Nişanlım bana evlendikten sonra telefon kullanmama izin vermeyeceğini söyledi ama kendi kardeşi boşanmış kullanıyor doğru mu bu?

Biraz kavga yaptım, 1 telefonumuz olur ikimiz kullanırız diyor.
Nişanlım bana evlendikten sonra telefon kullanmama izin vermeyeceğini söyledi ama kendi kardeşi boşanmış kullanıyor doğru mu bu?
Cevapla