Çok güzel bakıyordu. Uzun zaman sonra ilk defa birisi beni heyecanlandırdı. Ona nasıl ulaşacağım bilmiyorum. Mekanın instagram hesabına baktım çok fazla kişi vardı bulamadım. Gerçi ulaşırsam da mesaj atmaya cesaret edemem. Evime de döndüm göremem artık. Bize 4 saat uzaklıkta şehir. Ne yapacağım ben arkadaşlar ya aklımdan çıkaramıyorum onu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kendine biraz zaman ver. Tabi yıllardan bahsetmiyorum birkaç gün. Ama tabi bu birkaç günü evde oturarak geçirme yoksa sürekli onu düşünürsün. Çık, gez, dolaş. Buna rağmen unutamıyorsan hemen o cafeye geri dön ve onunla konuş. Duygularından bahset
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ha haahhh o her gelene öyle uzun uzun bakıyordur, kim bilir kaçını düşürmüştür, takma geçer zamanla. Bir başkasının ilgisini çektiğinde onu hemen unutur gidersin ki iyi ki öyle yaparsın. Sen saf duygularınla tabi peşine düşmüşsün ama inan gidip dönüp bulsan büyük ihtimal hayal kırıklığına uğrarsın. O yüzden takma devamkeeee 😄
00 Yorumla
Herkezde olur bazen birisini görürsün ilk gün ondan çok etkilenirsin ama günler geçtikçe unutulur gider ama eğer 1 hafta sonra hala aynı duyguları beslıyorsan ozaman tek çaren tekrar o kafeye gidip eline tel numaran yazılı olan bir not kağıdı verebilirsin diye düşünüyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılgüzel anlayışlı yorumunuz için ne kadar teşekkür etsem az. Sağolun gerçekten anlayan birileri olduğunu görmek sevindirdi şu an
sıkıntı yapma bu kadar yarında manava gidersin ona aşık olursun veya o olmazsa restorandaki garson olabilir. sende bu gönül bolluğu olduktan sonra adaylar tükenmez :D
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
30Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılGidin konuşun
01 Yorumla
Soran+1 yılCesaret edemiyorummmm
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yıl1 kez görmeye aşık olunur mu ki hemen. Karakterini bilip tanımak lazım aşık olmak için
254 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Oooo burç adaşım benim kalite burdan geliyor, yengeç burcu kadınları çok ciddidir zor kadınlardır güvendiği tek bir kişiyle birlikte olmak isterler güven onlar için çok önemlidir güven olmadığı ortamda kabuğuna çekilirler ve kendini koruma altına alırlar, modayı takip ederler kendine has giyim tarzları vardır soğuk görünebilir fakat kalpleri sıcacıktır, sevmek istediği erkeğe 1 şans verirler ve sevgi saygı maneviyatı doruklarına kadar hissetmek isterler kendilerini özel hissettirilmesinden hoşlanırlar fedakâr kadınlardır ama çok kinci olabiliyorlar oda kimseye güvenmedikleri için. 🦋🦋
- +1 yıl
- +1 yıl
@YasinTR oğlum fena acemisin. Sadece yalakalık yapmışsın. Sırf kadınların çoğunluğunun ilgisi var diye de burç falan ezberlemişsin. Normalde karışmam "bana ne" der geçerim de acıdım lan sana. Bu meriçlikle yalnızlığa mahkum olacaksın. Bu taktikleri uygulayacağına erkek gibi "ilgimi cektin, seninle konuşmak istiyorum" desen belki dm atacaktı sana. Bir de "çoğu kişi boylo dosonmoyor" falan diyorsun ama coğunluğun inandığı burç hurafesiyle ava çıkıyorsun. Ah ulan Yasin.40iq Yasin.
- +1 yıl
@-Brahmann- burada kız tavlama amacım yok normal sohbet ediyoruz astrolojiye ilgim var ve insanları tanıyorum sadece bence senin psikolojik sorunların var dostum hem bundan sanane isteyen istediği gibi yaşar bu ülkede milletin namus bekçisi sen misin avukatı sen misin kimsin sen? :)
- +1 yıl
Namus bekçiliği yapmadım. Sinsi bir sekilde taktik geliştirmektense cesur ol dedim. Psikolojik problem cok evet ya, akıl hastanesinden yazıyorum şu an.
- +1 yıl
Arkadaşlar kimsenin tavlandığı falan yok. Tartışmayın ya
Soran+1 yıl@YasinTR yalnız olgunluk beyin gelişimini birinin birinden etkilenmesini anlattığı ufak bi yazıyla anlayamazsın arkadaşım. Ha 40 fırın ekmek yesen de anlayamazmışsın orası ayrı bana burdan laf yapıp sonrasında daha 2 cümlesinde kızı etkilemek için övgülere boğup paragraf atarak düşürmeye çalışıyorsun. Ayıp ya vallahi ayıp gören de sanıcak kendi hayatlarında asla yaşamadıkları şeyler. Benim öyle aşık olduğum da oldu aşkın âlâsını da yaşadım görmeden tanımadan laf edemezsin
- +1 yıl
Sana tavlandın demedim
Yasin'e stratejisinin yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım, dur. Meriç Yasin, oğlan Yasin, sinsi Yasin, yalaka Yasin hahahhaha. - +1 yıl
@-Brahmann- dediğim gibi kız tavlama amacım yok kadrolu bekarım sohbet ediyorum ve evet profilimde sürekli burçlarla ilgili yorumlarım var çünkü astrolojiye ilgim var insanların burçlarını soruyorum araştırıyorum bişeyler öğreniyorum huy hus bakımından burçların da önemi var beni abazanlarla karıştırmışsın ama başımdan 4 yıllık bir nişanlılık geçip ayrıldıktan sonra artık kadrolu bekar olmaya karar verdim. Bence insanlara önyargılı olma bu kadar ortalık kötü anlıyorum fakat yine de bu seni de beni de hatta kimseyi ilgilendirmez herkes kendi hayatını yaşamakta özgür.
- +1 yıl
Evet "aşk" denilen fake ilk görüşte ve kısa zamanda olur zaten. Tanıdıkça ya seversin ya da soğursun. Soran Yasin'e güzel geçirmiş, takdir ettim hahahahahahah.
- +1 yıl
@Nightwalk35 Belki kizin durugoru 6. hissi vardir. Karakterini hissetmistir.
- +1 yıl
Yaa konu niye bu kadar uzadı ki şu an?
Soran+1 yıl@-Brahmann- sana o kadar katılıyorum ki düşündüğüm şeyi yazmışsın arkadaşım tek düşünen ben değilmişim bak
- +1 yıl
Benim düsüncem değil, bilimsel olarak böyle zaten olay.
@Nightwalk35 senlik bir şey yok ya, şu Meriç Yasin bilgisizce "beyni gelismemisler böyle yapar" falan yazmış. Sırf sana yalakalık için baskalarını gömmüş ama arkasından asılsız, hurafe, yalan dolan burçlarla yorum falan yapmış. Problem Yasin yani burada. Sen alınma hahha.
Soran+1 yıl@ayla0302 belki de işte. Biz fikir almak istiyoruz anlatıyoruz olayı farklı yerlere çekiyorlar
- +1 yıl
Kız ilk gòrdüğü gibi gidip evlenme teklifi mi etmiş? Soruya bakarsan kız çocuğu nasıl tanıyabileceğini, nasıl ulasabileceğini sormuş. Senin zannettiğin gibi aşağılık durum olsa kız valizini toplayıp o kafeye giderdi."ben geldim evlenecegiz" diye çocuğu darlardı. Fesatlık senin icinde, cesur değilsin hala. Kızla sohbeti uzatmak için burc muhabbeti yapmışsın,"inanmıyorum" demesine rağmen hahha. Fesatlık burada Yasincim.
- +1 yıl
@-Brahmann- bu arada bir düzeltme yapayım: Burçlara inanmıyorum demedim. Sadece her düşüncenin burçlara göre yorumlanması doğru bulmuyorum. Yoksa burclar genel özellikler olarak var
Soran+1 yıl@YasinTR abicim sen nesin ya böyle ahkam kesip oturduğun yerden insanlara bi beyni gelişmemiş bi ergen falan diyorsun karar merci oluyorsun. Ayrıca ömürlük ilişki arıyorum arkadaşlar diye soru attığımı hatırlamıyorum tipine aşık oldum tipi için ulaşmam lazım dediğimi de? Ya hadi öyle diyelim valla en azından gördüğüm bikaç saat de olsa göz göze geldiğim etkilendiğim birine öyle olmuş olur. Gidip de herhangi bi yorumun altından birine övgüler yağdırmadığım için şükrediyorum
- +1 yıl
Her neyse işte ya, sen de nereye odaklandın hahahha.
- +1 yıl
@-Brahmann- senin gibi psikolojik sorunu olan insanla tartışmayacağım. Olayı büyütme bas git kıza yavşamadım etmedim resmini görmediğim tanımadığım görmediğim birine nasıl bağlanayım nasıl yavşayım işte bu senin beyninin almayacağı anlatmayacağı şeyler senin psikolojin öyle bozulmuş ki herkesi kendin gibi zannediyorsun hem bu seni de alakadar etmez millete ahlak namus dersi verene bakmak lazım 👍👍
Soran+1 yılKesinlikle öyle ben gelinliğimi giyip kafeye gitmeyeceğim. Veya aşkımdan delirmedim. Beni gömerek başkalarını etkilemeye çalışmak asıl komik olan
- +1 yıl
Birisiyle tanışmak istemek ahlaksızlık değil, birisinden hoşlanmak da ahlaksızlık degil.35 iq anlamıyor arkadaş. Neyse vakit değerli.
- +1 yıl
Hay yorum yapmaz olaydım bu nedir yaa muhabbet nerelere geldi 😂
- +1 yıl
At kafası kendin ahlak bekçiliği yapmış olmuyor musun o zaman? Kafedeki cocuktan hoşlanan kız için? Aman neyse. Maymuna anlatıyormus gibi hissettim.
- +1 yıl
Sorana da burdan cevabım sorunun cevabı şu çocuğa aşık olmuşsun nasıl ulaşacam edecem demişsin ulaştın ettin tanıştın arkadaş oldun diyelim bide aşık olmuşsun doğal olarak aşık olduğun kişiye de sevgili olacaksın, ama o işler öyle olmuyor işte sende de eksiklikler var bunu anlayabilmeniz için nightwalk35 sana cevabını vermiş zaten ☺️ hayatın gerçekleri işinize gelmeyince yok şöyle yok böyle al sana cevap bidaha da yazmam gereksiz 2 insanla uğraşıyorum ya
- +1 yıl
@-Brahmann- olum siz neyin kafasını yaşıyorsunuz la kız ya takılmalık ilişki istiyor ya evlilik ilişkisi başka bir ilişki türü varsa söyle bizde bilelim
- +1 yıl
Tamam Yasin sen haklısın. Kızı idam etsinler, sana da madalya taksınlar. Affet abi, beni de aslanlara atsınlar.
Soran+1 yıl@YasinTR Abi birini övücen diye gelip de hâlâ gömmeye devam ediyosun ya ahahahaahahahahaha tamam en çok sen biliyorsun eyvallah sen öyle dediysen biz şu an öyle olduk bak şu an öyleyiz
Soran+1 yıl@-Brahmann- vallahi ya ben niye etkilendim çocuk niye bende güzel duygular hissettirdi ya tüm suç benim
- +1 yıl
Soran+1 yıl@YasinTR olay benim istediğim ilişki türü bile değildi ki? Sen ben birinden etkilendim diye beni bi kefeden alıp ötekine koydun ve dünyanın en kötü şeyini yapmışım gibi suçlayarak bin beterini yorumlarda yaptın
Soran+1 yıl@-Brahmann- tez kellem vurula
- +1 yıl
Ya alt tarafı bir yorum yapıldı o kadar büyüttünüz ki el birliğiyle
- +1 yıl
Herkesin düşüncesi kendine yani. Birbirinizi suçlamanın, yermenin bi anlamı yok yani
- +1 yıl
@nigtwalk35 sana bir şey demiyor. Konu da kapansın, herkes Yasin abiden özür dilesin. Artık bildirim gelmesin. Özür dilerim Yasin abi.
- +1 yıl
@-Brahmann- bana bişey deniyor demedim. Ben de konu kapansın diye söylüyorum zaten bunu
Soran+1 yılAblacım senin yorumuna laf edilmedi zaten. Ha herkesin düşüncesi farklı olur saygı duyulur ama gelip de birini gömerek türlü türlü şeyler söyleyerek üstüne bin beterini yaparken tabii fikrini sunamazsın. Öyle düşünceye saygı duyulmaz
Soran+1 yılÖzür dilerim yasin abi
- +1 yıl
Soran+1 yıl@-Brahmann- teşekkür ederim 27 yaşında ergen abi beyin geliştirmek içindir. Burçlara inanmak için değil ahshshsshshsha
- +1 yıl
Bence de, bu nimeti burçlarla harap edersek Allah hesap sorar.
Soran+1 yıl@-Brahmann- (ve yasin abi)
Yanına git ve de ki şiştttt senin annen arı mı diye sor.
Niye diye cevap verirse bal gibi çocuk doğurmuş diye cevap ver. Bunu da anlamaz ise salla bir halta yaramaz o uşak. 🤣🤣00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence tatilde normal birilerinden etkilenmen. Tatil zamanı, relax zamanı, gönül eğlendirme zamanı.. 😅
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu iş başlasada çok sağlıklı bir ilişki olmayacak emin ol. Sosyal medyadan ulaş.
08 Yorumla
Soran+1 yılNeden sağlıklı olmaz sizCe
- +1 yıl
Çok kaptırdığın için kendini.
Soran+1 yılBiraz öyle doğru söylüyorsunuz.
- +1 yıl
Dikket et kendine, neyi etkiledi ki bu kadar?
Soran+1 yılYıllarca süren bi ilişkim çok ani ve kötü şekilde bitti. Yıllardır o eski heyecanı hissetmiyordum. İlişkilerim oldu yine uzunca sürdü ama bi türlü olmuyordu o beni duvara bile bakıp gülümseticek şeyi yaşamıyordum. O gün bana olan bakışları o güzel masum aşk duygusuna o kadar yakın bi duygu hissettirdi ki inanılmaz etkilendim. Ve o gündendir aklımdan çıkaramıyorum ne ismini biliyorum ne kim olduğunu sorsan gözlerini ve bakışlarını hatırlarım o kadar. Ama kapıldım gidiyorum işte
- +1 yıl
Emin ol umduğun gibi çıkmayacak
Soran+1 yılZaten bulamam gibi bu şekilde. Çalıştığı mekana yazmam da etik olmaz
- +1 yıl
boş ver.
+1 yılBen olsamm oltayı atardım... sen kapmazsan başkası kapar... korkak olursan herkesi evlendorir sen evde kalırsın😅
00 Yorumla
+1 yılSevgilisi var belki ayrıca tanımadan gözlemlemeden 4 saat uzaklıkla nasıl olacak o iş
02 Yorumla
Soran+1 yılOnu ben de bilmiyorum işte oladabilir tabii sevgilisi
- +1 yıl
Ancak o şehire aynı yere gitmen lazım ınstagramdan biraz zor bulursun
+1 yılYaa kıyamam ama küçük bir hoşlantı bence geçer merak etme
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke yaşanacak bi şey olsaydı :(
Kafenin telefonunu bul ve bir şekilde onunla konuş 😀
02 Yorumla
Soran+1 yılYa işte hesabı var kafenin instagramda ama ne diyeceğim ne yapacağım bilmiyorum belki çocuğu işinden ederim öyle yaparak kestiremiyorum ya
- +1 yıl
Bu çok kolay bir şey ya. Ben zamanında neler yaptım neler. Hoşlandığım kızı görmek için okuluna gittim. Ders sırasında kapıyı çaldım ve öğretmene uzaktan geldiğimi, akrabasi olduğumu ve hemen görüp gideceğimi söyledim. Bu sayede kiz ile 30 dakika oturdum, güzel güzel sohbet ettim. Kızın bir hoşuna gitti. Arkadaslarinin arasinda bir numara bile oldu 😂😂
sen sehir semt cafe ismi yaz buluruz sana onu ablacim sevenler kavussun yeterki :D
01 Yorumla
Soran+1 yılEdremitteydi.. :(((
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılneden ilk adımı atmakta zorlanıyorsunuz? merak etmeyin küçülmez aksine kocaman olursunuz gözünde
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yeniden git ve sadece seni göremeye geldim de.. Evet ya da hayır. Maksat aklında kalmasın.
00 Yorumla
+1 yılÇıkar hemen bence, çünkü erkekler her güzel kıza öyle bakıyor, o seni unuttu bile
00 Yorumla
+1 yıliş çıkışı kaçır onu hem farklı şehirde yaşıyorsun annesi veya ablaları izini bulamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlidir ve sen o bakışı yanlış anlamış olabilirsin.
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİlk parmağına bakarım ben mesela eğer parmağında alyans ya da yüzük varsa yaklaşmam.
Soran+1 yılYok ya yüzük falan yoktu. Hem yaşımız da genç
Cevap sahibi+1 yılBen de senin gibiyim en son 2018 yılında hastanede fiziksel tedavi ve rehabilitasyon bölümünde bir kadın (kız) stajyere gönlümü kaptırmıştım ama karşısına çıkıp söyleyememiştim.
Soran+1 yılBak yıllar geçmiş ama hâlâ aklına gelebiliyor
Cevap sahibi+1 yılEvet bende de var bazı şeyler hemen unutulmuyor.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKafenin numarasını ver çocuğun adını biliyorsan seni aratalım.
00 Yorumla
+1 yılBence ordaukrn bunu soylemeliydin ya rederdi ya da oda sana karsi bos degilse bişiler baslamis olurdu neden casaret edemiyorsun ki
04 Yorumla
Soran+1 yılÇekindim daha doğrusu ondan bekledim. Belki herkese böyledir diye düşündüm önce. Telefonumu şarja bırakmıştım ona taraf tam karşımda oturuyordu şarjdan almaya gittiğim an ayağı kalktı beni izledi gözlerimin içine baktı sürekli. Aynı şekilde kuzenim o tarafa gidip telefonu almaya çalışınca ona öyle bakmadı umursamadı pek gördüğü halde. O zaman dedim demek müşteriyim diye değil gerçekten bakıyor. Gerisi gelmedi.. geldiğimdendir aklımdan da çıkmıyor bilmiyorum napıcağımı
- +1 yıl
Tekrar girme sansin var mı ya da orada bi arkadasin vesair
Soran+1 yılÇok da yok gitme şansım şu anlık 4 saatlik bi mesafede şehir arkadaşım da yok orada 🥺
- +1 yıl
Anladim yapcak bisi yok ozmn ya mekani bulup aricaksin cocugu tarif edeceksin yad ayaka kartindna felan adini gördüysen souliceksin ya da unutacaksın
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana açılmadığı için takmissim kafayı eminim ki acilsaydi bu kadar istemezdin kızlar böyledir kızlara yanaştın mı kaçarlar. cozmusuz sizi
031 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHala diyor ki ulasssam da cesaret edemem belli işte senin amacın oyun
Kendin egonu tatmin et sen
Soran+1 yılYani farklı bi bakış açısı anlayışla karşılıyorum. Bi düşündüm acaba ondan mı diye ama değil galiba ya açıldığı anı bi hayal ettim kalbim çarptı mutluluktan kafayı yerdim sanırım çünkü o gün beni çok heyecanlandırmıştı gözleri bende farklı bi duygu hissettirmişti
Cevap sahibi+1 yılTüm kızlar Aynisiniz sen sadece kafaya takmissim
Soran+1 yılNiye böyle önyargılısın ki? Herkes bir değil
Cevap sahibi+1 yılYalan mı uzakta olan size daha iyi geliyor
Cevap sahibi+1 yılKendin açılacaktır o zaman madem çok sevdiysen
Cevap sahibi+1 yılBeylere de tavsiyem sakın ha sakın ne istediğini bilmeyen kıymet verince anlamayan kızlarla ugrasmayin sakın sakın
Soran+1 yılSeni biri üzmüş diye burada beni olmadığım biri gibi suçlayıp durmazsan çok sevinirim.
Cevap sahibi+1 yılÖyle biri olmasan gidip oracıkta acilirdin ona karşıdan beklemezdin
Soran+1 yılBelki yaşantılarımdan dolayı çekincelerim var? Belki çekingen biriyim? Vs. Vs. Tutturmuşsun bir şöylesiniz böylesiniz egonu tatmin ediyorsun beni ne kadar tanıyorsun da nasıl biri olduğumu karakterimi biliyorsun?
Cevap sahibi+1 yılÇekingenligin varsa hiç bulaşma bu işlere bence
Cekingenlere göre değil sevgililik
ya da çekingen olmanı değiştir direk acil
Cevap sahibi+1 yılSize değer verene kıymet bilmiyorsunuz maalesef kızlar böyle neyse kolay gelsin iyi günler
- +1 yıl
Yalnız sadece kızlarla alakası yok.
Erkekler de böyle.
İyi kızlar ve iyi erkekler sevilmez
Cevap sahibi+1 yılHayır iyilikle alakası yok sadece kızlar boyle
- +1 yıl
O senin ön yargın
- +1 yıl
ulaşılmaz olan çekicidir her zaman
Cevap sahibi+1 yılİşte bende senin dediğini diyorum zaten egosunu tatmin etmekle uğraşıyor işte
Cevap sahibi+1 yılSevdiği falan yok bunun
Cevap sahibi+1 yılO cocugu
- +1 yıl
Bana mı diyosun?
- +1 yıl
Küfür ediyosun yani?
Cevap sahibi+1 yılO cocugu sevmiyor dedim restorandaki cocugu
- +1 yıl
Bence de zaten sevgi öyle kolay kolay olmaz
Cevap sahibi+1 yılSen bir kız olarak birini çok begensen açılır mıydın mesela
Cevap sahibi+1 yılDirekt olarak
- +1 yıl
Ben ilgimi gösteririm, gezeriz eğleniriz bu kadar
Açılmak vs beni sıkıyor
Zaten sevgili olmaya, flört olmaya, evliliğe, cinselliğe vs karşıyım
Yalnızlığı seviyorum, pek insan sevmem zaten - +1 yıl
Beğendiğim erkekler oldu mesela, ilgimi gösterdim
Ama gidip de öyle yok seviyorum yok hadi gel sevgili olalım ciddi düşünelim demedim hiçbi zaman
Cevap sahibi+1 yılİlgini gösterdin. Karsidan bekledin öylemi o yüzden mi yani?
Soran+1 yılSana laf anlatmak o kadar gereksiz ki. Kim seni üzdüyse acın başkalarından çıkarıyorsun
Cevap sahibi+1 yılYo beni kimse üzmedi neyse iyi günler
- +1 yıl
İlgimi gösterip karşıdan bi şey beklemiyorum
Kimse kimseye açılmasın diyorum
Gezelim eğlenelim bana yeter diyorum
Hangi şehir Hangi Cafe ulaşalım
01 Yorumla
Soran+1 yılEdremitteydi
Dış görünüşünü beğenince aşk mı oluyormuş
02 Yorumla
Soran+1 yılDış görünüşüne değil bakışlarına düştüm sorsan belki sadece gözlerini hatırlarım detay bile veremem :(
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Zamanla geçiyor merak etme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı. instagramini bul ve yaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı. Tekrar fit dikkatini çek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılAşkı ilan et
00 Yorumla
+1 yılBir daha gitme sansin yok mu oraya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 901 cevap paylaştı.
+1 yılGecer bu duygular gecici
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBulamazsın bir daha geçmiş olsun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılVazgeçmek zorundasın artık o zaman
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılOlur öyle bi kac güne unutursun
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,3b cevap paylaştı. İnan senin gibi kaç tanesi bayılıyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 879 cevap paylaştı.
+1 yılAşkını itiraf edeceksin, yapacak bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılO çocuğa ayar vermelisin
00 Yorumlaacaba bana da böyle diyen olmuşmudur.
02 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir tabii
+1 yılNe guzel ilk asklar
07 Yorumla
Soran+1 yılBaşlamadan bittik 🥺
- +1 yıl
Niyeki
- +1 yıl
Kiyamam
Soran+1 yılCesaret edip de açılamadım :( şimdi de çocuğu nasıl bulucam bilmiyorum
- +1 yıl
Kafenin adini biliyonmu tarif et tipine filan arkadsim de bulursun basit bee ne uzuluyon
Soran+1 yılAdını biliyorum kafenin ama işte fake bi hesap açıp yazarsam çocuğu da işinden etmez miyim diye bile düşünüyorum
- +1 yıl
Dene bi
Konuş en kötü tatil süresince takılırsın
00 Yorumla
+1 yılTekrar yanına git
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Git belli et
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yıltekrar gitmelisin
00 Yorumla
+1 yılGidip konuş
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUnutursun zamanla
01 Yorumla
Soran+1 yılUnutmak istemiyorum :(((;
Gizli Üye(30-35)+1 yılnerde karşılaştın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılnaptı sana
00 Yorumla
+1 yılAferin
00 Yorumla
+1 yılAcilacaksib
00 Yorumla
Devamını Gör(30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Gezmek için gittiğim şehirde kafede çalışan çocuğa aşık oldum, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer