Beni bırakıp başkasına giden nişanlımı kabul ettim sonra ne mi oldu?

Nişanlım beni bırakıp eski sevgilisine döndü zor zamanlar geçirdim kaldıramadım en kötüsü bunu haketmedim çok sevdim ben çok değer verdim ona hiç yanlış yapmadım hesaplara kadar ödedim hediyeler aldım ona telefonuna kadar destek oldum yardım ettim maddi manevi her türlü yanında arkasında oldum ailesiyle kavga etti ailesi konuşmadı ben aile oldum ona ben ve ailem ailesi olduk. Ailemin içine sinmemişti hiç ama sevdiğim için arkamda durdular istemiyoruz demediler sonunda bana bunu yaptı. 2 ay ben acı çekerken o Kızla gününü gün etti yedi içti gezdi sarıldı elini tuttu sonra ayrıldı kapıma geldi çok pişmanım bir hata ettim seni bırakarak dedi ayaklarıma kapandı yufka yürekli ve merhametli biri olduğum için dayanamadım kabul ettim seviyordum da. Herkes 2. bir şansı hak eder dedim ama değişmek için çaba bile sarf etmedi güvenimi kırarak gitti kazanmak için mücadele bile vermedi aksine sanki bütün bunlara ben sebeb olmuşum gibi davrandı uzak soğuk mesafeli her kavga da haksız olan o ama bana sürekli sen kafayı yemişsin kendine gel iyi değilsin seninle uğraşamam dedi 😢 insan ne yaparsa kendine yapıyor gerçekten onu affetmem bile hataydı tekrar az önce bir tartışma yaşadık yazmıyor görüldü atıyor aramıyor bile neden bunları yapıyorsun dediğimde çalışıyorum işim var müsait değilim dedi bende bunlar artık bana ağır geliyor tek başıma mücadele veriyorum dedim ağır geliyorsa ayrıl o zaman kızım dedi 2. defa bile bana bunları söyledi

Beni bırakıp başkasına giden nişanlımı kabul ettim sonra ne mi oldu?
Cevapla