O bana aşık ve sanırım bende ona ama bu yola girdim bile ve bir süre devam etmek istiyorum aynı zamanda psikolojik olarak yardım alıyorum
kendimi sevemiyorum ve duygu durumum bok gibi o yüzden sösleşmeli bi işte duramıyorum birden ben bırakıyorum diyebiliyorum kendimi kontrol edemiyorum dengesizim
o ise başaklarıyla yaptığımı biliyor ve bu onu üzüyor ama benim durumumu anlıyor ve bu bir süreç son ana kadar senin yanındayım diyor
bende biliyorum kendimi sevmeyi öğrenene kadar ve biraz duygu durumumu kontrol alana kadar bu işi yapmalıyım yoksa başka çarem yok ödemeler çok
ama onun gibi birinin bana aşık olmasınıda anlamıyorum onu üzüyorum kendimi kötü hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer