Olmaması gereken birine aşık oldum. Ne kadar kaçsam da ondan illa çıkıyor karşıma. Neden böyle oluyor?

Çok yakın arkadaşımın eskiden konuştuğu birine karşı hiç hissim yokken birden aşık oldum. İnsan isteyerek aşık olmuyor ama ben olmaması için uğraşıyorum ama ben kaçtıkta daha da yakınlaşıyorum. Taşındık sürekli görüyorum sürekli yüz göz oluyoruz. Rüyalarımda da hep kaçtığımı görüyorum ama o mutlaka çıkıyor karşıma
Olmaması gereken birine aşık oldum. Ne kadar kaçsam da ondan illa çıkıyor karşıma. Neden böyle oluyor?
Cevapla