Benden 20 yaş büyük biriyle olmam sizce suç mu veyahut kötü mü?

Ben hiç bir zaman partnerimin parasına veya başka bir şeyine göz dikmedim birbirimizi gerçekten seviyoruz ama ailem özellikle abim çok karşı “baba kız gibi duruyorsunuz” diyor bu beni üzüyor 23 yaşında bir kızım oda 41 yaşında birbirimize el bebek gül bebek bakıyoruz fakat herkes bu duruma karşı 🥺 ne yapmam lazım kendimi çok çaresiz hissediyorum sevgilimde bu yaza sizi isticez diyor açıkçası bende istiyorum

Benden 20 yaş büyük biriyle olmam sizce suç mu veyahut kötü mü?
Cevapla