4 yıllık ilişkim bana güvence vermediği için bitti. Hala seviyorum, ne yapmalıyım?

4 yıl süren ilişkimiz vardı beni aldatmasına rağmen "evlenmeyi düşünmüyorum"demesine rağmen sevdim afettim hep. en son izne gelincw buluştuk ve ertesi gün annem aslında bizi bildiğini sınavım için sustugumu söyledi önce kariyer dedi. bende şu sebepten ayrıldım "zaten evlenmek istemiyor ne diye yanındayım seviyorsa bir adım atar bir güvence verir."dedim ayrıldım hiçbir şey yapmadı tm dedi sadece. Dershanede kötü oldum yanıma gelirmisin dedim. gelemem dediği günü unutmuyorum unutmam. aradan günler geçti özledim diye yazdım telegramdan ben özlemedim yazma engelle dedi. sonra beni heryerden engelledi. 2 ay oldu ama daha yeni telegram engelimi kaldırdığıni farkettim. arama whatsaplarda hala engeldeyim. bu kadar çabuk kurtulmak istemişki kaldırmıyor engelleri. ne yapmalıyım ama hala çok çok seviyorum onu Allah'tan istiyorum sadece hayırlı bir nasip olarak gelsin karşıma diye.

4 yıllık ilişkim bana güvence vermediği için bitti. Hala seviyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla