4 yıllık sevgilimden ayrıldım ama hala kararsızım ne yapmalıyım?

4 yıllık sevgilimden ayrıldım. Sevgililik sürecinde çok güzel anılarımız oldu ama üniversiteden mezun olunca ayrı şehirlerde ilişkimize devam etmeye başladık ve bu süre zarfında paylaşımlarımız ve hatta konuşmalarımız büyük oranda azaldı. Daha sonra işin içine irili ufaklı saygısızlıklar da girmeye başladı. İlişkimiz boyunca pek çok kez ayrıldım ancak ilk kez bu kadar eminim. Şimdi ise bilmiyorum içimde bir boşluk var. Bu boşluk aşktan değil de en yakın arkadaşımı kaybetmekten dolayı bence. Arada aklıma geliyor sövüyorum yaptıklarına ve herkesin gıptayla baktığı bir ilişki bittiği için üzülüyorum. Bir ikizler kadını olarak unutmak zor değil de sorun boşluk. Ne yapacağım bilmiyorum. Bir de flört etmek kolay ama sevgililik benim için bir nevi evlenme adayı seçimi olduğu için ondan başkasını kalbim kabul eder mi bilmiyorum ya da tanımak istiyor muyum onu da bilmiyorum. Sonuç olarak hiçbir şey bilmiyorum. Sadece beni kırdığını ve onunla hayatımı sürdürdüğüm takdirde mutsuz olacağım kanısı var ama bu bir kanı işte hakikat nedir o doğru insan mı onu da bilmiyorum.
4 yıllık sevgilimden ayrıldım ama hala kararsızım ne yapmalıyım?
Cevapla