Eşim her tartışmanın sonunu ayrılığa bağlar oldu. Neden böyle yapıyor?

Eşim her tartışmanın sonunu ayrılığa bağlar oldu. İlk zamanlar sinirden diyordur dedim ama artık bunalttı. En son kabul ettim.. dışarıdaydık eve geldik bir şeyler atıştırdım. Sonra yattım yanıma geldi sarıldı tepki vermedim. Uyumaya devam ettim. Ertesi gün benimle konuşmuyordu. İşe gitti bir kart mevzusu için aradı bir daha aramadı. Kafası karışık galiba.. bende ne tepki verip nasıl tavır göstereceğimi bilmiyorum. Siz ne diyorsunuz?

Eşim her tartışmanın sonunu ayrılığa bağlar oldu. Neden böyle yapıyor?
Cevapla