Gezmek için gittiğim şehirde kafede çalışan çocuğa aşık oldum, ne yapacağım?

Çok güzel bakıyordu. Uzun zaman sonra ilk defa birisi beni heyecanlandırdı. Ona nasıl ulaşacağım bilmiyorum. Mekanın instagram hesabına baktım çok fazla kişi vardı bulamadım. Gerçi ulaşırsam da mesaj atmaya cesaret edemem. Evime de döndüm göremem artık. Bize 4 saat uzaklıkta şehir. Ne yapacağım ben arkadaşlar ya aklımdan çıkaramıyorum onu

Gezmek için gittiğim şehirde kafede çalışan çocuğa aşık oldum, ne yapacağım?
Cevapla