Eski sevgilim dönmek istiyor ama sevgilisi var. Yürütemiyoruz diye ayrıldım ama hala seviyorum, öneriniz var mı?

Merhaba arkadaslar. Eski sevgilimle sevgiliyken cok fazla gorusemiyorduk ya onun dersleri ya benim derslerim vardi. Uzerine kendimi sevgiliden ziyade her an hazir kumanda gibi hissediyordum. Beni sevdigini de gecmisteki travmasi yuzunden soylememisti , gitmemden korktugu icin oldugunu cok sonradan ogrendim. Iliski icerisindeyken hissettigim sey kullanilmislik hissiydi. Ayrilirken anlasamadigimizi soyleyip onu cok sevmeme ragmen baska birini bulmasini istedigimi soyledim. Uzuldum ama buna kendimi hazirladim saniyordum. Gitmemek icin cok direndi ama ben aci cekiyordum iliskideyken. Hos ayrilinca da cok cektim ama neyse zamanla beni normal bir erkek arkadasimla gordu ve sevgilim sandi, ben basta sorun etmesem hatta bunun iyi bir sey oldugunu dusunsem de sonradan beni sevdigini anladim bana bakakalmasindan, arkadaslari da beni cok sevdigini soyledi is isten gecince. Beni arkadasimla gorur gormez ogrendim ki o gunden sonra hayatina gercekten birini almis. Cok uzulmedim ama ben ona durumu aciklamak icin yazdigimda iliski icindeymis ve benim donecegimi dusunmedigini soyledi ama iliskisi oldugunu da acikca soylemedi. Uzuntusune kiyamadigim icin yakinlastik ve bir gun sonra her seyi ogrendim. Bu bana verdigi ceza gibiydi. Butun mesajlari silip mesajlastigimiz uygulamayi sildim ve buyuk depresyona girdim. Sonra fake hesaplardan merak etti ama hesaplarimi tamamen sildim. Bir sure sonra beni sevdigini daha iyi anladim. Zaman gecti ve ilerde pisman olmamak icin onu sevdigimi yazdim. Donmedi. Daha sonra onun o kizi aldatacagina emindim. Cunku hizli bir iliskiydi ve kizi sevmedigini hissettim. Nitekim sahte hesabimdan kizi aldatmaya kalkti. Kiza her seyi anlattim ama cocuktan da sogudum. Kiz ayrilsin istemedim ama haberi olsun istemistim. Cunku o bir kadindi ve ikinci kez kandirilmasini istemedim. Zaman gecti ve ben de iki insanla denedim ama ikisi de hayalkirikligindan baska bir sey degildi. Ve ondan sonra ikinci iliskimde onun cok pismanlik duydugunu benim degerimi anladigini fark etmistim. Ama yanindaki insana kiymetsiz muamelesi yapmasi ve benim cok derinimde olmasini yani sevgilim olmasina ragmen onun icin uzulmeye devam etmemi hazmedemedim. Birgun mesaj atip iliskim oldugunu ve artik yanlislara ragmen mutlu olmanin gec olmadigini yanindaki insana deger vermesi gerektigini yazip engelledim. Bundan sonra sessiz kaldi ve bir sure bu devam etti. Sonra hayatinda olaylar kotulesirken yine ayni pismanlik nuksetti. Ben de hayatimdaki insanin sacma bi var bi yok ilgisi ve kizlara olan tavirlari yuzunden ayrildim. Ve onu tekrar hatirladim. Bir sekilde bana surekli dokundurucu paylasimlar yaparak donmek istedigini gordum. Ama su an sevgilisi var. Onu gercekten cok seviyorum. Boyle olmasini hic ama hic istemezdim. Beni anlamaniz gercekten zor biliyorum ama onu cok sevdigimi ve beni hayata baglayan ozgun felsefi dusuncelerinin onu hep kahramanim yaptigini soylemem gerek. Baska bir kizin uzulecegini biliyorum. Ve dondugunde kiz cok kotu olursa ben de cok uzulurum.

Eski sevgilim dönmek istiyor ama sevgilisi var. Yürütemiyoruz diye ayrıldım ama hala seviyorum, öneriniz var mı?
Cevapla