Çok pişmanım dedim zor bela ikna ettim ama şartları var.
Benim sözümden çıkmak yok, bir yere gitmek istersen benden müsade alman gerekiyor diyor.
Ben sana neyi uygun görüyorsam o artık. İkiletmiceksin beni diyor.
Çok pişmanım dedim zor bela ikna ettim ama şartları var.
Benim sözümden çıkmak yok, bir yere gitmek istersen benden müsade alman gerekiyor diyor.
Ben sana neyi uygun görüyorsam o artık. İkiletmiceksin beni diyor.
Ya kardeşim saçmala böyle şey mi olur. Kendine sevgili mi sipariş ediyor kız, hayırdır senin kendi kararlarını aldıracak aklın, uygulayacak iraden yok mu. Bu şekilde mutlu olabilir misin gerçekten?
Cevap
1Cevap
Kabahatin büyük galiba
Ben onu terketmiştim
Neden
Sıkılmıştım biraz ama o benimle mutluydu yanlış yaptım ona sonra da çok pişman oldum
Nesini özledin?
Sesini tavrını onunla yaşadığımız güzel günleri
O zaman şartlar ağır gelmemeli..
Ne kadar zamandır ayrısın?
2 yıllık sevgiliydik 7 ay ayrı kaldık
Bu sürede başkaları oldu mu senin için onun için?
Benim olmadı onun da olmadı diye biliyorum
Ya yine sıkılırsan?
Seni sıkan ne olmuştu?
Yeniden olursa başa çıkabilir misin?
Uyarılarıma rağmen bana bebişim minnoşum tarzı hitap ediyordu başlangıcı böyle olmuştu ayrıldığımız. Ama şimdi onu o kadar özledim ki istediğini diyebilir
Murpy nın kayıp flörtü
O ne demek
Ee bana ne olacak
Nasıl yani
Off ben onu çok istiyorum
Dön.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?