Sevgilim eski sevgilisi yüzünden bana sinir krizi yaşatdı?

Sevgilimin benden 2 yıl önce ilişkisi vardı. Dediğine göre çok seviyormuş. Ama kız kazada ölmüş. Bu gün onun yıl dönümüymüş, bu yüzden çok gergindi. Tabi ben bu olayı bilmiyordum. Bana en ufak, saçma-sapan şeyler yüzünden (mesela eve geldin mesaj niye atmadın, çıktın mesaj atmıyorsun) ona saygısızlık yaptığımı söyledi ki, genelde bunu kafaya takmazdı. O kadar sinirime dokundu ki, sinir krizi geçirdim. Sonra sabah benden özür diledi ve eski sevgilisinin olayını anlatdı. Bu yüzden gergin olduğunu söyledi. Sizce onla barışayım mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Not:benim sinir problemlerim var. Bu yüzden bu yakınlarda tedavi görüyorum
Sevgilim eski sevgilisi yüzünden bana sinir krizi yaşatdı?
Cevapla