Sizi çok üzdüğü, yıprattığı halde iyi yanlarını hatırlayıp özlediğiniz eski ilişkiniz var mı?

Aklınıza geldikçe hala içinizi burkan biri var mı? Benim var. Sorunlu bir insandı ama bir yandan da ilişkimiz için çok emek vermişti. Yine de olmamıştı ayrıldık. Verdiği emekleri, bana olan sabrını hatırladıkça özlüyorum. Ama çapkındı. Ayrılık sebebimiz de oydu.
Sizi çok üzdüğü, yıprattığı halde iyi yanlarını hatırlayıp özlediğiniz eski ilişkiniz var mı?
Cevapla