Sevgilim maddiyat yüzünden beni bıraktı, insan neden böyle davranır?

Ciddi iliskimiz vardı evlencektik buaralar maddiyat konusunda kötü ailesi çözüm sunmuş ama benim sevgilim evlilik konusunda stres yapti ve bana ayrilmak istedigini söyledi çözüm ürettim anlaştık ertesi gün yine tartistik ve bana ilerde cok zorlanırız pesimden seni sürüklemek istemiyorum seni sevdiğim için bırakmak zorundayım dedi bende çözüm ürettim nafile kafasına koymuş gelecekte mutsuz olacaksin benle diyip durdu bende mutsuzda varım dedim. dinlemedi evlilik düşünmüyorum dedi ve dün akşam çok uzaktı aramalarıma cevp vermedi mesaj attım yanıt vermedi 20 dakika sonra yazdı ve mesajlarımı okumadan niye uymuyorsun dedi ben ise aradım açmadığını mesaj attım yanıtlamadın kötü oldum dedim o ise vakti olmadığını dile getirdi git yat dedi ben de telefonda konuşmak istedim ve bana telefon da çok soğuktu uzaktı niye zorluyorsun dedi çare ürettim sen istiyorsun diye ilişkiye devammı edelim dedi ben de hayır sende istersen dedim sevgilimde istemiyorum dedi ben de azıcık gururum vardı git dedim iyi geceler dedi suratına kapattım çok kötü oldum insan niye böyle davranır

Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona cok duygusuzsun dedigimde Bana bide şöyle bisey söylemişti artık üzülemiyorum yoruldum tükendim dedi kendi üzerine alınma önceden böyleydim duygum yoktu mutsuzdum dedi bende benimle mutlu degilmiydin dedim mutluydum ama hayattan mutlu degildim dedi ailemden biri vefat etse gözümden yaş gelmez öyle olmuşum dedi
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sevgilim maddiyat yüzünden beni bıraktı, insan neden böyle davranır?

Sevgilim maddiyat yüzünden beni bıraktı, insan neden böyle davranır?
Cevapla