Arkadaşlar merhaba. 2 ay önce 8 aylık ilişkimi bitirdim. Bariz bir sebep yoktu ama genel olarak kız arkadaşım beni bazı konularda çok kıskanıyordu. Her şeyde değil ama bu konuları da bir türlü aşamıyorduk. Ben onun söylediklerini yarım yamalak yaptığım için sürekli kavga ediyorduk ve çok pişmanım. İstedikleri o kadar da zor şeyler değildi yapılabilirdi ama bunalmış ve bıkmış hissediyordum. Beni gerçekten çok seviyordu çok ilgileniyordu. Hiç kimse beni onun kadar çok sevemezmiş bunu anladım. Şimdi ona geri dönmek istiyorum ama terkeden taraf benim ve o ilişkiyi bitirmemem için resmen yalvardı. Hep buluştuğumuz bir park vardı ayrıldığımız zaman geleyim diye orada 3 saat bekledi ve ben gitmedim. Defalarca aradı yazdı hiçbirine cevap vermedim. Yani ona çok kötü ve haketmediği şekilde davrandım. En sonunda o da iyice sinirlenmiş olmalı ki senden nefret ediyorum vs dedi bu şekilde bitti. Bu kadar şeyden sonra şimdi ona geri dönsem nasıl bir tepki verir? Gerçekten onu çok özlüyorum ve çok pişmanım?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer