Erkek kadınlar evlilikte kendini salıyor o yüzden aldatıyoruz diyorlar ama salmayinca da aldatıyorlar ne yapicaz?

kadin salmiyor bu sefer de farklilik heyecan ariyoruz diyorlar o zaman kimse evlenmesin tek eşlilik doğalarina uygun değilse? ne yaparsak yapalim tek eşlilik doğaya uygun değilse neden evleniyoruz?

Erkek kadınlar evlilikte kendini salıyor o yüzden aldatıyoruz diyorlar ama salmayinca da aldatıyorlar ne yapicaz?
Cevapla