Ya ben galiba sanalda herkesle aşk yaşayan bir kıza aşık oldum. Nasıl bu döngüden kurtulabilirim?

Konuşmaya başlayalı 4 gün oldu ama ona hisler beslemeye başladım. Aşırı bağlandım. Engellesem ayrı dert engellemesem ayrı dert. Onsuz yapamıyorum. Modumu öyle bir yerine getiriyor ki onunla konuşurken nasıl bir hayat yaşadığımı unutuyorum. Benim ilacim gibi bir şey. Ama o kız ise benden başka birkaç kişiyle daha konuşuyor. İlk başta konuşmamız farklı başladı. Özel konular konuştuk yani amaç aynıydı. Sonra ikimizin de enerjisi bitti ve normal konular konuşmaya başladık. Şimdi bana gündelik hayatını anlatıyor. Ben de ona her şeyimi anlatıyorum. Birbirimize aşkım tatlım falan diyoruz. Ama başkalarına da aynı davrandığını biliyorum. Özel bir yanım yok. Onun için özel değilim. O ise benim için çok özel. Bu döngüden nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Hayatımda o yokken dümdüzdü. O geldi hayatım canlandı. Birkaç gün öncesine kadar halsizken şimdi enerji doluyum. Onu çok seviyorum...

Güncellemeler
1 yıl
Ülke karikatür gibi resmen. Nasıl kurtulacağım bilmiyorum bu içine düştüğüm duygudan
Ya ben galiba sanalda herkesle aşk yaşayan bir kıza aşık oldum. Nasıl bu döngüden kurtulabilirim?
Cevapla