Ben hep aşık rolünde oldum, bu aptallıktan ne zaman kurtulurum?

Kocama karşı hep aşık rolünde oldum. Bu rolden çıkamıyorum. Hep peşinden koşan sevgisini isteyen. Gel diyince giden. Git deyince ağlaya ağlaya giden ben oldum. O çoğu zaman müsait değilim meşgulüm arkadaşlarla buluşacağım diye beni oteledi. Canı istediğinde yanıma geldi. Ailem de biraz sorunlu bir sıcak bir soğuk bana karşı. Ben ise hep müsaittim onun için. İşim varsa bile erteledim hep. Değersiz hissediyorum. Yani bu aptallıktan kurtulmanın anahtarı var mı ve nedir? Artık farkındayım ama nasıl çözerim?

Ben hep aşık rolünde oldum, bu aptallıktan ne zaman kurtulurum?
Cevapla