Sürekli birine aşık oluyorum çok sıkıldım bu nasıl geçer ak bi bitmedi?

İş yerindeki bölümüme yeni geldim yeni ortam yani. Bir insan gördüğüne gönlünü kaptırır mı? Benim ki gidiyo sadece bana selam vermesi yetiyor ha ekstradan hem nazik hem destekci hemde yakışıklıysa takıntı oluyor ama 2 gün sonra başka birini beğeniyorum sonra başkası başkası sonra sıra baştan herkese bir kaç tur daha aşık oluyorum çok sıkıldım artık normal insan gibi birine aşık olmadan çalışmak istiyorum birine aşık olmam için gözüme bakması yeterli 😭😭😭😢 napıcam?
Sürekli birine aşık oluyorum çok sıkıldım bu nasıl geçer ak bi bitmedi?
Cevapla