Benim beyaz atlı şövalyemin atı bozuldu galiba ya daha gelemedi.


Tamamen kendi isteğimle Sevgilim yok.
Samimiyetine, Dürüstlüğüne inancım kalmadı kadınların.
Hayatımda 1 (bir) defa bile para ile birlikte olmadım hiç bir kadınla. Çünkü bunu yapan arkadaşlarımın neler yaşadığını gördüm.
Buna rağmen güvenmiyorum.
Olmayacak mı? Bilmiyorum inanın. Dürüst bir kadın var mı?
34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında bir garı bulduk da biz mi sevgili yapmadık 🤪
Beğenip kaçma. Uyuyorsan tanımıma bul beni 🤪
İzzet Özilhan mısın?
😀😃😃
Onun canı cehenneme
Hakkı Bulut kıvamında yağız bir Anadolu yiğidiyim ben. Daha ne istiyorsun sümüklü 🤪
Sen zaten dünyada gün görmedin ki
Son darbeyi vurdum bu son mesajla
Puhaha
Gisganc guduruk garı 🤪
Siri gibi oldum;
Bu sorunuza yanıt veremiyorum…
Zeki, çevik ve ahlaklısını bulamadım henüz.
Cevap
41Cevap
çünkü hayatımda beni seven bir kız çıkmadı bu yüzden de yok derim ya da dışım iyi değil derim ya da sadece şansım yok derim. belki de ileride çıkacak derim bir çok nedeni var
Kiloluyum bu yüzden hep erkekler tarafından zorbalığa uğruyorum bana kızmışım gibi davranmıyorlar bi yaratık ucubeymişim gibi davranıyorlar
Kiloluysan zayıflarsın ne olacak takma
Hevesimi öldürdüm diyelim gençken.
Hayatımda yeterince ilişki yaşadım ve tecrübelendim bu bana yeter ☺
Yok henüz o kriterde bir şövalye yaratılmadı 🤣
Tepki yok tabi 😄😄
Kriterler neymiş?
Sen söyle
Ne kadar zor olduğunun herkes farkında da 🙂
Herkes değil sen farkındasın sjsjs soruda cevaplamışım pek merak edilecek değil
Hadi hadi 😄
Nasıl birisin cidden?
Müsade var mı seni tanısam?
Sevgili aramıyorum sevgili arayacak fırsatım yok ihtiyacım da yok aslında
Karaktersizler denk geldi şimdiye kadar. Benimde hevesim kaçtı 🫤
Çünkü kendimi sevilecek bir insan olarak görmüyorum Müge abla.
O navigasyon icat edilince bulacağım.. sağa dön sola dön.. dön dolaş 😊
Sevsem sevilmiyorum sevilsem sevmiyorum bir türlü altın ikili denk gelemedi
İstemediğimden olabilir mi? Gerçi bu soru oldu ama manipüle etmek gerek bazılarını..
taht her zaman tek kişiliktir
gey sanıyor kadınlar beni
Tipsizim başka açıklaması yok yani
Kafam çok rahat böyle iyiyim
kısmet diyorum ben :)
Canım istemiyor
Kiz cevrem yok
Nasip değilmişş diyelim.
Ata tamir tedavi için yardımcı olabiliriz😅
Çünkü bir tane halen yetmiyor
Esseggin zikinden dolayı
Dertsiz başımi derde koyamam derim😂
Doğru kişi çıkmadı
Çünkü artık enayi değilim
Beni hak eden yok 😎🕶️😝
kendime layık biriyle henüz karsılasmadım :D
"bos bisey"
Seni hiç alakadar etmez
No manita no dırdır geziyom fıldır fıldır
Şans kader kısmet diyelim
İşler güçlerden Zaman yok
Free Style böyle daha iyi
Atını sucuk yapmışlardır
Yalnızlığa hayranım ✨☺️
Doğru birisini bulamadığım için sevgilim yok.
hep reddediyorlar
İnsan sever bir değilim diyorum.
Kızlar tipimi beğenmiyor
Sıkılıyorum biriyle uzun süre
Nasip birgün olur
Ugrasasım yok
Var niye olmasın
Öyle istediğim için
Kadınlar dürüst değil
Evli olduğum için
sevgililerim var de asdf
Atımla geldim açmıyor kapıyı 😄
hiçkimse bebi haketmiyo sjshhsbdbsjs
Şans olsa o da olurdu ama nerdeeee
Keyfimden
Tip yok para yok
Guvenmediğim den
Daha suc ortagi bulamadim..!
Öncekini unutamadım
Kafamı dinliyorum
Kurt yedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?