Soruma Hoş Geldiniz,
Bence mümkündür. Her aşk bitmek zorunda değildir. Uzmanların aşka biçtiği ömür zerre kadar umrumda değil..

Siz ne düşünüyorsunuz?
Soruma Hoş Geldiniz,
Bence mümkündür. Her aşk bitmek zorunda değildir. Uzmanların aşka biçtiği ömür zerre kadar umrumda değil..

Siz ne düşünüyorsunuz?
Toplumumuzda yaşanan aldatma olayları ihanetler sosyal medyada yasak aşklardan sonra insanların birbirlerine güveni kalmadı. Eski nesile baktığımızda boşanma sayılarının bugünlere göre az olduğunu söyleyebiliriz. Bugünlerin tek sıkıntısı insanlar çevresindekilerin veya sosyal medya hesapları tiktok instagram vs diğer insanların çekmiş oldukları shortslarda şaşalı hayatlarına özendiğinden talep fazla olunca ve maddi imkansızlıkların da etkisiyle ilişkiler saçma sapan bir hale gelir sudan sebeplerden kavga çıkar ve biter. burada en büyük zararı damat tarafı yapar çünkü şımarık bir kadının isteklerine boyun eğer ve yapamadığı zaman kadın bundan rahatsız olur işte bu menfaat ilişkisidir. Yani kısacası şimdiki jenerasyon menfaat ilişkisi ve macera ilişkisinden ibaret öyle eski aşklar sevgiler kalmadı. Mektuplaşma zamanında güzeldi her şey. Macera ilişkisi de bir insanın cinsel veya maneviyat dürtülerini yaşamak istediği ihtiyacını gidermek için kurmak istediği ilişki türüdür. Erkeklerin bazıları cinsel ihtiyaçlarını karşılamak için, kadınların bazıları maneviyat yani sevilme ilgi görme aşko kuşko sohbetler peşine düşkünlük ihtiyaçlarını karşılamak için macera ilişkisine başvururlar.
Mükemmel olmuş, emeğinize yüreğinize gönlünüze sağlık. Genel olarak katılıyorum haklısınız fakat herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Genele göre yaşamıyorum hareket etmiyorum.
İyiler de var yazdıklarınızın aksi olanlar da var. Mesele denk gelmek birbirimizi bulmak. Yazdıklarınızdan da mümkün olduğu anlamını çıkarıyorum. Eskiden mümkündü 😅Eskiden oluyordu😅
Benim hala mektuplarım var attıklarımdan kalan 59 tane 😅PC de kayıtlı taratmıştım 😅
Ben hâlâ aynı benim 😅Nice mektup yazmıştım sevdiğime 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Bence mümkündür ama bu çok çok düşük bir ihtimal yani aslında bunun olması değil bunu yaşayabilen insanın olma ihtimali çok düşük çünkü günümüzde para veya dış görünüş odaklı olan o kadar çok kişi var ki yani bir insan dışa bakıp seviyorsa ilk önceliği dış güzellik ya da boysa nasıl sonsuza kadar sürsün? gerçek aşk bile olmaz ki o. yine de Aşkın kalıcı olmasının mümkün olmasının bir nedeni, aşkın bir duygudan çok bir seçim olmasıdır. Aşk, her gün birbirimizi seçerek sürdürdüğümüz bir şeydir. Birbirimize karşı dürüst, şefkatli ve anlayışlı olarak, aşkımızı canlı tutabiliriz. Aşk, zaman zaman zorluklar ve mücadelelerle karşılaşabilir. Ancak, aşkı doğru şekilde beslersek, bu zorlukların üstesinden gelebiliriz.
Bence de her türlü 😅
Haklısın katılıyorum düşük çok düşük bir ihtimal ama sonuç olarak mümkündür önemli olan da budur😅
Tip ve fizik önceliği olan tipe fiziğe bakarak etkilenen aşık olanın ki sürmez kaza bela olur elden ayaktan düşer çirkinleşir ve biter 😅
Bence de gerçek aşk değildir o 😅
Çok güzel düşünüyorsun Barış, katılıyorum kesinlikle 😅Emeğine sağlık 😅Yapabiliriz tabi ki 😅
Gönlünce olsun 😅
Katılıyorum aynen öyle 😂😂 emeğine sağlık görüş için.
Katıl bana 😅 EyvAllah iyi akşamlar dilerim 😅
Sonsuzluk ve sonsuz aşk. Herkesin hayali değil mi? Bence neden olmasın. Doğru insanı bulduktan sonra sonsuza kadar birini sevebilirim diye düşünüyorum. Beni sıkmayacak, kendimi onunla rahat ve olduğum gibi hissedeceğim biriyle bir ömür geçirebilirim. Ama eksik olan bir şey var sanki 😆😆
Evet mutlu bir son değil de mutlu bir sonsuzluk diyorum 😅 Herkesi karıştırma herkesin hayalî olsa kimse kimseyi üzmezdi dimi 😅
Ama üzüyorlar kırıyorlar 😅 Kendimize bakalım benim hayalim, ben beni bilirim 😅Olur olur bal gibi olur 😅
Zaten önemli olan iki kişi biri erkek biri dişi 😅 seven ve sevilen aşkı yaşayan ve yaşatan her şey onlarda başlıyor ve bitiriyor😅
Bende öyle düşünüyorum 😅 Kesinlikle yaparım yani çok pis sonsuzluk yaparım 🤣
Tamamlanır 😅Acele yok yavaş yavaş 😅
Bende de var eksikten 😅
Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız 🤣
Umarım tamamlayan bir an önce tamamlar 😂
Amin amin inşaAllah da boş boş beklemek istemek ile olmaz armut piş ağzıma düş yok 😅
Cevap
20Cevap
Evet mümkündür. Ask şekil değiştirir. Fakat hisler baki kalır. Ask ara ara depreşir durur.
Bence mümkündür her türlü hemde 😅Şşşşş 😅Depreşmeyi severim 😅Tepişmeyi de 🤣
Gönlünce olsun 😅
Amin 😂😂 aşk aşk aşk ❤️🧿😎
Of of of 😅ah ulan ah 😅İçim gidiyor içim o biçim 😅 🥰
Tatildeyim aşkım depreşti dur kocamı arayım bende🧿😂😂😂
Hehehe Allah'ım da daim olsun 😅Allah muhabbettinizi arttırsın 😅Kem göze şiş elem tera fiş 😅
Görüşmek üzere hoşçakal 😅
Amin, amin teşekkürler.
Görüşmek üzere 😅
Olur olur ricalar her türlü 😅😅
İnsanın olduğu her yerde her şey mümkün.
Bence imkansız diye bir şey yok.
İstek var , çabalamak var, ne istediğini bilmek var.
Bu üçü aslında herşeyin başlangic noktası.
Tabi şöyle bir şey var gözden kacirmamamız gereken.
Siz cabalarsiniz , emek ve zaman harcarsınız ama sonunda hep sıfır , eeee o zaman yapacak bir şey yok.
O zamanda şunu diyebilirsiniz.
Ben üzerime düşeni yaptı ama.
Sonuç olarak kimi insan mutlu olmak , güzel yaşamak ister kimi insanda (çoğu insanda görünen) sürekli bir kavga , isyan, şiddet , mutsuzluk arar...
Yapacak bir şey yok.
Herkese hitap etmek zorunda değiliz.
O zaman kendimiz olamayız zaten.
Günaydın abi 😃
Bende insanın olduğu yerde her şey mümkündür. Kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir. İmkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır 😅
Abi ben onu hep yapıyorum, elimden geleni her daim en azından suçlu çıkmak istemiyorum üstüme düşeni yapayım ama ne yaparsak yapalım yüzde elli bize yüzde elli de karşımızdaki kişiye bağlı 😅
Her şey karşılıklı yani 😅 Karşımızdaki kişi de elinden geleni üstüne düşeni yapar ise her şey çok güzel olur ama yapmaz ise o iş yaş 😅
Çok güzel düşünüyorsun abi katılıyorum emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😊
Gönlünce olsun 😅
Aşkın ömrünün kısa sevginin ise uzun olduğunu düşünüyorum. İhanet aldatmalar çoğaldıkca gerçeten sevmeyi bilmeyenlerin elinde aşk kelimesi cok basit kalıyor 🤔 iki taraf da karşılıklı besleyince sevgiyle sadakatle ve saygıyla rahat ve nefes aldığımı hissettiğim huzurum dedigim biri olursa neden olmasın ki uzun ömürlü.
Aşkın ve sevginin ömrü sınırsızdır. Aşkı ve sevgiyi yaşayan kişilere bağlı olarak değişir farklılık gösterir. Kişilerin aşkı ve sevgisi anlık saatlik haftalık aylık belki yıllık olabiliyor. İnsanların aşkı ve sevgisi geçici 😅
Aşkın ve sevginin ne suçu var ki😅
Aşkıma ve sevgime laf söz ettirmem aşk masum 😂
Haklısın günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor maalesef görüyorum bizzat şahit oluyorum ama olsun o onların aşkı benim bizim değil 😅
Evet katılıyorum kesinlikle uzun ömürlü de olur sonsuz da son nefese kadar da 😅
Ama elhamdülillah müslümanım ahirete inanıyorum huri muri istemem nasip olursa evlilik bu dünyada ki eşimi ahirette de isterim sonsuzluğum olsun 😅
Sen eşinle dünyada mutluysan o senden razı sen ondan razı isen ahirette de birlikte olursunuz allahın izniyle. Bunu bir yerde okumuştum ama emin değilim doğruluğundan 🤔
Bende öyle biliyorum 😅Hem cennette her istediğimiz olacak sihir gibi bende aşkımı isterim 😅hatta bir sürü aşkım bir sürü ben olalalim sonra bir sürü şey yapalım 😂Ne güzel ya
Sadece o kadar mı isteyeceksin 😂 Bak okurken ne kadar az hayal ediyoruz diye düşünmeden edemedim. orada aklımıza bile gelemeyecek nice nimetler var. Hayal gücümüz de sınırlı ama orası sınırsız.
Şey aşkım yorulmasın biz gezelim kopyalarımız evi temizlesin yemek yapsın aynı anda bir çok yerde olalım gezelim tozalım akşam hepsi yüklensin bize konuşalım istişare edelim 😂aklıma bunlar geldi şimdilik sınırsızdır tabi ki
😂 😂 😂 Nasip olsun sana
Amin inşaAllah cümlemize🫡😅Her türlü hadi iyi akşamlar dilerim 🫡 Hoşçakal
Neden mümkün olmasın ki. Tabiki mümkündür. En başta oluşan o güzel duyguları yitirmeden, karşılıklı sevgi saygı içinde ilişki devam ederse zaten o sevgi katlanarak büyür. İki günlük aşklar çok var önemli olan iki kişinin de ayrı hayatları ayrı kişilikleri olduğunu kabul etmek ve onlara ayrı zamanlar geçirmeyi sağlamaktır. Bende sağlam temel böyle atılır.
Çok güzel yazmışsınız emeğinize yüreğinize gönlünüze sağlık. Evet katılıyorum bence de mümkündür her türlü 😅
Görüşünüz için teşekkür ederim 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için😇 umarım herkes bu duyguyu yaşar😇 Mutlu hayatınız olsun 😇
Rica eder ve teşekkür ederim. Amin amin inşaAllah ve cümlemizin iyi akşamlar dilerim 🫡
Hayır en şiddetli duygulardan biridir aşk ve süresi de hormonların sizi terk etmesi ile son bulur beynin küçük oyunları hepsi yaşa ve geç sonsuza kadar birini sevebilirsin ama asla birine aşık kalamazsın...
Çok güzel yazmışsın abi emeğine yüreğine gönlüne sağlık ama katılmıyorum hemde hiç 😅
Bu benim aşkım kalırım yaparım
Gönlünce olsun 😅
Değildir. Kimse demesin eskiler ölene dek aşıktılar diye. İlla el mahkum biri diğerinin kahrını çekmişliği vardır. Aile olmak başka aşık olmak başka. Aşkla başlasa da aileyi bir arada tutabilen karşılıklı menfaat, yoksa da vefadır. Aşk değil.
Çok güzel yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık abla ama katılmıyorum. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Sana göre öyle olabilir de sen sensin bende ben. Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. 😅
Aile olmak aşkımla aile olmak aynı şey 😅
Katılıyorum menfaat filan hiç alakası yok vefa ne alaka hayır kurumu muyuz yahu 😅
Gönlünce olsun ablacım 😅
Dimi ya 😅 Uzmanları da hiç sevmiyorum aşk ile ilgili konuşanları 😅uzman doktorları severim 😅Her zaman iyisine gitmek lazım 😂
Tabi ki güzel düşünelim iyi düşünelim iyi olsun pozitif olmalı 😅Her türlü 😅
Geri dönüş için teşekkür eder iyi akşamlar dilerim 🫡 Hoşçakal ablam🫡
Aşk kavramına genel olarak biçilen bi ömür varken ve soyut dünyada "sonsuzluk" gibi bi kavram ne kadar mümkün bilinmezken, bu ikisinin yanyana gelişi sonsuz aşk gibi bir şeyin hiç varolamayacağını düşündürtüyor bana
Hımm çok güzel yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅Orası da var şimdi ama ben onu kastetmek istemiyorum. Mesela son nefese kadar kıyamayete kadar hem ahirette de sevmek var sevilmek var 😅
Ben var olduğunu, olacağını düşünüyorum. Hani eşim olursa ahirette de eşim olmasını isterim 😅
Ölümü boş verelim şimdi ölene kadar sürer mi aşk olsun 😅
😂 sen umarımm kendi düşüncelerin ve gönlünce birini bulursun
😅Amin inşaAllah 😅Sende sende gönlünce olsun iyi akşamlar dilerim 😅🫡
Bence mümkündür. İki insan birbirini gerçekten seviyorsa birbirlerini büyük derecede incitmiyorlarsa sevgilerine gerçekten çok güveniyorlarsa birbirlerinin dillerini anlamışlarsa bence sonsuza kadar aşk mümkün olabilir.
Evet bence de mümkündür. Of of of muhteşem yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık katılıyorum her türlü 😅Seven sevdiğini incitmez incitmemeli zaten hiçbir şekilde 😅
Mümkün de kolay mı 😅
İncitmez incitmemeli diye bir şey yok. İncitedebilir incinedebilir kırmak kırılmak evliliğin tuzu biberi. Önemli olan kırdıktan veya kırıldıktan ilişkiyi normal ve tatlı bir şekilde toparlayabilmek. Bunlar olmazsa evlilik çok sıradan normal durgun bir hal alır çiftler birbirinden sıkılmaya başlar. Kavgalar da olacak mutluluklar da önemli olan bunları en güzel şekilde aşabilmek. Hem böylece her engeli aştıkça evlilik ve ilişki daha da sağlamlaşır çiftler birbirlerini bu şekilde her yönüyle tanır. Sonsuz aşk için önemli olan tek şey birbirlerinin dillerini çözmüş olmaları. Bu da ancak her duyguyu tecrübe etmekle olur kavga mutluluk sevinç heyecan üzüntü.
Bence incitmemeli ona göre dikkat etmeli evet olur insanlık hali her insan hata eder de bile bile de yapmasın yani! 😅
Tuz biber kırılmaya gerek yok bence😂
Kırılmak çok kötü izi kalıyor her türlü acıtıyor ve kırıldıkça eski yaralar da açılıyor açılıyor 😅
Toparlamak benim işim tamirciyim ben zaten her nevi 😅
Kavgalar olsun ama tatlı tatlı kalp kırmadan 😅
Katılıyorum aşabilmek önemli her türlü 😅
Çok güzel düşünüyorsun bence de sağlamlaştırır 😅
Evet evet katılıyorum mükemmel olmuş ya niye bu kadar uzun detaylı yazdın ki 😅Yormasaydın parmaklarını Allah aşkına bak 😅
Gönlünce olsun 😅 İyi akşamlar dilerim
Hayır canım bilerek tabiki kırmaz seven insan. Ben mesela kırsam bile farketmem o derece sonra konuşuruz çözeriz hadi oturalım da kavga edelim demem yani 😅 valla güzel bir soruydu aklıma çok şey geldi ne varsa yazdım 😅 senin de gönlünce olsun iyi akşamlarr 😇
Evet evet bilerek olmasın yani kasıtlı olmasın 😅Severken böyle bebek sever gibi çocuk sever gibi üstüne titremeli 😅İlgilenmeli sevmeli öpmeli filan 😅karnını doyurmalı giydirmeli 😅A dan Z ye ne varsa yapmalı 😅Hiç yorulmadan 😅
Allah Allah insan nasıl fark etmez kırdığını 😅
Teşekkür ederim senin güzelliğin 😊Yaz yaz 😅Amin inşaAllah 😅MaşaAllah neler varmış sende 😂
Valla gerçekten bazen farkedemiyorum kırdığımı o kadar seviyorum ki kırma fikrini göz ardı ettiğim için farketmiyorum 🥲 valla doluyuz biz ya hayat doldurmuş bizi 😅😅 asıl ben teşekkür ederim 😅😂
Hımm bak bu güzel oldu he 😅 hoş muş 😅 O kadar seversen de kuracağını sanmıyorum yani 😅 Kırılsa da hafif olur küçük olur tolere edilir her türlü 😅 Bende doluyum çok pis 😂 Ricalarımı iletiyorum hoşçakal 😂
Tolere edilir ya sevdiğim alsın yeter ki gönlümü bir sarılma yeter bana çok kolay gönlüm alınır pahalı hediyelerde gözüm yok bir sarılma bir papatya yerden koparılmış da olur hiç farketmez sevdiğimin elinden gelsin yeter 🥲🥲 hoşçakall
Gönül almak ve vermek çok güzel 🤣 Gönlümün alınması da ayrı bir mutlu eder beni almak da ayrı bir mutlu her türlü mutlu olabiliriz edebiliriz 😅Bana da yeter diyecektim de yetmez 😅Çok az o sarılırken öpmek lazım 😅Dans etmek lazım 😅Oyun da oynayalım filan 😅
Benimki de kolay işte 😅En güzel hediye saf ve masum bir sevgi sadık bir kalp 😅 Hem hediyenin kıymeti alan da ve verende gizlidir öpücük de hediye olabilir 😅
Papatyaları bende severim taç yaparım filan 😅kulak arkası 😅 seviyor sevmiyor😅
Bana da gelsin 😅 Gidiyorum o zaman 😅
Aynenn öyle 😅😅 papatya masumluktur görüşürüzz 😅
Görüşürüz 😅See you later sjsjs
See youu 🙃🙃
Yes yes 😅her türlü camon 🤣
😅😂😂
Sjsisjs
Var mı o randımanda her zorluğa dayanabilecek kadın bu zamanda. Bu zamankiler her şey dört dörtlğk olsalar bile senden sıkıldım deyip ayrılabiliyorlar çevrede örneği çok.
Günümüzde zor imkansıza yakın ama imkansız değil tek tük az da olsa vardır diye düşünüyorum 😅
Onlar sevmeyi bilmeyengillerden 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Binde bir anca, öylesini bulursan eve kapat ve yerçekimsiz ortamda bak zarar gelmesin çünkü paha biçilemez bir kadın olur
Evet binde bir maalesef ama sonuç olarak var 😅Umur fakirin ekmeğidir ümit Allah'tan ümitsizlik şeytandandır 😅
Katılıyorum kesinlikle paha biçilemez de erkek de öyledir yani 😅
İyi akşamlar dilerim 🫡
Umarım sende bende öyle birilerini bulabiliriz. Hayırlı Akşamlar.
Amin inşaAllah Ghosters 😃 EyvAllah
Mümkündür ama bunun bu zamanda insanlar arasında mümkün olacağını çok düşünmüyorum. İstisnalar olabilir belki mucize gibi ama varlar sadece yaşayan çok nadir. Yani olamaz da diyemeyiz, olabilir de. 😅
Haklısın katılıyorum genel olarak 😅 Günümüz koşullarında istinalar işte belki ona denk geliriz filan😅 Biliyorum yok denecek kadar az da olsa var şekil a 😅
Net bir şey olamaz zaten seven ve sevilen önemli yaşayan çiftler önemli 😅
Gönlünce olsun 😅
Sonuç olarak mümkündür 😅
Sanmıyorum aşkın bittiği yerde sevgi sevginin bittiği yerde saygı saygının bittiği yerde boşanma gerçekleşir..
Sanmaktan öte biliyorum ve katılmıyorum ama görüşünüze katılıyorum fakat durup dururken hiçbir şey olmaz etkiye tepki aşk bitmez bitirilir sevgi de bitmez bitirilir durup dururken olmaz yani 😅
Evlilik her ne kadar normal ise boşanmakta o kadar normaldir 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Bence de mümkün bende bu ömür biçme işine katılmıyorum
Günaydın ne güzel 😅
Yakışır 😅
Gönlünüzce olsun 🫡
bunun mümkün olduğunu düşünmüyorum bence insan evlense bile sıkıldıktan sonra boşanmalı yoksa nasıl yaşayabilir bir ömür aynı evde çok kötü bişe
Tövbe tövbe yahu bu ne oyun mu oynuyoruz sıkılmak nedir 😅
İnsan sevdiğinden sıkılır mı? Sıkılan sevmiş midir?
Monotonluğu da sevmeliyiz her ilişki monotonluğa mahkûmdur ne kadar zengin olursak olalım yapacağımız şeyler yine aynı olur sürekli farklı şeyler yapamayız
Gönlünüzce olsun 😅 katılmıyorum hiç hiç
insan sonsuza kadar birini sevemez
Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Sen sensin bende ben ben severim geneli bilemem 😅 kendimi bilirim sende kendini kendi adına konuş bence 😅
Ben bu dünyadaki eşimi ahirette de isterim nasip olursa eğer o da olmazsa en çok sevdiğim kızı ahirette isterim huri muri istemem 😅
Seviyorsan seviyorsundur aması fakatı olmaz sonu ucu bucağı olmaz olmamalı
Deneyip görmek lazım sonsuza kadar sürüp sürmediğini.
Çok haklısın kanka çok mantıklı 😅Yeni güncel sorum çıktı 😅Bu bayatladı hıh 😅
Taze taze o soruyu da kokladım
Burnuna sağlık 🤣Nasıl mis gibi dimi
Eveet evet 😂
Sağol kankim 😅
Ne sonu yaaa.. Allah aşkına rüyada bile Yok o 😃
Günaydın 😅Son istemiyorum 😅Mutlu bir sonsuzluk istiyorum 😅
Valla rüyada görmedim doğru ama belki gerçekte nasip olur 😅
Gönlünce olsun 😅
Hayat bile sonsuz degilken aşkın sonsuz olması zor
Günaydın 😅
Evet zor zor yani imkansız değil 😅
Mesela ölene kadar sürse yeter ama ben ölümden sonrasına inanıyorum ölümden sonra da devam etmeyi çok isterdim 😅
Gerçekten sevene mümkün ölene kadar seven insanlar var
Evet katılıyorum çok güzel düşünüyorsun her türlü 😅
Peki ya sen sevebilir misin😅
Severim yeterli o da beni sevsin :)
Günaydın 😅 Güzelmiş yakışır 😅 Gönlünce olsun 😅 Mutlu ve serin günler dilerim 🫡
Ankara da deniz var deseler inanirim ama askin sonsuza surecegine zerre inancim yok
Olabilir inancının olmaması normal, günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor. Bende günümüz de pek inanmıyorum zaten ama genel olarak bakıyorum. Sonuç olarak bakıyorum. Sürebilir ancak bu seven ve sevilen aşkı yaşayan ve yaşatan kişilere bağlı olarak değişir farklılık gösterir..
Yüzde elli kadının yüzde elli erkeğindir
Sevginin gücü sınırsızdır ama sevmesini bilene hakkını verenedir.
Birbirini seven iki kişi arasındaki mutsuzluk uyumsuzluk tatminsizlik bahanedir. Seven ve sevilen elinden geleni üstüne düşeni yapar ise her şey çok güzel olur ama birinden biri yapmaz ise hüsran olur
Evliliği ilişkiyi aşkı ve sevgiyi iyi ya da kötü yapan sadece kişilerdir kimileri yer yüzünde cenneti kimileri de cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar ve geri kalan her şey bahanedir aksini ispat edemezsin😅
İkisi de güzel insan ise olur 😅
Olabilir ya. Haberlere falan çıkıyor ya yaşlılar😅. Fotona bittim btw ya. Çok güzelll 🥺
Bence de olur her türlü 😅 Seviyorum öyle çiftleri görünce mutlu oluyorum sokakta da görüyorum dualar ediyorum😅 Teşekkürler senin güzelliğin MeriCeyn 😅
Gönlünce olsun
Hahaha sağolasın dostum. Benim ninemle dedem de öyleydi. Aşk dediğin aslında ben inanmıyorum açıkçası sevgiye inanıyorum. Ananem dedemle çok uğraştı dedem vefat edince saldı kendini bıraktı
Sende sağol ve sağ ol😅Ne güzel Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun dedenin
Ben aşka da sevgiye de inanıyorum ama insanların aşkına ve sevgisine pek inanmıyorum
Benim de sevdiğim ölse bende ölürüm zati kimse bu yaşıyor demez
Öyle tabi yaaa
EyvAllah, iyi akşamlar dilerim, başka bir soruda görüşmek üzere hoşçakal MeriCeyn 🫡
Eyvallah kimbbelkide 👋😅 nickin çok uzun bea
Kanka Pokemon olur 😅Pikachu olur😅Ash Olur 😅Ash Katchum olur 😅Balbazar olur Skörtıl olur çarmender olur kafana göre 😅
Hahahahahaha pokemon hayranıyız 😁😏
Bende bende 😅😂🤣
Hayranısın anlamında deidm zaten kral hahahahaha
Bende severim de o kadar hayranı değilim ya
Ashreyz 😅
Kanka yazdıktan sonra düştü jeton 😂Patır kütür yazıyorum yahu 😂Bozma diyecektim de canın sağolsun 😂Canın sağolsun 😅Ben güzel olan her şeyi severim 😂😂Ash yeterli kanka 😅Haydi kal sağlıcakla hoşça 😅
Hahahahhahahahahaha ulan Ash güldürüyorsun insanı iyi geceler bro
EyvAllah hep gül daim olsun 😅İyi geceler 😅
Sende ash kardeş 🙃
EyvAllah 😅
Eski insanların aşkını görünce mümkün olduğunu düşünüyorum.
Evet bende aynı şekilde düşünüyorum 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Amin , cümleten hepimizin gönlüne göre olsun.
Amin inşaAllah, iyi akşamlar dilerim 🫡
Bu kişiye bağlı bir durum bence, sağlam karakter sağlam sevgiye sahipse neden olmasın.
Evet tabi ki kişilere bağlı 😅 Aşkı yaşayan ve yaşatacak olan kişilere bağlı 😅
Kısa ve net 😅 Katılıyorum her türlü olur yani olmalı bu iş😅
Neden olmuyor o zaman 🤣
Demekki kişilikler yetmiyor 😀
Doğru valla 😅Nokta atışı ya da şey yanlış kişilere denk geldiler filan 😂
Şimdi güvenilecek tek bir insan yok insanın anasına babasına yokki başka bir cinse olsun imkansız bence.
Sende haklısın ancak herkes herkese benzese de herkes herkes değildir. Sen sensin bende ben sen kendine inanıyorsan eğer bir başkası da olabilir..
İmkanı var her türlü ama günümüz ilişkilerine bakaraktan yok gibi o başka onlar gibi olmak zorunda değiliz 😅
Gönlünce olsun
Tekrar bu konuda acı çekmek gibi bir niyetim yok aman hiç bana bulasmasin bu aşk meşk konulari
Sende haklısın benim de yok zati 😅 İyi akşamlar dilerim 🫡
İyi akşamlar
EyvAllah
Aşk sonsuza kadar devam etmez ama insan kırmadan, saygı çerçevesi içinde severse aşk bitse dahi bittiği hissedilmeyecek kadar güzel bir sevgi kalır kişilerin arasında.
Çok güzel yazmışsın emeğine sağlık lakin katılmıyorum hiç alakası yok.
Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Bana göre aşk sevgi fazlalığından ibarettir. Her geçen saniye dakika saat an be an gün be gün daha da çok sevmektir. Son nefesine kadar bir ömür daha da çok sevmek, önce onu düşünmek, onun mutluluğunu istemektir...
Devam eder benimki her türlü tabi karşımdaki kişiye de bağlı devam etmesi yüzde eli kadında yüzde elli erkektedir..
Madem sevgi kalır kalıyor aşkta kalır 😅
Aşk, sevgi gibi normal bir duygu değil ki devam etsin.
Aşk aşırı sevmektir binevi körlük. İnsan ise bencil bir yaratık bir yerden sonra illa kendini öne çıkarmak ister.
İnsanoğlu Rabbine bile tam bir aşk ile bağlanamiyor.
Yaratıcısını sevemeyen bir insanı ne kadar süre aşırı duygular besleyerek sevebilir?
Evet aşk karşılıklı bir durum ama önce bir taraf bırakır sonra diğer taraf ya da bir taraf bırakır diğeri ömrünün sonuna kadar veya senelerce takıntılı olarak sevmeye devam eder.
Bazı olaylar yaşandıktan sonra insanın karşısındaki kişiye duyduğu duyguyu bırakmaması da kaba bir tabirle canım bence.
Günaydın 😊
Aşk sevgi gibi normal bir duygu. Bu benim aşkım senin aşkını bilemem tabi ki genelin aşkı da beni bağlamaz tabi ki 😅
Evet aşk aşırı sevmektir benim içinde hep daha çok hep daha ileri daha fazla
Katılmıyorum insan Allah'ın yarattığı en üstün varlıktır. Bencillik kişilik ve karakter meselesidir. Kötüdür. Ben hiç kendimi öne çıkarmak istemedim istemem de önceliğim sevdiğim şimdiye kadar ailem için çalıştım çabaladım elimden geleni yaptım ve önceliğim hep ailem sevdiklerim olacak..
Haklısın katılıyorum genel olarak Rabbine karşı bile nankör..
İlahi aşk başka ben Rabbimi seviyorum ve Rabbimden başkasına yüzde yüz güvenmiyorum. İnanmıyorum.
Yani durup dururken bitmiyor bitirilmiyor tüketilmiyor seven ve sevilen elinden geleni üstüne düşeni yapar ise sonsuzluk kaçınılmaz olur
Bazıları saplantılı olur kolay kolay vazgeçemez
Bazılarına katılıyorum yazdıklarının emeğine sağlık
orasi zamanla çok bariz bir durum olur ben şahsen kimsenin aşkının sonsuzluğuna inanmıyorum hevesini alan gidiyor aşk gerçektir aynı zamanda geçicidir buldum diyen varsa ne mutlu
Günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor maalesef katılıyorum genel olarak haklısınız ama herkes herkes herkese benzese de herkes herkes değildir 😅
Gönlünüzce olsun 🫡
Maalesef mümkün olmuyor
Çünkü insanlar zamanla birbirini sıradan ve değersiz görüyor aşk bitiyor
Genel olarak haklısın da abi herkes genel değil herkes herkese benzese de herkes herkes değildir yani 😅
Gönlünce olsun 😅
Eyvallah 😂
EyvAllah abim😅
Tabii ki mümkün sorularını bilmediğin sınava girip 100 almak gibi bir şey hiçbir hatan olmaması lazım..😏
Evet katılıyorum kesinlikle 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Aşk bir yerden sonra büyüsünü kaybediyor. Saygı ve sevgi varsa bir ömür devam eder
Katılmıyorum neden kaybediyormuş niye kaybediyor yani hayırdır 😅 Kim kime iş koyuyor 😅
Madem aşk büyüsünü kaybediyor sevgi ve saygı nasıl devam edecek onunda büyüsü kaybolur o zaman 😅
Gönlünce olsun 😅
Bende hiç azalma olmuyor hep daha iyiye hep daha ileriye niye azalıyormuş 😅
Kişilere bağlı olarak değişir bu senin aşkın ve senin sevgin benim ki böyle değil yani 😅 Katılmıyorum yok öyle dünya
Evet çünkü herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür olabilir normaldir
Günümüzde bende pek inanmıyorum insanların aşkına ve sevgisine ama onların ki benim aşkımı sevgimi bağlamıyor 😅
Ben beni bilirim ve yok denecek kadar az da olsa olan var diye düşünüyorum hem ümit Allah'tan ümitsizlik şeytandandır 😊
Hayırlısı amin inşaAllah cümlemiz, iyi akşamlar dilerim 🫡 Hoşçakal 🫡
Neden olmasın 🦋
Ne güzel bence de olur yani olsun olmazları düşünmemek daha iyi olsun daha mutlu olalım ölene kadar mutlu mesut yaşayalım 😅
Gönlünce olsun 😅
Aşk hiç bir zaman sonsuza kadar sürmez sürmedi.
Katılmıyorum herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür, sürer aşk kendi kendine bitmez tükenmez bitirilir tüketilir
Gönlünüzce olsun 🫡
Karakter sevgi, saygı sadakat olur
Katılıyorum, olur olabilir 😅
Gönlünüzce olsun 😅
🌹🌸🌺🧡🌷❤💋
Seninde gönllünüzce olsun
EyvAllah 🫡
Amin inşaAllah 😊
Büyüklerden gördüğüm kadarıyla evet mümkün.
Günaydın 😃
Bence de her türlü 😅
Peki sen kendine inanıyor musun ölene kadar sevebilir misin 😅
Günaydın. Evet seveceğime inanıyorum 😄
Ne güzel yakışır 😅 Bende inanıyorum, ahiret hayatına inanıyorum hani olurda kısmet olursa öte dünyada huri muri istemem bu dünyadaki eşimi isterim o kadar yani 😅
Peki biraz detay vermek gerekirse nasıl mümkün olabilir? Ne yapmalıyız? 😅
Temelin sağlam olması için saygı, sadakat, sevgi ve anlayışın eksik olmaması lazım bence. Sevginin bitebilecek bir duygu olduğunu düşünmüyorum. Birbirini seven iki insanın yıkıcı değil de yapıcı olarak ilişkilerini sürdürmeleri, sevgiyi katlayarak büyütür bence. Birbirine ayak uyduran ve keyif alarak yaşayabilen çifteler o ilişkiyi hayatta tutabilir.
Temel çok önemli hem aşkta hem yapıda bina da filan 😅
Evet sence'ne katılıyorum her türlü 😅
Yani bende öyle düşünüyorum bitebilcek bir duygu değil ama bitiririlebilir de fakat durup dururken hiçbir şey yokken de olmaz yani 😅
Müthişsin çok güzel olmuş hepsine katılıyorum 😅
Sadece bu yazdıkların mutlu bir ilişki mükemmel bir ilişki sorularına cevap olur 😅
Gönlünce olsun 😅Mutlu ve serin günler dilerim 🫡
Konuşmayı severim ama sıkmak da istemem, çekinirim 😅
Ben de öyleyim, o yüzden kısa kesiyorum aslında 😅 iyi günler dilerim.
Ben sıkılmam 😅Rahat olabilirsin 😅Soruda konuşmayı çok severim soru hakkında konu hakkında istişare munazara müzakere tartışma filan 😅 Eğlenceli oluyor 😅 EyvAllah Hoşçakal 🫡😅
Oluncr ask biter
Ölene kadar olsa da yeter 😅
Gönlünce olsun 😅 Günaydın
Kim bilir, belki de😂😂😂
Çok haklısınız yani kesinlikle katılıyorum 😅
Gönlünüzce olsun
🫡🫡🫡
Aşk geçici sevgi kalıcıdır benim görüşüm bu yönde.
Aşk da sevgi de kalıcı kişilerin aşkı ve sevgisi geçici aşkın ve sevginin suçu yok. Sevgi kalıcı diyelim niye bu kadar ayrılık boşanma kavga dövüş ihanet 😅
Hani seviyorlardı😅 Katılmıyorum
Günaydın 😅 Öyle de olabilir ama olmaya da bilir 😅Ben senin düşünceni tezini çürütmek istedim 😅 Sevmeyi bilmiyorlar bence insanlar 😅
değil. her şeyin bir sonu var
Onu kast etmiyorum en azından her şey son bulana kadar kıyamayete kadar son nefese kadar 😅
ben de onu söylüyorum zaten :D kıyamet falan imkansız aşkın da bir ömrü var ve insan ömründen çok daha kısa
Ya o kadar da gerçekçi düşünmeyelim 😅Hayat kısa zaman su misali akıp gidiyor kuşlar uçuyor filan 😅Var tabi ömrü aşkın da en azından ölene kadar sürsün bari 😅hatta karı koca birlikte ölelim 😅 bensiz yaşayamaz filan 😂 Dayanamam 😅
Gönlünüzce olsun 🫡 İyi akşamlar dilerim
Mümkün ama hak eden yok
Genel olarak katılıyorum maalesef
Gönlünüzce olsun 😅
Mümkün değil
Neden peki?
Bir çok sebebi var
Mesela bir örnek 😅
Sadakat Güven olmuyor yaşamış biri olarak söylüyorum
Yüzde yüz güven zor ama sadakat konusunda sadık insanlar da var günümüzde pek yok o başka ama herkes herkese benzese de herkes herkes değildir ümit Allah'tan ümitsizlik şeytandandır iyi düşünelim iyi olsun olabilir çünkü
Kendi sevgine inanırsın karşı taraftan hep şüphe duyarsınız
Sıkıntılı şüphe edip etmemek bizim elimizde şüphe etmemeyi seçebiliriz en azından hata yapana kadar bir hata olunca işte o zaman o şüphe hiç gitmiyor maalesef hayırlısı bakalım
Gönlünce olsun sohbet için teşekkürler, iyi akşamlar dilerim 🫡 Hoşçakalın
Kızlar ıcın mumkun
Ne alakası var yani 😅 Benim için de mümkün 😅
Bence de mümkündür.
Ne güzel katılıyorum kesinlikle 😅
Gönlünüzce olsun 😅
teşekkür ederim
EyvAllah, mutlu akşamlar dilerim 🫡
Mümkün değil. Aşk geçici bir duygudur.
Mümkündür aşk değil kişilerin aşkı geçici aşkın suçu günahı yok aşka laf söz etme 😅
Benim aşkım geçici değil tamam mı hıh 😅
Gönlünce olsun 😅
Sonuçta aşk aşktır insanlar kişiselleştiriyor😂
Evet aşk aşktır herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür 😅
Bu kimin aşkısı buuu 😅
https://m.youtube.com/watch?v=VdtA04KQuiw
Kişiselleştirmek lazım zati kanka 😅
Sonuç benim dediğim gibi oluyor. Sonsuza dek süren aşk yok.
Haklısın vallahi 😅İyi akşamlar dilerim hoşçakal 🫡
Hoşça kalınız ✋
EyvAllah 🎉
Mümkündür.
Bence de 😅
Gönlünce olsun abla 😅
Amin senin dr
Amin inşaAllah 😅
bence mümkün değil
Bence mümkün😅
Gönlünüzce olsun 😅
Olma ihtimalı çok düşük ama olabilir
Evet düşük ama olabilir 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Hayırlısı ya
O kadar şanşslı olduğumu sanmıyorum ama bakacaz önümüzdeki maçlara
Nasip kısmet şans kişinin kendisidir 😅 Hayırlısı iyi akşamlar dilerim 🫡
Dogru asksa
Katılıyorum kesinlikle, doğru kişilerse ikiside çünkü tek taraflı olmaz bir taraf ne kadar iyi olursa olsun olmaz karşılıklı 😅
Gönlünüzce olsun 🫡
Bu mümkün değil
Neden değil? 😅
bence hsyır ya, bir zaman sonra sıkılıyor insan.
Seven sevdiğinden sıkılmaz sıkılmamalı katılmıyorum her türlü evet 😅
Gönlünüzce olsun
Ben biliyorum ama bu benim sevgim herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Aksi de olabilir ve normaldir. Ben sıkılmam, monotonluğu da sevmeliyiz her ilişki monotonluğa mahkûmdur kaçış çözüm yoktur. Monotonluğu da seversek her şey daha güzel olur
Her ne kadar zengin olursak olalım yapacağımız şeyler yine aynı olur sürekli farklı şeyler yapamayız sıkılmak aşka ve sevgiye ihanettir 😅
İyi akşamlar dilerim 😊
The Legend of the Blue Sea
The King: Eternal Monarch
You Are My Hero
Cute Bodyguard
Love is Deep
Descendants of the Sun
The Uncanny Counter
İtaewon class
Tale of the Nine Tailed
Weak Hero Class
He is psychometric
While You Were Sleeping
Big mouth
İki dünya bir aşk Kore
Train Kore
Life on mars Kore
Signal
Voice
My secret terrius
Ghost Kore
Faith
Crash Landing on You
Vangabond Kore supper
A korean odyssey
The king 2 hearts
My girlfriend is a gumiho
You are all surrounded
Lawless lawyer
Time between dog and wolf
Again My Life
Two weeks
Scholar Who Walks the Night
Flower Of Evil
Briliant Legacy
İ'm not robot
My Love From The Star
Sen benim kaderimsin Kore tr dublaj
İnanılmaz erkek arkadaşım
My Id is Gangnam Beauty
Rica eder mutlu ve serin günler dilerim 🫡
EyvAllah 🥳
evet
Bence de 😅
Gönlünüzce olsun 🫡
Sonsuza kadar surmeyen ask ask diyildir
Mükemmel bir söz katılıyorum kesinlikle 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Evet
EyvAllah 😅
Hayır hiç sanmam
Neden miş o 😅 Niye yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?