Evliyim ama çok yalnız hissediyorum. Ben neyi eksik yapıyorum?

Çok erken yaşta evlendim bi anda kendimden büyük sorumluluk sahibi oldum. hep daha iyisini yapmaya çalıştım eşim görür diye görmedi onunla birlikte sohbet etmeye konuşmaya çalışırdım güleyim ki o'da gülsün yine olmazdı gün geçtikçe içime kapandım gülen konuşan ben gitti yerine başka biri geldi bana nasılsın demiyorsun beni düşünmüyorsun ne yaşadığımı bilmiyorsun diyor. Kilo aldın saldın kendini ne bu böyle dikkat et demeye başladı oysa ben onun gözünün içine bakardım beni görsün diye evli gibi hissetmiyorum kendimi yapayalnızım evde çocuğum yoldaş bana. çok kırgın yorgunum kimseye anlatamadım buraya yazdım iyi gelir diye belki'de ben iyi eş olamadım eksik yaptım bişeyleri

Güncellemeler
+1 yıl
Öncelikle yazan herkese teşekkür ederim bazı yazı okurken çok duygulandım. İkimiz'de eğitimli insanlarız kendimi salmadım sadece sporu bıraktım yoksa düzenli yürüyüş yapıyorum çevrem var sosyal biriyim hayatımda az ve öz kişiler boş kalabalığa gerek yok fakat eş ayrı bişey herkes aynı duyguyu vermiyor insana ayrıca konuşalım ilişki teklifinde bulunanlar evli değildir inşallah eşlerine yazık onlar koca değil başka yaratık
Evliyim ama çok yalnız hissediyorum. Ben neyi eksik yapıyorum?
Cevapla