Sizce bir erkek gururunu bırakıp yüzsüzlük yapacak duruma gelmiişse sevmiş midir
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hiçbir erkek ne olursa olsun gururunu bırakmaz Eğer onu bırakırsan yalan olmuştur yalama olmuştur bozuktur yani tamir gerektirir.
yanlış yazdım benim dediğim kişi bana umut verip beni sevgilim var yalanı ile reddetti daha sonra herkesin içinde bana nispet yaptı başka kızla şimdide peşimde dolanip duruyor bir lafimla oturup kalkıyor şimdi sizce bu kişi anlamıyor mu onu kabul etsem bile intikam alıp tekmeyi basicam konuşmaya cabalamasi bile yuzszuluk değil mi şimdi bunun yaptığı gurursuzluk değil mi?
Sevmediği belli senin suyuna gidiyor işte yedekte tutmak için
Kabul etmeyecegimi akıl etmiyor galiba.
Onun için eğlenmek yetiyor baksana kendisi eğlenceli bir arkadaştı rahmetli
Baya üzgün durgun ve mutsuzdu yedekte bile bırakamaz tek bir konuştuğu bile yok ki ne yapmaya çalıştı hiç anlamadım. Mesela ben bir seey istiyorum gidip kendisi getiriyor felan
Onu sen bilemezsin hesaplarda bile şu an net 10a yakın sevgilim var benim hatta askerde her şehirden iki kişi ayarlamıştım birbirlerine denk gelmesinler diye ne uğraştım erkekler ah o erkekler bana sor sen erkekleri senide yanında tutmaya çalışıyor işte
Valla bilmiyorum ama bunun tek bir araayani bile yok yani öyle olsa yalandan telefon konuşmaları yapmaz bence yalandan bir halde... Bir de nispet yaptığı kız birden beni görünce hemen bunun koluna girdi ya bu baya bana karşı utandı böyle kızın kolundan çıkmak istedi bana hesap verir gibi kafasını sallıyor yüzü felan düştü
Çocuk çok zor durumda desene hareketlere aldanma derim kafada neler dolanıyor kim bilir
Neden çok zor durumda dediniz 😹
Kararsız işte seçemiyor o yüzden herkese karşı aynıdır oda bitirir adamı
Peki neden, bana karşı o kız koluna girdi ya bu arada arkadaşı nispet için getirmişti kızı. Yani böyle o kızla sevgili sandım diye niye aşırı reaksiyon gösterdi böyle hemen kafasını salladı utandı kızın kolundan çıktı bana hesap verir gibi haller sonra da geldi yüzüme bakamiyor utanıyor baya kötü haldeydi sizce bu bana karşı ne hissediyor.
Ilgini çekmek istiyor işte diyorum ya tamamıyla kaybetmektense yedekte tutmaya çalışıyor bir kız da bir kızdır sonuçta😆😁 tipik erkek Kafa yapısı
Bu kadar rezil ettiğine göre kendini tecrübesiz.
Olabilir Sonuç olarak elini tutmak istiyorsa elinde tutmak istiyordur
Çok üzgün durgun halde ama böyle bir lafimla oturup kalkıyor
Bana çok inandırıcı gelmedi erkekler herzaman kendini haklı görür hep ben haklıyım der yani tutmadım ben
Değişik biri ben zaten cozemedim
Çöz ozm tam çözmeden güvenme
Bilmiyorum ki sevgilim var diyip ego kasması sonra işte kızı getirmesi herkesin içinde felan bunlar yutulacak şeyler mi
Seviyorsan takip et sevmiyorsan boş ver önemli değil naptığı
Bir erkeğe gurur yüzsüzlük değil kadınını baş tacı yapmak yakışır. Herkesin ağzında seviyorum var ama sevmeyi bilmek lazım.
Dostum sevmeyi bilmek lazım derken tam olarak ne demek istiyorsun? Biraz daha açsan
@traveller_ sevmek bir insanı manevi olarak yüceltmektir yani değer vermek kıymet bilmek üzmemek ömürlük düşünmek sevgi saygı hoşgörü bunları ona sürekli göstermek kötü gününde yanında olmak vazgeçmemek el üstünde tutmak baş tacı yapmak kısacası eşini ömür bir ömür boyu emanet bilip sahip çıkmaktır. Sevgi budur.
Kanka haklısın sonuna kadar ama gel gör ki bu seni de seven biri için geçerli. Ya karşıdaki sana karşı bir şey hissetmiyorsa o zaman da aynı ilgiyi göstermeli mi
@traveller_ valla hiç kimseye iyi niyet yaramıyor ben artık bunu anladım.
@traveller_ işte ben onu yaşadım. İnsanoğlu bir zamanlar ölüyorum dediği aç olduğu ilgiye sevgiye maneviyata öyle bir doyuyor ki doyduğu zaman ne kıymet biliyor ne sevgi hissediyor hemde geçmişte bir yaşantısı olmasına rağmen de insanın kıymet bilmesi bir yere kadar. Allah insanı öyle bir yaratmış ki sürünmeyi de hak eder mutlu olmayı da. Ama işte insanoğlu ben şaşırmıyorum artık insanın yapısında olan bişey bu.
Gerçekten öyle insanlar nankör az bir ilgi görseler bile hemen karşı tarafı harcıyorlar ne kadar sevsem de az ilgili olmak lazım egodan nevirleri dönüyor
İşte bunun dozunu ayarlayan insanlar gayet ilişkilerini uzatabiliyorlar
Öyle. mesaj attım bakar misin
Çok sevmiştim yaptım bu dediğini, gurur yüzünden onu kaybetmek istememiştim ama kaybettim sanırım, zamanın yarama ilaç olmasını umuyorum
Ama benim de
Pardon yanlış yazdım benim dediğim kişi bana umut verip beni sevgilim var yalanı ile reddetti daha sonra herkesin içinde bana nispet yaptı başka kızla şimdide peşimde dolanip duruyor bir lafimla oturup kalkıyor şimdi sizce bu kişi anlamıyor mu onu kabul etsem bile intikam alıp tekmeyi basicam
ne senin de
senin durumun çok başka
ben sevdiğim insanın yüzüne baka baka karşısında başka kızla nispet yapamam
seven insan kıyamaz
Ben yoktum yapmis, daha sonra ben gelince kız yapınca çok rahatsız oldu kızın yapişmasindan bana karşı utandı felan.
Öyleyse ayrı, nispet dediniz de utandıysa nispet yapmamış demektir
Şans vermeye değer gibi
Nasıl derler şöyle oldu herkesin içinde samimi hale girmiş amaç kıskandırmak galiba, neyse kız beni görünce bunun koluna girdi oda bana karşı baya utandı ben bunlar sevgilimi tarzında bakinca bu da baya kafasını salladı bana hesap verir gibi nerdeyse kızın kolundan felan cikacakti, bana karşı mahcup felan oldu bu olaydan sonra da yüzüme bakamiyor ama hep peşimde dolanıyor bir şey istesem kendisi koşa koşa getiriyor siz ne anlıyorsunuz bu olaydan seviyor mu?
İlgisi, sevgisi var bence, sevmezse öyle ilgi göstermez
Nereden anladınız peki benim
Yanlış yazdım nereden anladınız peki benim için önemli de ona göre şans vericem
Diyorsunuz ya ne istesem hemen yapıyor, bana karşı utanıyor diye, bundan dolayı diyorum
Hisleri olmazsa onları yapmaz
Yani ben bir şey istedim arkadaşımdan duydu gitti kendisi getirdi hemde koşa koşa. Yüzüme bakamiyor böyle utanıyor kafasını egiyor benden bir ümit ışığı arıyor gibi ve de işte bi bakisimla gitmekten vazgeçti 🤷🏻♀️ tam eşyalarını topluyordu sonra vazgeçti
Anladığım kadarıyla hamle yapmaya cesaret edemiyor o kızla gördüğün için
Öyle ve benim üzgün halimi kolluyor nedense o zaman yüz buluyor.
Yakın olmak istiyor herhalde o anda
İlk reddettigi zaman baya üzülmüştüm ya şimdi onun için üzüldüğümü sanıyor bence ve ordan cesaret alıyor hâlâ bana üzülüyorsun hani gerek yok bende seni istiyorum mooduna giriyor sanki böyle o zaman mutlu oluyor baya yaklaşabiliyo
Zaman gerçekten ilaç mı dedin ya o sevdiğin kıza mi yazdın
sana şunu söyleyeyim
çocuğu seviyorsan şu basit tripleri bırakıp bir an evvel birbirinizle hayatınızı geçirmeye bakın
hayat çok kısa
evet
kullanıcı adım oradan geliyor
zaman bana ilaç olur mu bilmiyorum
çok seviyorduk ama saçma sapan bir durum oldu
ikimiz de zor zamanlardan geçtik
son zamanlarda aramızdaki olay hep tartışmaya döndü
tek bir mesajla veda etti
şimdi eski yazışmaları okuyup duruyorum
çok özlüyorum ama yapacak bir şey yok
ben normalde çok gururlu bir insanım
ama onu kazanmak için gururumu ayaklarımın altına alırım umurumda değil
Ama onun bana dediği hayatımda biri var lafı basit tripler mi? Ve sonra birini getirip herkesin içinde samimi olması bunlar basit şeyler mi
Ne yaşadığını tam olarak bilmediğim için, bence basit değil
O seviyor diye değil, sen hoşlanıyor seviyorsan şans ver bence
Hayatımda biri var diyince ha
Hayatımda biri var diyince, hayatında bana yer yok kelimesini anlıyorum hoşlantim sevdim ama istemiyorum gururdan yani bunları affetemem.
Ondan bekle hamleyi
Sen mi hamle yapmıştın daha önce?
Gerçekten ne kadar sevsende bazı şeyler olmuyor. O kadar basit değil bazen aşık dahi olsan o kişinin seni mendil gibi firlatisini unutmuyorsun sonra karşımda cirpinmasi önemsiz daha en baştan böyle şeyler yapıyorsa yok yani oluru yok
Bence aşk gururdan üstün eğer gerçekten seviyorsa insan
Sanırım o kadar da çekmiyor seni
Hayır yaptıklarını affetmek istemiyorum yani mesela o gün bana sevgilim var dediği zaman nasiil yıkıldım biliyor musun o ise ego peşindeydi. Eve nasıl gittim nasıl uyudum biliyor musun? Rüyamda bile acı çektim neden neden diye düşünüp durdum beynim catlarcasina sen affedebilir misin
Öyle bir yıkımdan sonra zor
Ben şu an kabullenmekte zorlanıyorum
İllaki daha iyisi çıkar karşıma ama üst düzey bir uyum vardı aramızda
Onu kaybetmek istemiyorum
Daha da kötüsü ne biliyor musun
Uzak mesafe idi bizimki
Ulaşabildiğim herhangi bir yer yok
Tek çarem yaşadığı yere gidip onu bulmam
Bunu bile göze alıyorum
Öyle bir yıkımdan sonra hâlâ benimle olmak istemesi zoruma gidiyor illa sevgilim var diye reddetmek zorunda değildi çünkü yokmuş şu an dusunmuyorum da diyebilirdi ya da neden sorduğumu sorabilirdi direkt öyle söylemek ego ve kendini havaya sokmak ama bak şimdi o egosuyla ortada kaldı. Ya sizin için bir şey diyemem sizin benim gibi değil ki benim durum zor. Bir şey diyecem şimdi mesaj aticam sizce
Yokken var demişse ayıp etmiş baya ya
Mesaj gelmedi bana
ya maymundur ya da harbi aşıktır
Ama korkarak geliyor ama konuşamıyor
o zaman seviyodur bence
Olabilir 😎
Ya mesela kıza hata etmiş kız asla affetmez bunu bile bile kızın peşinde