34 yaşındayım, 23 yaşındaki birisi ile görüşüyorum. Sizce kötülük mü yapıyorum?

İkimiz de hastanede çalışıyoruz çok detaya inmeyeceğim uzun olmasın diye. O 3 aydır burada görev yapıyor ve beraber çalıştığımız zamanlarda oluyor. Geldiği günden itibaren iki arkadaş gibi konuştuk hep ve ben ondan çok etkilendim. Zaman geçtikçe onunda bana ilgisi oluşmaya başladı ve buluşmaya başladık birbirimizi daha iyi tanımak için. Çok zamanımız olmadığı için ara sıra yapabiliyoruz. Son zamanlarda ona kötülük mü ediyorum diye düşünüyorum ailesi benden nefret ediyor resmen ama çevresi sorun etmiyor birbirimize aşık olduğumuzu. Yaş farkımız epey var ve benden vazgeçmesini söylesem de son 2 haftadır kararlı olduğunu anlatıyor. Sizce bitirmenin yolunu mu bulmalıyım yoksa ciddi bir şekilde devam mı etmeliyiz ya da onu nasıl unuturum çünkü onu çok seviyorum tavsiyelerinizi bekliyorum
34 yaşındayım, 23 yaşındaki birisi ile görüşüyorum. Sizce kötülük mü yapıyorum?
Cevapla