Ayrılık sonrası eski sevgilinizin hangi yönlerini daha çok düşünüp üzülürsünüz?

Mesela iyi yönlerine odaklanıp söyle iyidi böyle güzeldi keşke ayrılmasamıydık dersiniz. Yoksa çok kötü insandı şu şu huyları vardı nasil bunu görmezden geldim göremedim nasıl böyle bir insan oldu yazık ya diyip mi üzülürsünüz?

Ayrılık sonrası eski sevgilinizin hangi yönlerini daha çok düşünüp üzülürsünüz?
Cevapla