Gizli Üye(25-29)+1 yılLütfen şüpheyle korkuyla hareket etmeyin, nişanlınıza da güvenin , aleni bir yanlışı varsa ondan sonra bir şey düşünürsünüz ancak bu şekilde sadece telefonu vermedi diye korkularla gitmeyin ilişkinize yazık etmeyin. Ayrıca bu durumu erkekler de yapıyor. Kadın telefonuna bakmak istediğinde (belki sadece meraktan , sevdiğinin iç dünyasını bilme isteğinden) erkek telefonu vermiyor ve bunu kendine karşı bir güvensizlik olarak düşünüyor. yani erkek ya da kadın fark etmiyor birçok insan telefonuna bakılmasını istemiyor olabilir. Ben de bakılsa problem olmaz diye düşünenlerdendim. Kötü bir şeyi yoksa neden baktırmazki diye düşünsem de sonradan fark ettim ki olayın her zaman bunla alakası yok. Bazı insanlar daha duygusal ve duygularını açma konusunda daha ketum olabiliyor kendilerine ait bir dünyaları olabiliyor. Normal bir hemcinsiyle bile sohbetinin görülmesini istemiyor olabilir vs vs.
Güvenin, sevin , çok sevin , çok güvenin... Umarım hakkınızda her şeyin iki dünyada en iyisi olur. Allah hayırla evliilik nasip etsin
01 Yorumla- +1 yıl
Ya güvenle alakası yokkk evlenecez yarın bir gün gizli saklı olmaz
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 442 cevap paylaştı.
+1 yılvalla ben sevgililik döneminde de nişanlılıkta da şimdi evlendim evliliğimde de hep açıktım bu konuda karşıya. eşim de aynı şekilde. ne zaman telefonumu istese veririm o da aynı şekilde ne zaman istesem verir. telefon şifrelerimizi zaten biliyoruz. arkadaşlarımızla olan konuşmalarımıza asla girmiyoruz buna söz verdik. onun dışında istediği yere bakabilir sorun etmem. çünkü habersiz bir şey yapmıyorum. o da rahat o konuda. evet rahatsız edici bir şey bu özel alan çünkü. ama günümüz ilişkileri maalesef özel alan falan dinleyecek hal bırakmadı. elinde bir dünya var, herşeyi yapabileceğin. biriyle evlilik yoluna giriyorsun her şey net olmalı. bu kız sana evlendikten sonra da vermez telefonunu. sınırlara saygılı olduktan sonra bakılabilir bunda bir şey yok. etraf güvensiz ilişkilerle dolu bi de telefonunda napıyor acaba diye kafamı yoramam. yapan her türlü yapıyor gerçi telefonunda görmesen nolur başka telefonu çıkar falan. ama bi şekilde bi yerde patlar ben buna inanıyorum. o yüzden ciddili konuş nişanlınla arkadaşım
11 Yorumla- +1 yıl
Yarın ciddi ciddi konusacam
+1 yılSonra veririm demesi telefonda görmek istemediğin şeyleri silecek 😂
Neden vermiyor biliyor musun? Çünkü başkalarıyla konuşuyor. Fotoğraf konuşmalar falan var onları silip al Aşkım deyip gönül rahatlığıyla telefonu verecek 🎁
Geçmiş olsun...01 Yorumla- +1 yıl
Yönlendirmeye Alaçam gerekirse
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılİnsanların özel yaşamları ve mahremiyetleri önemlidir ve bu mahremiyete saygı göstermek her zaman önemlidir. Bir nişanlı veya partnerin telefonuna izinsiz olarak bakmak, kişisel sınırları ihlal etmek anlamına gelir ve bu tür bir davranış ilişkide güvensizlik ve sorunlara neden olabilir. Ancak, ilişkilerde güvensizlik veya şüphe hissetmek doğal olabilir. Önemli olan bu hissi açık ve dürüst bir iletişimle ele almak ve çözmektir. Eğer nişanlınızın davranışları size şüphe uyandırdıysa, bu durumu onunla paylaşabilirsiniz, ancak bu konuda dürüst ve duyarlı bir şekilde iletişim kurmalısınız. İçinde bulunduğunuz durumu anlamak ve birlikte çözmek için iletişim çok önemlidir. Unutmayın ki her ilişkide güvensizlik veya şüphe hissi yaşanabilir. Bu tür duygusal konuları açıkça konuşmak ve birbirinize güvenmek, sağlıklı bir ilişkinin temelidir. İlişkinizi güçlendirmek ve sorunları aşmak için birlikte çalışmak önemlidir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek arkadasim telefonumu aniden alinca irkiliyorum baska erkeklerle falan konusmuyorum bu kiz kiza sohbet özel alani okuyacak diye korkmadim degil. Sonucta yakin arkadaslarimla sohbet ederken goygoy yapariz sakayla takiliriz 😅 bu sebepten telefonuma bakmasini istemiyorum. Hayir bakma telefonumu vs diyemiyorum sadece tel biseye rica ettim benim kizlarla sohbetimi okuma diye 😂 o konuda anlastik bende onun erkek grubundaki konusmalari okumuyorun yakin arkadaslariyla bile olss sohbeti okumam. O onun özel alani ise benimde özel alanin 😍
00 Yorumla
+1 yılGörmeni istemediği birşeyler olduğu muhakkak.. senin de ' içinde bir hisler olmalı ki' bakmak istemen de çok tuhaf.. siz yol yakınken evliliğe vardirmadan bu işi ayrılın olur mu.. çünkü senin isteklerin beklentilerinle nişanlıninkiler örtüşmedigi gibi aranızda iletişim kusuru da var.
12 Yorumla- +1 yıl
İşte sorun varrr konusacam olmazsa bitecek
- +1 yıl
Açık açık rahatça iletisim kuramazsan zaten evlilik zindan olur. mantıklı düşünüyosun.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılKimse kusura bakmasın sevgilin olsa vermemekte haklı ama nişanlısın evliliğin yarısındasınız vermeli ama şuda bir gerçek yanlış şekilde istiyorsun istemeyeceksin istedin uyandırdın takip et sosyal medya hesaplarını hal hareketlerini anlarsın ben öyle telefona bakmadan anladım ve yol verdim.
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle bende yarın duruma göre bakacam
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılYani bende rahatsız olurum şahsen bu durumdan. Her ne kadar hayatındaki insanda olsa bu onun özel alanına girmiş oluyor bu. Yani şüphe duyuyorsan onunla konuş bu durumu telefon falan karıştırmak bence hoş şeyler değil ya. Güvenmiyorsan bence ayrıl ya da ilişkini tamamen bitir derim. Güvensizlik üzerine bir ilişki kurulmaz ve yürümez çünkü...
00 Yorumla
+1 yılHacı abi belki kız arkadaşı kardeşi ile görmemen gereken şeyler vardır telefonunda. Şüphe ediyorsan niye birliktesin. Oldu her tanıştığımıza garantisi olsun diye telefonu mu vercez. Hadi sana telefonu verdi diyelim. Yanına gelirken her şeyi siler senin ruhun duymaz. Güvenmek içten gelir
00 Yorumla
+1 yılYani sizin nişanlınızın telefonunu istemeniz kadar onun vermemesi ilginç. İnsan güvenmediği biriyle nasıl evlilik yolunda adım atar ki? Artık içinizde şüphe oluştuysa telefon dökümanlarına kadar bakın derim.
01 Yorumla- +1 yıl
Yarın öyle yapacam suratına soyleyecem hepsini ailesinin yaninda
Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Şimdi hemen de kötü düşünmemek gerek belki supriz yapacaktır size zamana bırakın zamanla her şey ortaya çıkar.
Yapacak olan her türlü yapar, yedek tel kullanır uygulamayı sizle buluşunca siler sonra geri yükler.01 Yorumla- +1 yıl
Yokk yaa hep böyle sevgiliykende vermez di
% 50 % 50 şüphe durumu var yani yarı yarıya... Sadece psikolojik ve alışkanlık gereği de yapıyor olabilir.. Gizlediği bir şey de olabilir.. Bilemedim.
06 Yorumla- +1 yıl
Yaa nişanlıyız insanın nişanlısı bunu yaparmi yaaa
- +1 yıl
@Serkozy61 😂😂😂😂😂😂😂
Sevgiliykende vermiyodu diyosun ailene bile anlatmışsın bu durumu. Aşırı yanlış davranıyosun bence, kadın sevgiliykende böyle olduğu halde seninle evlenmeyi kabul etmiş senden ayrılıp istediğiyle konuşup gorusebilirdi ama seninle evlenmeyi tercih etti çünkü seni seviyor ayrıca her olayı ailene anlatirsan böyle bu ilişkiyi bozan kadın değil sen olursun. Bı telefonunu vermedi diye düşündüğün şeylere var güvenmiyosan niye nisanlandın
01 Yorumla- +1 yıl
Ama haklıyım niye vermiyorrrrr ben verirken
+1 yılO vermediginde değil. sen istediğinde şüphe düşmüş içine.. bence birbirinize bunu yapmamalısınız..suphen varsa devam etmeyin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 769 cevap paylaştı. Tabii bana yapılsa aynısı ben de şüphe duyardım açıkçası çünkü nişanlım. Ama telefonuma başka birisinin (kim olursa) bakmasını da istemezdim açıkçası ne bileyim. İki taraf da haklı.
00 YorumlaGizleyecek bir şeyi olmasa saklamaz. Bahanedir o sevmiyorum, özelim, cart curt. Devam etmene gerek yok böyle biriyle
09 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle nişanlıyım diye şimdi ufak birseyde ailem beni suçlu gösteriyor bir şey yapamaz o diyorlar ama bana göre bir insan herşeyi yapabilir
- +1 yıl
Vermedi daha sonra veririm dedi ama silecek öyle verecek
- +1 yıl
Konuştum bakacaksın diyor bu defada
- +1 yıl
Ya konuştum ailem o yapmaz diyor nişanlıyım ama benim içimde şüphe var sevgiliykende gostermiyordu
- +1 yıl
Ne evlenmesi bana güven vermeyen biriyle evlenmem
Gizli Üye(36-45)+1 yılGizlemek istediği şeyler var belli ki. Bitme derecesine geldiyse ve hâlâ gostermiyorsa kesin bir şey vardır. Sonra göstermek istemesi de büyük ihtimalle delilleri silmek içindir. İnsan şüphe ile çok fazla ilişkiyi sürdüremez.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSonuçta veririm demiş bir şey olsaydı vermezdi bende eşimin telefonuna bakıyorum o benimkine bakınca zoruma gidiyor kadınlar böyledir bence bir şey yoktur
02 Yorumla- +1 yıl
İnşallah yarın hallederim
Cevap sahibi+1 yılİnşallah ama nişanlinla yüz yüze açık açık söyle sakladigin bir şey mi var konuşulmayan sorunlar hep büyür
+1 yılSenden birsey saklıyo bence aldatıliyor olabilirsin de
04 Yorumla- +1 yıl
İstee bende onu düşünüyorum
- +1 yıl
Telefonunun sifresini biliyorsan sifre var veya yok hic caktırma ele gecir bak neler var o telefonda
- +1 yıl
Şifresini vermiyoki onu bile vermedi
- +1 yıl
Ya bana telefonu verirsin vermezsen nişanı atar bu iliskiyi bitiririm de ne diyecek bakalım verecek mi vermeyecek mi
Yılan ne var acaba neden vermiyor
01 Yorumla- +1 yıl
Bir bilsem
+1 yılBelki özel birşeyler vardır. Neden hemen tribe giriyorsun.
00 Yorumla
+1 yılTelefonunu sakliyorsa gizli saklisi vardır. 2 kere 2 dört. Şaşmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBana göre şüphe varsa, ilişki bitmiştir ama bu benim bakış açım.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılTelefonunu hackle gitsin ne ugrasiyon ama onu nasil yapacan orasi var iste
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki sürpriz bir şey var sana hediye vb? En kötü şöyle anlarsın alışverişe gidelim de bir şeyler denerken telefon kalır o sırada alabilirsin bakabilirsin telefona
05 Yorumla- +1 yıl
Hehe seni iyi niyetli pıtırcık seni
Cevap sahibi+1 yılSağ ol Abi 🙏 napalım ayrılsın mı bu çocuklar yuva kurmak sevaptır derler iyi düşünelim yani
- +1 yıl
Sonradan cinayetle biteceğine şimdiden ayrılsın daha iyi
Cevap sahibi+1 yılO kadar mı ya 🙄 bense o kadar emek ve zaman ayırılmış tarafını düşünmüştüm. Haklı olabilirsin ben baya iyi niyetli bakıyorum duruma 🙄 öyle durumda öyle bir şey var ise öyle olmalı tabi. Ama çevre çok etkiliyor ya insanın aklını karıştırıyorlar
- +1 yıl
Aklı başka insanların sözüyle karışanla zaten evlenilmez onun derdi çekilmez, karşında tek beden ama bir sürü kişi olacak çekilmez.
Saklanan gizlenen bir şeyler de illaki yalan yanlış bir şeyler vardır ama şunu da unutma şüphe üzerine evlilik ve yuva kurulmaz belki o an sen istediğin için vermemiş olabilir
01 Yorumla- +1 yıl
Öyle ama yinede vermesi lazım hep gizli olmaz
Gizli Üye(36-45)+1 yılTehlikeli dostum bişey olmasa neden vermesin telini
018 Yorumla- +1 yıl
Evet konuştum sonra veririm dedi siler verir
Cevap sahibi+1 yılYani sonra verdikten sonra bir kıymeti yok, gözünü açık tutmaya devam et sen
- +1 yıl
Bende soğuk davranıyorum hiç birsekilde eywallahim yok
Cevap sahibi+1 yılÇalışıyor dimi nişanlın
- +1 yıl
Çalışıyor uzakta
- +1 yıl
İzne geldi
Cevap sahibi+1 yılUzak mesafe ilişkisi yaşıyorsunuz yani
Cevap sahibi+1 yılİşin zor dostum bu ilişkilerde aldatma ihtimali çok yüksek, bir şekilde onu takip ettiremez misin?
- +1 yıl
Evet nişanlım uzakta çalışıyor izne geldi
- +1 yıl
Kimseyi tanımıyorum ki o uzakta ben uzakta
Cevap sahibi+1 yılBir yöntem var ama baya uğraşman lazım, fake bir hesap açıp baya paylaşımlar filan yapıp normal bir hesap gibi göstermen lazım ve nişanlına dmden yürümen lazım
- +1 yıl
Oda maalesef yokk öyle seylerede düşmez telefonu vermedi yaa çin gibi gözü açık bir şey bilmiyorum yarın vermezse bitirecem
Cevap sahibi+1 yılya da casus yazılım yükleyeceksin telefonuna haberi olmadan sonuçta yine temizler yarında seninle görüşene kadar
- +1 yıl
Telefon şifresini bile vermiyorkii
Cevap sahibi+1 yılOhooo dostum boş ver ya böyle ilişki mi olur söylemesi zor ama bu bir naneler yiyor haberin ola
- +1 yıl
Çete iş birliğine girmiş🤓
Cevap sahibi+1 yıl@Matmazel58 eee geçilmeyecek gibi mi :D
- +1 yıl
Bende onu düşünüyorum
+1 yılYani telefon karıştırmak hiç hoş bir davranış değil evet ama ısrarla telefonu vermemesi de şüpheli bence. Madem istemiyor bakmak istediğin şeyleri söyle o göstersin ne bileyim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendimden biliyorum vermiyorsa konuştuğu başkaları vardır eski sevgilim de benden istedi telefonu vermedim ve bitti çokta önemli biri değildi benimmm için belki o da aynı şeyi düşmüyordur senin için evlensen de aldatır o net
01 Yorumla- +1 yıl
İşte bunu bende düşünüyorum
+1 yılİstemiyorsa bakma iliskide güven problemi en kötü şeydir güveniyorsan bakma ama bir hata yaparsa asla üzülme eminimki öyle biri değildir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılOnu kendi alanı senin istediğin şey saygısızca
01 Yorumla- +1 yıl
Tamamda evlenecem ben bunla nasıl evlenim güven kalmiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 810 cevap paylaştı.
+1 yılDiyelim ki süphelerin doğru cıktı
Napacaksın?03 Yorumla- +1 yıl
Doğru çıkarsa bitecekkk
- +1 yıl
Ozaman al karşına acık acık konuş. Orada bile kem küm ediyorsa bilki süphelerin doğru 🤞
- +1 yıl
Aynen öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılsakladığı bir şey var
01 Yorumla- +1 yıl
İstee bir yakalasammm
Aşk İlişkileri konusunda 519 cevap paylaştı. - Sakladığı bir şey vardır.
03 Yorumla- +1 yıl
Dedim gizli saklı iş çeviriyorsan biter diye yok diyor
- +1 yıl
Aynen öyle
+1 yılŞüphe barındıran hicbir duygu guvenilir değildir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Ben işkillenirim mesela
00 Yorumla
+1 yılGecmis olsun bro
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖnceden daha farklı davranıyorsa sorun..
00 Yorumla
+1 yılTeli kaçır gizliden
00 Yorumlakesin bir şey saklıyor kesinn
00 YorumlaŞüpheli bir durum insanın aklı karışır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen olsam bende bakarim ama baktirmam
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer şey olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz tuaf bir durum
01 Yorumla- +1 yıl
Çok hemde
Gizli bişey mi var
08 Yorumla- +1 yıl
Bilsem birr gösterecem dedi
- +1 yıl
Hiç sorma yaaa evlilik evresindeyiz eşya bakılacakti bide
- +1 yıl
Yokkkkk ben söylemem gerekeni söyledim evlilik bu kolay bir şey degil
- +1 yıl
Yokkk aslaaaa
+1 yılHaklısın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Haklisin
00 Yorumla
+1 yılBence ayrıl
00 Yorumla
+1 yıl%100 Haklısın.
01 Yorumla- +1 yıl
Yedekleri var senle olmassa diye.
Gizli Üye(30-35)+1 yılAldatılıyorsun :)
02 Yorumla- +1 yıl
Ne yazikki düşünüyorum bende
Cevap sahibi+1 yılFiziksel aldatmadiysa bile bir erkekle konuşuyor ve ileride aldatılacaksın. Evlenilcek bir kız değil yani o. Senin ilgini veya paranı kullanıyor :) Kalpten sevenlerin başına gelir bu maalesef
Haklısın
00 Yorumla
+1 yılhaklısın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer