Gizli Üye(30-35)+1 yılBu hayatta öğrendiğim en önemli şeylerden biri ne yaşarsak yaşayalım, ne acı çekersek çekelim, istersek her gün yeniden ölelim, yok olalım, ağlayalım, üzülelim, hatta ölmek isteyelim... Bunları kime anlatırsak anlatalım anlayamaz. Aynı derdi yaşamış insanların bile karakterleri, psikolojileri, verdiği tepkiler farklı olduğu için birbirini tam anlamıyla anlamaları mümkün değilken insanlara anlatmak boşa kürek çekmekmiş meğer. Belki o an anlatarak üstünü örtmüş oluyorsun acının ama geçmiyor. O acı hala orada ve var! Senin yalnızlığını giderecek olan da, senin ruhunu iyileştirecek olan da, acılarını hafifletecek olan da tek bir varlık var bu evrende: O da Allah. Ben ne zamanki Allah'a yakın olmak için, O'nun sevgisini ve rızasını kazanmak için çabalamaya başladım o zaman iyileştiğimi de hissettim. Ben hayatım boyunca huzur aradım, sevgi aradım, mutluluk aradım. Her taşın altına baktım. Sevgi nedir bilmeyen insanlardan sevgi dilendim. Sonuç sıfırdı. Ama şimdi huzuru da, sevgiyi de, mutluluğu da Rabb'im de buldum. Derdi veren dermanını da başkasına bırakmaz kendi verir elbet. Ama onu da iste ki versin. Belki de Allah seni seviyordur ve huzuruna gelmeni istiyordur, bu yüzden de sana bu sıkıntıyı veriyordur. Kim bilebilir?
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvde olan bir kadın gerçekten eşinden değer görmez görmüyorda sanki o evin hizmetçisi gibi bakılır sen ne yaparsan yap onun hizunde bir hiç gibi görünür sana tavsiyem önce kendini değiştir bunu eşin için yapma ama kendin için yap mutlaka bir işe gir çalış farklı bir çevren ve yaşantin olucaktir ya da sosyellesmeye bak bunları yaparsan her şey kendiliğinden değişecektir sen ozaman kocanın seninle konuşmasına bile ihtiyaç duymayacaksın çünkü işte bir arkadas çevren olucak konuşacağın güleceğin ve kendini maddi ve manevi anlamda daha özgür ve huzurlu hissedeceksin
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe yazık ki anlattığın şeyleri yaşayan çok kadın var. Küçük yaşta aşık oldum diye bi hevesle evlenmiş, adı gelin olmuş. Hem gelinlik beklerler, hem annelik, hem evi çekip çevirsin, hem kocasını mutlu etsin. Ama onu kim mutlu edecek? Koca robot gibi işten eve, evden işe bi ilgi göstermez, sevgi göstermez, arkasında durmaz. Ve sonuç olarak genç yaşta yıpranmış, 2 3 çocuklu genç bir kadın olur çıkarsın… Keşke kadınlar okuyup, meslek edinip kendi ayakları üstünde duran bir birey olmadan evlenmese ama gençlik aklı işte
20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Güzelim yaşadığın durumu gayet güzel anlatmışsın çocuğun var ona sahip çık o büyüdükçe babayla ilişki kuracak kocanın yüreğindeki buzu çözecek sen kendini bırakma yine sporunu yap onu kendi mutluluğun için yapacağın keyifli bir etkinliktir hen stresini atmanı sağlar hemde formda bir vücut ile çevrene ve kendine saygı duymayı ve vücudunu sevmeni sağlar. Konuyu belki oğlanın annesine citlat anneden nasihat almasını sağlayabilirsiniz. Veya kayın pederin olabilir benden duyduğunu söyleme dersin böylece adam çocuk ve aile desteği ile yola gelir sende güler yüzlü tatlı dilli ol güler yüz tatlı dil yılanı bile deliği den çıkarır. Konu ile ilgili mutluluklar dilerim
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSenin tek sorunun eşinin ilgisiz davranması.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılEşinle akşamları oturup sohbetin yoksa yalnız hissetmen normaldir gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence mutsuz olmanızın nedeni yanlış kişi ile evlenmeniz
00 Yorumla İyi eşlilik veyada kötü eşlilik gecicen bunları belki tepki alicam ama kadınlar salmasin kendini bı zahmet git kendine bakımını yap sürekli kendini gelistir meslek edin spor yap boyle elin kolun bağlı bir yere varamazssin bir insanın kendisine saygısı olması lazım elin adamını soyletmiycen kendine, kendini geliştirip sen soylüyceksin ona...
Haa ne yaparsan yap begenmiyorsa Dünyada kimsenin etrafında dönmuyo yeri gelince onu bırakıp mutlu bir hayat yasama gucunude göstereceksin sen sen ol kımseye cepte gösterme kendini...32 Yorumla- +1 yıl
Vay be çok şaşırdım 👏👏👏
- +1 yıl
@afrodit-0 yaptığın yorumda tepki alacak bir şey yok, doğru olan şeyler yazmışsın, tepkide alırsan cevap bile verme, yarası olan gocunur misali salla gitsin 👍👍👏
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılErken evlendiği için belki bu psikolojide olman normaldir Çünkü şu an olduğun yaştaki insanlar senden farklı şeyler yaptığı için belki de onları yaptığı şeyleri yapmadığın için farklı bir şeyler yaşadığın için böyle hissediyor olabilirsin Bu gayet normal ama evlilik hayatını seçtiysen gerçekten sevdin de evlendin demektir kendini kötü hissediyorsun bunun için çözüm bulabilirsin Bir evlilik terapistti ya da bir psikolog sana yardımcı olabilir eşini anlatamadığın şeyleri bir psikoloğa anlatırsan Belki de sende de yanlışlar olmuş olabilir eşine nasıl davranman gerektiğini sana anlatabilir
10 Yorumla
+1 yılBunalıma girmişsin haliyle eşinin hata yanlışları görmüyor kendini suçluyorsun eminim şu an kendini hiç beğenmiyorsun eşinin soyledikleride etkili olmuştur burada değil canım bi psikiyatriye gidin sen kendini ifade edemiyirsundur belki uzman eşinin seni anliyacagi şekilde durumu anlatır 3 kişilerden duyulan herzaman daha etkili olur onun yonlerdirmesiyle bi aile terspistine basvurabirsiniz maddi sıkıntın varsa e devlet üzerinden basvurabirsiniz şimdi önce kendinle başla neblim saçını boya yeni bişey al bi arkadaşına git kahve iç konuş dertleş eşinle bi piknik olabir orman havası iyi gelir huzur verir sana
10 Yorumla
+1 yılmaalesef bazen bu tarz olaylar oluyor öncelikle Allah sabır versin eşin biraz öküz çok dır dır edip eleştiri yapacağına elinden kumanda ve telefonu düşürüp sohbet etsin evliliğin en kötü yanı eşlerin sohbet edememesi her şey sevgili iken konuşmakla olmuyor maalesef en iyi tavsiyem bu konu onunla konuşmak çünkü sen beklenti içindeyken görmediğin için ruhen ve psikolojik çökmüşsün duygular ve hislerin gidiyor buda soğumaya hissiz kalmaya duygu beslemeleri başlar en güzeli karşına al ve konuş bazı şeylerin çalışıp para getirmemek cinsel istek çocuk yapmaktan ibaret olmadığını ve sohbet edip gülmek gezmek eğlenip mutlu olmak olduğunu anlat bide bol bol akıl fikir için dua et eşin gerçekten odun ve bu erkekler böyle kadınları hak etmiyor deli oluyorum olmadı bi beyin nakil sırasına eşini alalım
00 Yorumla
+1 yılŞimdi buraya çok güzel yazmış anlatmış oldun derdini inşallah aile saadetini kazanırsın aranızda muhabbet artar ama bu halinle burada sana yanlış şeyler yaptıracak durumlar olur sen bu abi kardeş arkadaş ne dersin sana kalmış ama dinle beni git adam akıllı psikolojik destek alın derim bu işin eğitimini ve başka insanlarında derdine derman olmuş sağlık çalışanlarına başvurmanızi öneririm bacım hakkında hayırlısı olsun inşallah
14 Yorumla
Soran+1 yılYazdıklarıniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. hep okudum geliştirmeye çalıştım kendimi eşim de eğitimli biri ilmi ve normal eğitime ikimiz de dikkat ettik psikolojik eğtim alıyorum zaten başkasına faydam oluyor kendime faydam yok. burada ise yazacak anlatacak kimse olmadığı için yazdım fazlası yok
- +1 yıl
Ben bu tarz söylemi olup yanlış anlama da uyarmama rağmen birileri ile olup sonradan ağlayan bir kaç kişiye şahit oldum o yüzden sana da öyle dedim al karşına konuş ne arıyorsun ne istiyorsun sakince adam de sana ömrümü her seyimi adadım de bak ne diyecek sana eğer böyle ruhsuz ise o zaman farklı bir durum var
Soran+1 yılÇok konuştum anlattım üzülüyorum beni gör burdayım hiç bir şey değişmedi neyin eksik herşeyin var çocuğun var ben böyleyim değişmem lafı oldu. Çok yorgun kırgınım 24 yaşındayım ama 7 yıl değil 20 yıllık evliyim sanki elim taşın altında çeksem ağrıyor çekmesem ağrıyor ne yapıcam bilmiyorum elimden dua geliyor sadece
- +1 yıl
Okumuş etmiş bir şeyler gören birinin böyle yapması hata ne güzel yuvan var insan sahip çıkar
üzülme ne olur. bazen olur her evlılıkte oyle seyler kendını yanlız hıssetme esınle dertles bak sukur evladında var. bulunmaz nımet. bıraz hayatınızı neselendırın arada sınema yapın ya da yuruyus yapın akşamları. bazen flım ızle onunla hoslandıgı seyler yapmaya calıs tekrar ortak noktalarınızı bulun. duzelıcektır hersey
02 Yorumla
Soran+1 yılYeni olmadı böyle 7 yılın birikmişi bu hale getirdi beni. film izlemez yürüyüş yapmaz gereksiz gelir gözüne gelse bile ben yürüyüş yaparım o oturur az konuşur nadiren güler çok laf sokar sözleri bıçak gibi işliyor kalbine bunları yazarken bile boğazım düğümlendi. Çevrem güzel akıllı olduğumu der ama eşimden bir gün bile duymadım
- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılAbazalar payına yazmaya başlamış, her naparsan yap sakın olaki şeytana uyup aldatasın ve onun bunun yazdığınıda ciddiye alma, yok gel böyle yapalım öyle yapalım salla gitsin,
Sana tavsiyem büyüklerinle konuş bu durumu, yanlış bir şey yapmaktan uzak dur
15 Yorumla- +1 yıl
@afrodit-0 aynen öyle valla, kız dert yanıyor millet uçkurunun peşine düşmüş, bu gibiler medeniyet tarlasında otlamamış karektersiz beş para etmez insanlar, bu gibiler yüzünden düzgün dürüst insanlarada güvenmiyorlar erkeklerin hepsi aynı diye
- +1 yıl
@afrodit-0 zamanında bu hesabı yaparken mecburiyetten bu ismi koydum çünkü ne yazdıysam olmuyordu, demem oki bazen yorum yaptığım zaman he nickinden belli bilmem deyişik kötüleyici şeyler yazıyorlar tabi herkese karşılık vermiyorum olgun biriyim sonuta, yani normal isimle yazanlara ve bu gibi evli kıza kötü teklifler yapanlara bir şey demiyorlar benim nickim millete dert olmuş
- +1 yıl
@afrodit-0 yaw moralim zati bozuk nickimi deyiştiremiyorum morale ihtiyacım var😊aynen sen konuşmalarıma bak, sonuçta bu dengesiz tipler gibi evli kadınlara asılmıyorum ve dediyin gibi söylenecek çok şey varda söyleyemiyoruz🙏🌿
- Aile & Toplum konusunda 783 cevap paylaştı.
+1 yılöncelikle iyi insn olmak iyi eş olmak anlamına gelmiyor. ya da tersi.. iyi eş demek iyi insan demekte değil.. garip bir denge evlilik.. ancak sen kendinden çok eşim demişsin.. buda eşine bir rahatlık genişlik sağlamış gibi görünüyor.. o kadar alışmış gibi kendine odaklı olunmasına.. sitemleri bile kendine doğru.. eksik yaptığın bir şey yok bence.. fazla yaptığın var
10 Yorumla
+1 yılBende genc yasda nisanlamdim ve dugunum yakin ve nisanlim ar sira bana da oyle diyor benimle ilgilenmiyorsun bwni sevmiyorsun gibi seyler ama hep ters olur o benimle ilgilenmez umjrsamaz tirip atsam telwfonu kapat der ben de twk o oyle sanardim demwk ki degilmis
bazi erkeler boyle kizlarin ne cekdini anlamaz00 YorumlaBunun evli olmakla ilgisi yok… ya da evlilik yalnızlığı alır diye bir durum da yok.. eğer herseyi paylasamadigibiz bir arkadaşasınız dostunuz yoksa yalnizsinizdir. Şimdi çıkar birileri, o zaman neden evlendiniz falan diye cemkirir cevap vereyim: “eşinize her rahatsızlığınızı anlatmazsınız, bazıları sizde kalır, ilişkiniz zarar görmesin diye”
00 Yorumla
+1 yılİşin çok zor. Bu şekilde ömür geçmez. Hayatın zevk ve nimetlerini yararlanmak gerek. Bu konuda kaderimizi birleştirebiliriz. Her kalbin, bedenin ve beynin ilgiye, iltifata, sevgiye ve cinselliğe ihtiyaçı var. Bunu arama, bulma ve giderme en doğal hakkındır. Benim gibi güvenilir, sadık, ketum, merhameti, şefkatli, olgun, arzulu ve tecrübeli erkek sana çok iyi gelecektir.
02 Yorumla- +1 yıl
Kadın evliyim diyor senin söylediyine bak, kendine yakıştırıyormusun bu dediyini
- +1 yıl
Ne hakkından bahsediyorsun sen, Yani zina yapalım günah işleyelim diyorsun, utan utan, aynısını ailenden birine deseler hoşuna gidermi?
Aile & Toplum konusunda 484 cevap paylaştı. Daha gençliğini yaşamadan, belki de aşık bile olmadan onca sorumluluk yüklen ve karşına odun birisi çıksın. Senin sorunun değil ama eksiğin sevilmek ve ilgi görmek. O da onda yok sanırım. Ömür bu ömür. Yazık ya. Sanki bir daha geleceğiz dünyaya.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu süreçte ayıoğlu ayı eşin ne yaptı? İşe giden herif evdekini eleştiriyor. Evde sohbet edeceği kim var diye düşünmez ve kadının rahat olduğunu düşünür hep. Ben bütün kadınların çalışma hayatında aktif olması gerektiğini düşünüyorum çünkü evde sosyallik namına en fazla bebek sallarsın sonra da kafayı yersin.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 847 cevap paylaştı. Bazen insanın çevresi olsada aktiviteler yapsada hayatta bazı zamanlarda yalnız kalır bu evlilikle ya da bir başka birşeyle alakali değildir insan kendi iç dünyasına gecikmeye başlar. Yani şöyle anlatım sizlere ne kadar sevdiğiniz ya da seveniniz olsada onlar yokmuş gibi gelir seni anlayan senin bir olduğun kimse yokmuş gibi
00 YorumlaEşiniz nelerden hoşlanır. PlayStation, resim, origami, oyuncak ki beni gerçekten mutlu edecek şeyler okuduğum, izlediğim kitap filmlere ait nesneler. Kılıç, asa, miğfer, takı... Eşin sana gelmiyorsa sen ona git.
00 YorumlaSen iyi bir essin ufak bir kopuş yasamissin ama. Bu istek onuda aşar duzelir. sen gerekeni yapmış ve yapma cabasindasin çabuk toparlarsin evini. yaptığı eksiği bilmeyen eşler onların kaybediyor eşini ve sagisini
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun severek mi evlendin kaç yıllık evlisin sanırım eşin ilgisiz eşinle bu durumu konuş burada sor paylaşman iyi gelir gibi düşünüyorsun biliyorum ama faydası olmaz kadınlığını kullan bende evliyim ilgisiz eş hiç çekilmez
00 Yorumla
+1 yılerken yaşta evlenmen böyle bi tablo oluşturdu. eşinin de seninle yaş farkı varsa kötü olmuştur. Ben de erken evlendiğimi düşünüyorum. Şimdi ki aklım olsaydı erken evlenmezdim...
00 Yorumlaİnsanın herşeyi eşi olabilmeli. Sırdası, arkadaşı, sevdiği ailesi.
Onunla bişeyleri sakince konuşmak iletişim kurmaya çalışmak daha iyi olabilir. Acık şekilde bir iletisim.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. ailen nasıl peki? onar sevse sahip çıksa böyle olmazdın. bişeyleri eksik değil fazla yaptığın için bu durumdasın ayrıca. kendini sevmeli deger vermelisin. eşin için degersizsin Şu an .
00 YorumlaEşiniz ile aranızda ki yaş farkı çok mu kuşak farkı olduğundan böyle olabilir yakın çevremde birisi var oda bu şekilde problemleri vardı en sonunda boşandı şu an çocuğu ile beraber çok mutlu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSorun tek taraflı değildir seninde kaynaklı olacağını sanmıyorum eşin partnerin çok önemli hayatı paylaştığın insan seninle gülüp seninle ağlayan
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı. Aşırı dolmuş taşmışsn önce birazcık nefes almayı dene bazı şeyleri bırak, biraz kendine zaman ayır başkası değil kendin için zaman ayır, sonra oturup konuşmayı dene
00 YorumlaBende aynı durumdayım merak etme çok yanlızim sevilmeye ihtiyacım var ilgile ihtiyacım var ilgisiyle bogsun istiyorum sürekli giloznun içine bakıyorum her degini yaparım yardım ederim temizlik bulaşık yemek yapma çocukları yıkama 3 önemli gün var degilmi hiçbirini boş geçirmedim hep hediye aldım
00 Yorumla
+1 yılSorunun kendinde olduğunu düşünme, sen elinden geleni yapmışsın sana kilo aldın vs gibi şeylerle sana psikolojik baskı yapmaya çalışıyor manipüle ediyor seni oyunlara gelme gelmediğini de göster
00 Yorumla
+1 yılHatalarda guzelliklerde bence tek tarafli degildir... Ben anlamiyorum bu erkekleri fizik neden bu kadar degerli... Dedigin gibi gozunun icine bakan birisi varken...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBebek olduktan sonra eşlerin hazin sonu. Sen bebekle uğraşmaktan kendine çeki düzen veremiyorsun eşin işten yorgun geliyor yemeği yiğince ya uyur ya telefonda olur.
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik bi zaman sonra sıkıyor. Bundan dolayı esin sıkılmış olabilir. Sen de sorun olduğunu düşünmüyorum.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 917 cevap paylaştı.
+1 yılYani çoluk çocuk yoksa, boşanman senin açından sorun oluşturmayacaksa boşan gitsin. Böyle hayat geçmez arkadaşım.
00 Yorumla
+1 yılülkede neden evlendiğini bile bilmeyen yüzde 70 var
neden evlenmiş
aile baskısı
toplum ne der kafası00 Yorumla
+1 yılNe yazik ki ne kadar cok isteyerek evlensekde karsinizdaki insan kiymet bilmiyorsa bi anlami kalmiyor verdigin degerin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence kendine yüklenmemelisin sonuçta hayat müşterek ve sen elinden geleni yapmışsın asıl sorun partnerinde bence
00 Yorumla
+1 yılbelki de siz yanlış kişiyle evlendiniz
ama kendinizi salmanız iyi değil kendinize bakın kendinizi toparlayın böyle olmaz00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSalla ev işini azalt ders çalış üni sınavına gir
24 Yorumla
Soran+1 yılMezun oldum kpss çalışmak istiyorum ama yapamıyorum
Cevap sahibi+1 yılNeden yapamıyorsun? İhtiyscın olan kalem defter kitap bilgisayar internet. Telefondan da izleyebilirsiniz video YouTube’da ders anlatan bir dolu kanal var
Soran+1 yılBilgisayar internet var ama kafa olarak çok doluyum veremiyorum kendimi anlayamıyorum
Cevap sahibi+1 yılVer zamanla anlarsın o sana bir farklılık olarak geleceği için zamanla iyi bile gelecek. Ne senin sağlığından önemli ki kendini heba etme.
+1 yılErken evlilik sorunsalı daha
Özele gel
Dert ortağı olayım00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvallahi ne diyeceğimi bilmiyorum üzüldüm benimde sevgilim hiç olmadı hiç evlenmedimde keşke sevdiğim insan olsada sohbet etsek gezsek tozsak eğlensek yok bir gün olur umarım ben evcilik. ailemle vakit geçirmeyi severim kötü alışkanlıklarım vs kahve alışkanlığım yoktur umarım inş karşıma birisi çıkar hayırlısı olsun. ama kocanız yanlış yapıyor tamamen ilgilenmeli. ailesiyle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 682 cevap paylaştı.
+1 yılBelki erken evlenmenin zararıda olmus olabilir sen kadınlıgını yapmışın bence sende bi sıkıntı yok
00 Yorumla Sosyal medyayi kapat interneti kullanma , esine saygin sevgin artar
00 Yorumla
+1 yılYazık bu adamlar niye elin kizini da yakıyor
00 Yorumlapardonda sende bir kabahat yok karşındaki insan değilse
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılbence aranızdaki heyecan bittiği için artık bir birinizi umursamaz oldunuz bunun en başında da güzel bir cinsel yaşam gelir.
00 Yorumla Yani yönlendirmek istemem ama hayatına böyle devam edemezsin konuşmalısın karşına alıp eğer anlamıyorsa evliliğinizi alevlendirmeye çalışmıyorsa biticek abi tamam çocuk var zor ama olmaz kendini de düşünmelisin sinirli geri kafalı biri mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç evli gibi değilsin artık ilişkinde yok değilmi saldın flan diyor seni o konuda doyurmuyord doğru mu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılDuygu karmasasinda yanlış yonlenirsin sorunun başından basla sırayla nerde eksik oralardan basla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnsan bazen sohbet edecek bir arkadaş arıyor her gün rutin şeylerden bıkıp usanır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılerken yaşta evlenmeniz bunlara sebep olmuş olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı şeyleri ben de yaşadım. Ve boşanma davama 2 hafta kaldı benim çocuğum yok Allah'tan.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEsin seninle ilgilenmiyor mu. Aranizda sorunlar mi başladı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende böylr şeyler yaşadım bir. Pisikologa danışın isterseniz inanın çok faydası oluyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılErjen haş ta evlenmekle alakası yok, kocanın ilgisizliğinden hepsi
00 Yorumla
+1 yılDertleşmek sohbet etmek istersen buralardayım
00 Yorumla
+1 yılSiz evliliğin sorumluluğunu yaşamışsınız kendinize vakit ayırmamışsınız
00 Yorumlaİki tarafın da ilgili olması gerek
20 Yorumla
+1 yılbu yaşta evlenmeyi mesela
21 Yorumla
+1 yılMutsuzsan bosan gitsin. birdefami gelioz dunyaya
00 YorumlaBir hevesle evlenmişsin bilinçsiz şekilde sonuç bu
00 Yorumla
+1 yılBazen doğru kişi değildir
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer