Sizce haksız mıyım 25 yaşında birinden bahsediyorum?

Sevgilimle 1 saat uzaklıkta mesafedeyiz ve babasının arabası olmasına rağmen arabayı alıpta yanıma gelemiyor arkadaşları falan getiriyor onu ya da servisle geliyor. Bu durum canımı sıkmaya başladı. Pısırık olduğunu falan düşünüyorum artık evde tek erkek çocuk bide.
Sizce haksız mıyım 25 yaşında birinden bahsediyorum?
Cevapla