Aşk yüzünden kendimi dünyanın en aptal insanı gibi hissediyorum. Nasıl aşabilirim?

Aslında gayet aklı başında biriyim. Mantıklı, yaşına göre gayet olgun ve bir çok şey görüp geçirmiş biriyim. Ama velakin bir çocuk yüzünden dünyanın en aptal insanına dönüştüm. Daha kötüsü de bunu bildiğim halde hiçbir şey yapmamam. Normalde hayatımdaki herhangi biri sevgili, arkadaş farketmez bana zarar veriyorsa anında hayatımdan çıkaran ve birdaha arkasına dönüp bakmayan biriyim. Ama bu çocuk bana ne yaptı bilmiyorum. Nedir bunun sebebi?

Aşk yüzünden kendimi dünyanın en aptal insanı gibi hissediyorum. Nasıl aşabilirim?
Cevapla