Aşık olmak isteyip birine bağlancağı an kaçan bi ben miyim?

Diyorum bazen tamam ara verdin artık seninde bi aşkın olsun çokta imkan var ama ne zmn bağlancağımı anladığım an kaçıyorum, birazda o kişilerin bunalttığıyla alakalı sizde de öyle mi napcam bilmiyorum
Aşık olmak isteyip birine bağlancağı an kaçan bi ben miyim?
Cevapla