Kariyer peşinde olduğum için yalnızım. Bazen evlenmek istiyorum, yalnız hissetmem normal mi?

ya bu soruyu niye soruyorum bilmiyorum ama asırı garip bir his. ben hayatıma erkek arkadas yoldas sevgili alırken cok secici birisiyim ve 2 senedir de kariyer pesinde oldugum icin kimseyş almadım hayatıma. ama bazenleri yalnız hissediyorum kendimi sevilmek istedıgımı anlıyorum. evlenmek, aynı evde yasamak çocuğumuzun oldugu falan gelşyor aklıma ne bileyim şsye güzel yani…bazen annelik duygusu geliyor da🫡🥺. neyse oyle iste 4 ay sonra da 20 yasıma girifeö oyle buyuk birş de degılım. evlenmek istedıgım yas da 25 26 falan
Kariyer peşinde olduğum için yalnızım. Bazen evlenmek istiyorum, yalnız hissetmem normal mi?
Cevapla