. Yazmıyor ve çok sinir oluyorum her seferinde ben yazınca da gururum kırılıyor ve bunu ona söyledim ben sana her zaman yazamam dedim gururum kırılıyor dedim sen de yaz dedim mesajıma görüldü atmıştı. 2 gün önce konuştuk baya sonra iyi geceler falan dedik yani konuşma bitti. Ve bir daha da yazmadı. Ben de yazmamaya yemin mi ettin söyle de ona göre hareket edeyim dedim ama bir daha cevap vermedi mesajımı gördüğü halde. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Yardımcı olur musunuz?

Ben yazmadığım sürece o yazmıyor, ne yapmam gerek?
Cevapla