Orpunun tekiyim ve birine aşık oldum neden iyiler hep yanlış zamanda çıkıyor?

O bana aşık ve sanırım bende ona ama bu yola girdim bile ve bir süre devam etmek istiyorum aynı zamanda psikolojik olarak yardım alıyorum

kendimi sevemiyorum ve duygu durumum bok gibi o yüzden sösleşmeli bi işte duramıyorum birden ben bırakıyorum diyebiliyorum kendimi kontrol edemiyorum dengesizim

o ise başaklarıyla yaptığımı biliyor ve bu onu üzüyor ama benim durumumu anlıyor ve bu bir süreç son ana kadar senin yanındayım diyor

bende biliyorum kendimi sevmeyi öğrenene kadar ve biraz duygu durumumu kontrol alana kadar bu işi yapmalıyım yoksa başka çarem yok ödemeler çok

ama onun gibi birinin bana aşık olmasınıda anlamıyorum onu üzüyorum kendimi kötü hissediyorum

Orpunun tekiyim ve birine aşık oldum neden iyiler hep yanlış zamanda çıkıyor?
Cevapla