Sevdiğim halde anlaşamadığım için yüzüğü attım. Bu süreç nasıl geçer?

Herkese merhabalar, çok zor bi sürece girmiş bulunuyorum, nişanlıma aşık olduğumu biliyordum, aşk yerini sevgiye bıraktı zamanla olgunlaştım, ancak uyuşmadığımız yönlerin farkına vardım, nişanlandığımızdan beri çok tartıştık ve hiç birbirimizi anlayamadık, olmadı bir türlü... o da beni seviyordu ama anlaşamıyorduk. Bardağı taşıran son damla ise, kaynanam da nişanlım da sigara içiyordu, ben de sigaraya karşı hassasım, sevmiyorum, yine de içmelerine bişey demedim tabi ki ama kaynanam benden kül tablası getirmemi istediğinde onu getiremem, başka bir şey istesen yaparım ama ne olur bunu istemeyin dedim, o da bu kız bana ne sigara ne bişey verir dedi, hayır, size zarar veren bir şeye aracı olmak istemem dedim... nişanlıma bu durumu anlattım, o da bunun saygısızlık olduğunu söyledi, sen yarın öbür gün bir şey istesek istemiyorum der çıkarsın başladın yani evlilik öncesi yönlendirmelere tarzında konuştu. I ı olmaz bunun değiştirilmesi gerek dedi, ben de bir de benim gözümden bak dedim, sonuçta o da benim annem ve ona zarar veren bir şeye bulaşmak istemiyorum, bu konuda çok hassasım dedim. Beni anlamadı... uykusu varmış, telefonu kapattık. Sabaha kadar uyuyamadım... zaten çok tartışıyorduk, bu konuşmadan sonra onu sevdiğim halde ondan soğudum içim yana yana onu aradım ve bitirmek istediğimi söyledim. Şu an öyle acıyor ki içim, yangın var sanki ama bambaşka bi yangın... içimden ona sarılıp hayır seni çok seviyorum diyorum ama birbirimizi anlayamadığımızı bildiğim için geri dönmek istemiyorum. Zaten o da bitirmek istediğimi söyleyince peki ben de yoruldum, şuanda yüzüğü çıkardım akşam annemlere söylerim dedi. O da yoruldu, severken ayrıldığım için yemek falan yiyesim gelmiyor, zaten diyetteydim ama iştahlıydım... moral desen sıfır... Bu süreci nasıl atlattınız?

Sevdiğim halde anlaşamadığım için yüzüğü attım. Bu süreç nasıl geçer?
Cevapla