Yolun ortasında yere oturarak ağladım ne yapmalıyım?

Her şey o kadar üstüme gelmeye başladı ki yanımda arkadaşımla eve doğru yürüyordum ama benim gözüm hiç bi şey görmüyor neyse yoldan geçerken sevdiğim çocuk o da beni seviyor (konuşuyoruz bu arada) gidişimi izlemiş ordan ayrıldıktan sonra ilerde dayanamadım yere oturup ağlamaya başladım arkadaşım bağırmaya başladı yapma salma kendini falan diye sonra arkadan iki kişi geldi bizim yaşlarımızda tekelin önünden geçerken görmüşler bizi sonra erkeklerden biri kaldırdı beni yerden diğeri de arkadaşımla konuşmaya başladı gözyaşlarımı sildi saçımı düzeltti ben dayanamadım sarılarak ağlamaya başladım sonra ayrılırken teşekkür ettim biz tam gidiyorduk numara istediler bende verdim ve şu an onla da konuşuyorum ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım bilmiyorum diğeri beni hiç merak etmedi yanıma gelmedi teselli etmedi tabi ben bunları yapmasını istemiyorum ama diğer adamın ilgisi de çok hoşuma gitti biriyle konuşmayı bitirmeli miyim

Yolun ortasında yere oturarak ağladım ne yapmalıyım?
Cevapla